ویدئو پروژکتور به عنوان یکی از دستگاه های دیجیتالی است که کاربرد خاصی در جهت نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ دارد. با گذشت زمان برای ساخت این دستگاه از تکنولوژی های پیشرفته استفاده نموده اند که موجب افزایش کیفیت رزولوشن تصاویری نمایش داده می شود. دستگاه های دیتا پروژکتور با در اختیار داشتن پورت های ورودی، قابلیت اتصال به دستگاه های دی وی دی پلیر، وی دی اس، دورین های فیلم برداری، ویژوالایزر، کامپیوتر، لپ تاپ، ایکس باکس، مدیا پلی استیشن و غیره را دارند. در نتیجه پس از پردازش داده ها، تصاویر را بر روی پردۀ نمایشگر نشان می دهند. دیتا پروژکتور، پروجکشن، مدیا پروژکتور و ... از دیگر اسامی این دستگاه محسوب می شود. امروزه اکثر محیط های آموزشی چون مدارس، دانشگاه ها، آموزشگاه ها، امکان مذهبی، شرکت ها و سمینارها مجهز به دستگاه های  ویدئو پروژکتور می باشند. در واقع با بهره گیری از مزایای این دستگاه، می توانند مطالب تصویری که به وسیله نرم افزارهای آفیس آماده کرده اند، به مخاطبان خود عرضه کنند. همچنین برای نمایش فیلم و سریال به صورت سینمای خانگی می توانند از این دستگاه استفاده کنند. در ضمن برخی از افراد با اتصال پروژکتور به دستگاه های ایکس باکس و پلیر، بازی های پلی استیشن را به صورت گروهی انجام می دهند.

فروش انواع ویدئو پروژکتور

امروزه این دستگاه در مدل های مختلفی عرضه می شود که مجهز به قابلیت های متعددی می باشند. از این رو مشتریان این دستگاه در خرید پروژکتور آزاد هستند که متناسب با هدف کاری خود، این دستگاه را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری نمایند. امروزه خیلی از افراد طرفدار مینی ویدئو پروژکتور اندرویدی می باشند که ابعاد آن کوچک است و بسیار کم وزن می باشند. علاوه بر آنکه مجهز به سیستم عامل اندروید می باشند که اکثر دستگاه های دیجیتالی امروز نیز به این سیستم عامل مجهز هستند. بدین ترتیب اکثر افراد به راحتی می توانند تنظیمات میزان روشنایی، کنتراست، ابعاد تصویر و سایر موارد دستگاه را انجام دهند. لذا با گسترش این دستگاه در سازمان های مختلف، افرادی که در قسمت آموزش به پرسنل فعالیت می کنند، می توانند از مزایای این دستگاه در جهت نمایش فایل های تصویری و مقالات آماده شده استفاده کنند.

همانطور که می دانید درک شهودی و تصویری بسیار اثربخش تر از شفاهی می باشد. به همین دلیل کاربرد ویدئو پروژکتور با استقبال زیادی روبرو شده است. استفاده از صفحه نمایشگر بزرگ برای سالن های اجتماعات و همایش بسیار کارآمد خواهد بود چون بدین وسیله افرادی که سمینار برگزار می کنند، می توانند مطالبی که به صورت شفاهی ارائه می دهند را به واسطۀ این دستگاه، به صورت تصویری نیز به حضار، در ابعاد بزرگ نشان دهند.

فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار

نسخه های پیشرفتۀ ویدئو پروژکتور به دلیل برخورداری از سیستم عامل اندروید، از قابلیت WIFI نیز پشتیبانی می کنند و امکان اتصال بدون کابل را به دستگاه های دیجیتالی که از این قابلیت برخوردار هستند را میسر می سازد. خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار باعث گردیده که پیرامون دستگاه نسبت به گذشته خلوت تر شود و در عین حال انعطاف پذیری بالایی در محل قرار گیری این دستگاه در فضای اتاق وجود دارد. برای اطلاع از فروش ویدئو پروژکتور جیبی به سایت مراجعه کنید. 

معمولاً افرادی که خرید ویدئو پروژکتور جیبی را انجام می دهند، به دلیل ابعاد و وزن سبک آن، این نوع انتخاب را دارند. البته نیاز به ذکر است که از نظر ویژگی های مشخصات فنی نیز بسیار کیفیت بالایی دارد. در نتیجه برای ایجاد سینمای خانگی و نمایش تصاویر سه بعدی نیز بسیار مناسب می باشند.

پیش از خرید پیشرفته ترین ویدئو پروژکتور می توانید با کارشناسان فروش مجرب فروشگاه اینترنتی نیزا کالا تماس حاصل نمائید.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 563
نمایش همه
علاقه مندی ها ()