مینی ویدئو پروژکتور از جمله پرفروش ترین محصولات پروژکتور محسوب می شود. خرید و فروش مینی ویدئو پروژکتور به دلیل وزن سبک و ابعاد کوچکی که دارد مورد استقبال قرار گرفته است. چرا که این دستگاه را به راحتی می توان در محیط های مختلف استفاده نمود و فضای کمی را اشغال می کند. هدف از ساخت دستگاه های پروجکشن برای بزرگنمایی فایل های تصویری می باشد. چرا که در طراحی این دستگاه از لنز و لامپ LED استفاده شده است که داده های پردازش شده توسط دستگاه را متناسب با نوع لنز، در ابعاد بزرگ تری به صورت نور بر روی پرده نمایشگر منعکس می کند. بنابراین افرادی که در حوزۀ تدر یس فعالیت می کنند، می توانند برای ارائه مطالب آموزشی و درسی که در کامپیوتر و یا لپ تاپ تهیه نموده اند، از دستگاه های  مینی ویدئو پروژکتور اندرویدی استفاده می نمایند که بتوانند درک مطالب علمی را برای دانش آموزان و دانشجویان ساده تر نمایند. این نوع دیتاپروژکتورها دارای ابعاد کوچک و وزن سبک می باشد که قابلیت حمل آسان و نصب راحت بر روی دیوار، سقف و زمین را دارد. در نتیجه افراد مختلف می توانند از مزایای این دستگاه برای نمایش فیلم، سریال، فایل های تصویری و همچنین بازی استفاده نمایند.

فروش انواع مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل

امروزه اکثر افراد ترجیح می دهند که نسخه های مدرن و پیشرفتۀ دستگاه های دیتا پروژکتور را خریداری نمایند که به قابلیت های وای فای و سیستم عامل اندروید مجهز باشند. با خرید مینی ویدئو پروژکتور اندریدی که دارای سیستم عامل اندروید می باشد، به راحتی می توانید تنظیمات نور، رزولوشن، اتصال با وای فای، میزان کارکرد دستگاه، میزان مسافت دستگاه تا پرده نمایشگر، شدت روشنایی دستگاه بر حسب لومن و غیره را تنظیم کرد. در واقع کار کردن با این سیستم عامل بسیار ساده می باشد و عموم افراد که دارای کوشی همراه هستند، می توانند به راحتی تنظیمات دستگاه های ویدئو پروژکتور را انجام دهند.

فروش مینی ویدئو پروژکتور جیبی به دلیل ابعاد کوچکی که دارد به راحتی می توان آن را در مکان های مختلف استفاده نمود و امکان بردن به مسافرت را برای افراد ساده تر کرده است. در نتیجه افرادی که نیاز به تلویزیون سیار هستند، می توانند با قیمت ارزان از قابلیت های پیشرفته و مدرن مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار بهره گیرند که امکان اتصال به دستگاه های دیجیتال متنوعی چون موبایل، دوربین های عکاسی، لپ تاپ و غیره را که مجهز به قابلیت WIFI هستند را ساده تر نموده است.

قیمت ویدئو پروژکتور

همانطور که می دانید قیمت ویدئو پروژکتور به فناوری دستگاه و امکانات آن بستگی دارد. از این رو متناسب با توان مالی خود، می توانید با قیمت ارزان، پیشرفته ترین مینی ویدئو پروژکتور را به همراه خدمات ضمانت نامه گارانتی خریداری نمائید. هنگام خرید دیتا پروژکتور باید توجه داشته باشید که این دستگاه به چه نوع پورت هایی مجهز می باشد. چرا که نوع پورت به شما این اجازه را می دهد که بتوانید دستگاه را به تمام دستگاه های دیجیتال قدیمی و یا جدید متصل نمائید و ارزش دستگاه را دو چندان می کند. برای خرید ویدئو پروژکتور به سایت مراجعه نمایید.­

پورت های خروجی و ورودی HDMI، VGA، S-Video، پورت آدیو و USB از جمله پورت های مهمی است که کلیه دستگاه های دیتا پروژکتور باید به آنها مجهیز باشند. علاوه بر آن قابلیت وای فای نیز میزان کاربردی این دستگاه را نسبت به نسخه های قدیمی بهبود می بخشد. میزان کنتراست، کیفیت تصویر، طول عمر لامپ و باتری نیز از جمله مشخصات فنی و تصویری دستگاه های مینی ویدئو پروژکتور محسوب می شوند.

بنابران پیش از خرید مینی ویدئو پروژکتور ارزان از فروشگاه اینترنتی نیزا کالا ، می توانید از دانش کارشناسان مجرب فروشگاه بهره گیرید.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 576
نمایش همه
علاقه مندی ها ()