ویدئو پروژکتور از پرفروش ترین دستگاه هایی است که در جهت امور آموزشی مورد استفاده قرار گرفته می شود. طراحی این دستگاه به نحوی است که امکان بزرگ نمائی تصاویر را ایجاد می کند و این مسئله موجب علاقه مندی افراد شده است و به همین علت است که در محیط های آموزشی و همچنین سالن های اجتماعات از این دستگاه ها استفاده می کنند. امروزه پروژکتورها جزء لوازم پرکاربرد آموزش و بیزینس مورد استفاده قرار گرفته است و این مسئله موجب شده تا از مزایای آن در موقعیت های مختلف استفاده شود. ویدئو پروژکتور خوب دارای یک سری ویژگی هایی است که هنگام خرید آن باید نسبت به این نکات، توجه بسزایی داشته باشید. لازم به ذکر است که باید هنگام خرید  ویدئو پروژکتور بدانید که این دستگاه را به چه منظور خریداری می کنید. در واقع مشخص کردن منظور شما از خرید یک وسیله، در زمان و هزینه های شما صرفه جویی خواهد کرد. به عنوان مثال اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور برای سالن همایش ها را دارید، بهتر است ابعاد تصویر نهایی که نمایش می دهد، در ابعاد بزرگ تری نشان داده شود. به این ترتیب به دنبال دستگاه های پروژکتوری خواهید بود که بیشترین سایز تصویر را پشتیبانی کنند.

فروش بهترین ویدئو پروژکتور

با توجه به ارتقاء مشخصات فنی این دستگاه، شاهد فروش انواع ویدئو پروژکتور در مدل های مختلف می باشیم. بنابراین متناسب با نوع کاربردی که برای این دستگاه در نظر دارید، می توانید پروژکتور مورد دلخواه خود را با قیمت ارزان خریداری نمائید. مینی ویدئو پروژکتور یکی از نسخه های جدید این دستگاه محسوب می شود که از نظر ابعاد، بسیار کوچک است و دارای وزن سبکی می باشد که این مسئله حمل و نقل این دستگاه را ساده تر از گذشته نموده است. هنگام خرید بهترین ویدئو پروژکتور باید مشخصات تصویر و نمایشگر پروژکتور را که عبارتند از میزان کنتراست، وضوح تصویر، شدت روشنایی، نسبت تصویر، قابلیت نمایش سه بعدی، سایز نمایشگر، میزان فاصله دستگاه تا پرده نمایشف قابلیت پخش مستقیم و رزولوشن نمایشگر می شوند را در نظر داشته باشید. با این تفاسیر می توانید انتخاب بهتری از دستگاه های پروژکتور داشته باشید.

چند سال اخیر خرید و فروش ویدئو پروژکتور قابل حمل که با نام DLP شناخته می شود، بیشتر از سایر مدل های پروژکتور که وزن بیشتری داشته اند، مورد استفاده قرار گرفته می شود. فاکتورهای متعددی در انتخاب پروژکتور در نظر گرفته می شود که پیش از خرید این دستگاه باید نسبت به آنها اطلاعات جامعی داشته باشید و یا از تجربیات کارشناسان فروش استفاده نمائید. لازم به ذکر است که رزولوشن تصویر 800*600dpi بهترین کیفیت را برای نمایش فایل های پاورپویت دارد و می تواند یک اتاق در ابعاد متوسط را ساپورت کند. در عین حال رزولوشن تصویر 1024*768 dpi به بالا چون رزولوشن 1024*1280 dpi بهترین کیفیت را برای نمایش فایل های تصویری و سینمایی برای شما فراهم می کند. از این رو همواره هنگام خرید هر وسیله ای نیاز است که شما هدف خود را نسبت به خرید آن دستگاه در نظر داشته باشید، تا بدین وسیله بتوانید، بهترین انتخاب را داشته باشید.برای خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار  به سایت مراجعه کنید. 

قیمت ویدئو پروژکتور به پارامترهای متعددی بستگی دارد که می توان به ابعاد، وزن، رزولوشن تصویر، نوع لامپ و لنز، ابعاد تصویر نهایی، پورت های خروجی و ورودی پشتیبانی شده، قابلیت وای فای و ... اشاره نمود. از این رو داشتن آگاهی کافی نسبت به ویژگی ها و مشخصات فنی دستگاه به شما کمک می کند که انتخاب درستی از دستگاه مورد دلخواه خود داشته باشید که کیفیت بالا و قیمت ارزان داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا به عنوان یکی از فروشگاه های بزرگ در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و تا به امروز توانسته پیشرفته ترین دستگاه های ویدئو پروژکتور را به بازار عرضه کند.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 612
نمایش همه
علاقه مندی ها ()