ویدئو پروژکتور دستگاهی است که از گذشته تا به امروز در خدمت بخش آموزش مورد استفاده قرار گرفته می شود. ابتدای تولید این دستگاه، تنها تعداد اندکی توانایی خرید و استفاده از این دستگاه را داشتند ولی با گذشت زمان، با افزایش قابلیت های این دستگاه افراد بیشتری توانستند از مزایای این دستگاه استفاده نمایند و شاهد توسعۀ آن در جوامع مختلف باشیم. فروش ویدئو پروژکتور اندرویدی که مجهز به سیستم عامل اندروید می باشد، یکی از نکات مثبت نسخه های جدید ویدئو پروژکتور  می باشد. هدف از طراحی این دستگاه، نمایش فایل های تصویری در ابعاد بزرگ می باشد. از این رو این دستگاه توسط افراد حرفه ای و توانمند ساخته شده است که بتوانند با ظرافت بالایی چنین قابلیتی را به این دستگاه ها بیفزایند. استفاده از لامپ به همراه لنز led در طراحی نسل جدید پروژکتورها موجب می شود که طول عمر و کیفیت دستگاه نسبت به گذشته افزایش پیدا کند. استفاده از لنز در طراحی این دستگاه باعث گردیده که امکان بزرگ نمائی داده های تصویری اتفاق بیفتند. به همین جهت محیط های آموزشی از این دستگاه استفاده می کنند که اساتید بتوانند فایل های تصویری که با نرم افزارهای کامپیوتری تهیه می کنند که به وسیلۀ دستگاه ویدئو پروژکتور به مخاطبان خود ارائه دهند.

خرید و فروش ویدئو پروژکتور قابل حمل

چند سال اخیر خرید و فروش ویدئو پروژکتور قابل حمل نسبت به نسخه های قدیمی عرضه می شود چون دارای ابعاد کوچک تری است و این مسئله حمل و نقل آنها را ساده تر نموده است. مینی ویدئو پروژکتور به دلیل برخورداری از فناوری بروز در طراحی آن، بسیار سبک وزن است و این مسئله نگهداری آن را نسبت به گذشته راحت تر کرده است. امروزه اهداف استفاده از دستگاه پروجکشن توسعه پیدا کرده است که می توان به ایجاد فضای سینمای خانگی اشاره نمود. در واقع خیلی از افراد برای اینکه بتوانند در میهمانی ها کنار یکدیگر فضای شاد و فرح بخشی را ایجاد کنند، از این دستگاه برای نمایش تصاویری سه بعدی و یا فیلم و سریال استفاده می کنند. امروزه با اتصال پروژکتورها به دستگاه های ایکس باکس و مدیا پلی استیشن، امکان بازی های گروهی را برای افراد فراهم می کند. برای اطلاع از قیمت ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار اندروید به سایت مراجعه کنید. 

استفاده از دیتا پروژکتور در سالن های همایش به افراد اجازه می دهد که بتوانند فایل های تصویری که آماده کرده اند را از طریق دستگاه پروژکتور، در ابعاد بزرگ به بینندگان نشان دهند. در واقع این دستگاه ها همانند یک تلویزیون سیار عمل می کنند که نسبت به آنها دارای ابعاد بیشتری می باشند. هنگام انتخاب ویدئو پروژکتور باید مشخصات فنی دستگاه را در نظر داشته باشید و در عین حال نوع کاربری خود را از دستگاه مشخص نمائید چون بدین وسیله گزینه ای را انتخاب خواهید کرد که از نظر قیمت مقرون به صرفه باشد و در عین حال از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

در حال حاضر فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار به دلیل قابلیت ویژه ای که دارد، در جهان عرضه می شود. این دستگاه ها به دلیل پشتیبانی از امواج وای فای، امکان اتصال بدون کابل را به دستگاه های دیجیتالی که مجهز به این قابلیت هستند را میسر ساخته است.

صفحه نمایشگر، مساحت و ابعاد اتاق، کیفیت تصاویر، خروجی نور، وضوح تصویر و ابعاد دستگاه از جمله مواردی هستند که نقش مهمی در انتخاب و خرید این دستگاه ها دارد. با استفاده از این دستگاه ها به راحتی می توانید در محافل مختلف، فایل های تصویری خود را در ابعاد بزرگ به مخاطبان ارائه دهید و نیاز به تلویزیون هم نداشته باشید.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا سال های متوالی است که در زمنیۀ تولید و فروش انواع ویدئو پروژکتور در تهران و شهرستان فعالیت می کند.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 575
نمایش همه
علاقه مندی ها ()