کالباس بر محک یکی از بهترین محصولات باکیفیت ایرانی به شمار می رود که برای اسلایس کردن کالباس در بسیاری از فروشگاه های مواد غذایی از آن استفاده می شود. بسیاری از مشتریانی که نیاز به خرید کالباس بر دارند و می خواهند این دستگاه را در فروشگاه خود قرار دهند در ابتدا به دنبال برند محک می باشند. برند محک یکی از بهترین و شناخته شده ترین برندهایی می باشد که در تولید بیشتر وسایل دیجیتالی و صنعتی تخصص دارد. یکی از این محصولات  کالباس بر محک می باشد که تاکنون شهرت بسیار زیادی را به دست آورده است.

 به جرات می توانیم بیان کنیم یکی از پرفروش ترین دستگاه های اسلایس کالباس، کالباس بر محک می باشد که روز به روز هم مشتریان آن در حال افزایش پیدا کردن است.  این دستگاه مدل های متنوعی دارد و شما می توانید بر اساس نیاز خود و گستردگی فروشگاه مواد غذایی تان یکی از انواع آن را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

نکاتی پیش از روشن کردن دستگاه کالباس بر محک :

شما پیش از اینکه دستگاه کالباس بر محک را روشن کنید باید به خوبی به برخی از نکات توجه داشته باشید تا عملکرد دستگاه به بهترین نحو ممکن انجام شود. برخی از نکات بسیار مهمی که پیش از روشن شدن دستگاه باید به آنها دقت داشته باشید عبارت است از :

  1. دستگاه را باید در جایی قرار دهید که مسطح باشد و هیچ حرکتی در آن مکان برای دستگاه رخ ندهد.
  2. از اینکه دستگاه را در مجاورت رطوبت قرار دهید به شدت پرهیز نمایید، همچنین دقت داشته باشید که آن را نباید در مسیر باد کولر قرار دهید.
  3. پریز برقی که می خواهید دستگاه را به آن متصل کنید باید ارت دار باشد. دقت نمایید کاین پریز بهتر است با دستگاه فاصله زیادی نداشته باشد.
  4. برخی از فروشندگان شاید بخواهند مواد دیگری را در درون دستگاه قرار دهند تا آنها را برش دهند، آنها هرگز نباید این اشتباه را انجام دهند. دستگاه کالباس بر محک تنها برای اسلایس کردن کالباس باید مورد استفاده قرار گیرد. برای خرید کالباس بر به سایت مراجعه کنید. 
  5. اگر می خواهید طول عمر دستگاه را بالاتر ببرید و همچنین بهداشت را رعایت کنید، بهتر است بعد از هربار استفاده تیغه آن را به خوبی با یک ابر نمدار تمیز کنید. اصول ایمنی را زمانی که می خواهید آن را تمیز کنید باید جدی بگیرید تا به سلامت خودتان و دستگاه آسیبی وارد نشود.
  6. هر یک از انواع کالباس بر محک وزن مشخص شده ای از کالباس را می توانند برش دهند. بنابراین اگر حداکثر توان دستگاه 3 کیلوگرم می باشد نباید وزن بیشتری را روی آن قرار دهید. در صورتی که این نکته را جدی نگیرید امکان دارد که دستگاه شما در مدت زمان بسیار کمی کارایی خود را از دست بدهد و دیگر عملکرد مناسبی نداشته باشد.
  7. شما نیازی نیست صفحه نمایش کالباس بر محک را روشن کنید، چرا که به محض قرار دادن کالباس روی آن دستگاه روشن می شود. و همچنین زمانی که کالباس را از روی آن بردارید بعد از 5 دقیقه خاموش می گردد.
  8. هیچ کالایی را به مدت زمان طولانی روی دستگاه کالباس بر قرار ندهید، چرا که طول عمر صفحه نمایش آن را کمتر می کند.
  9. اگر می خواهید دستگاه را از مکانی به مکان دیگری ببرید باید به طور بسیار متعادل و آرام این کار را انجام دهید.
  10. برای جابجا کردن دستگاه تنها باید از قسمت هایی که زیر آن تعبیه شده است استفاده کند تا دستگاه دچار آسیب و یا ضربه ای نشود.

در صورت رعایت کردن تمامی این نکات دستگاه شما مدت زمان زیادی به بهترین نحو ممکن کار می کند.  

فروشگاه محک گستر

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش
خط ویژه چهار رقمی 
 0216123 همراه  09123124701  تماس : 02166087260 - -02166087261-- 02166087814-- 02166087815 – 0216608781602166003000-

نمایشگاه و فروشگاه  میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 817
نمایش همه
علاقه مندی ها ()