ویدئو پروژکتور از جمله دستگاه های کاربردی است که در محیط های آموزشی و همچنین سالن های اجتماعات مورد استفاده قرار گرفته می شود. هدف از طراحی و ساخت پروژکتورها، این است که بتوانند فایل های تصویری را در ابعاد بزرگ به مخاطبان خود نمایش دهند. بنابراین از این دستگاه در جهت امور آموزشی استفاده می کنند که بتوانند مطاب درسی را به صورت تصویری آموزش دهند. در واقع درک مطالب تصویری بسیار ساده تر از شفاهی می باشد و درک بهتری را در پی خواهد داشت. این دستگاه برای آنکه قابلیت بزرگنمایی تصاویر را داشته باشد، از لامپ و لنز استفاده نموده اند که بتواند داده های پردازش شده را به واسطۀ عدسی، در ابعاد بزرگ نمایش دهند. بدین وسیله از ساختار فنی ویژه ای برخوردار خواهد بود.

نسل جدید   ویدئو پروژکتور به سیستم عامل اندروید، ابعاد کوچک، وزن سبک، تنوع پورت های ورودی و خروجی، لامپ هایی با طول عمر بالا، قابلیت اتصال بدون سیم و نمایش تصاویر سه بعدی مجهز می باشند. به این ترتیب می توانید این دستگاه را به اکثر دستگاه های دیجیتال چون دوربین فیلمبرداری، کامپیوتر، لپ تاپ، ایکس باکس، پلی استیشن، رسیور، مبدل دیجیتال، گوشی همراه، تبلت و غیره متصل نمود. در نتیجه قابلیت پخش مستقیم فایل صوتی، تصویری و همچنین اسناد را با کیفیت عالی دارد. نسل جدید این دستگاه ها از لامپ های LED استفاده می کنند که دارای طول عمر بالا می باشند. در نتیجه از کنتراست بالا و کیفیت تصویر عالی برخوردار می باشند. معمولاً میزان روشنایی که این دستگاه ها پشتیبانی می کنند، از کیفیت بالا به میزان حداقل 1900 لومن برخوردار است. علاوه بر آنکه امکان نمایش تصاویر سه بعدی را بر روی پردۀ نمایشگر فراهم می کند.

خرید آنلاین ویدئو پروژکتور

همانطور که می دانید، کاربرد پروژکتور نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است و برخی از فروشگاه های اینترنتی که در حوزۀ تأمین این دستگاه ها در داخل کشور می باشند، امکان خرید آنلاین انواع ویدئو پروژکتور را برای خریداران فراهم نموده است. محیط های آموزشی مختلف چون مدارس و دانشگاه ها، سالن های همایش و کنفرانس، سالن های اجتماعات هتل و سازمان های اداری، محیط های مذهبی چون حسینیه ها و مساجد نیز برای آنکه بتوانند در برخی از موارد، مطالبی را به صورت فیلم و یا فایل تصویری به مخاطبان خود نشان دهند، از مزایای این دستگاه استفاده می کنند. البته لازم به ذکر است که خیلی از افراد خرید نسخه های مینی ویدئو پروژکتور را برای ایجاد سینمای خانگی انجام می دهند. علاوه بر آنکه امکان جابجای و نگهداری این دستگاه ها نسبت به نسخه های قدیمی بسیار ساده تر شده است.برای اطلاع از فروش ویدئو پروژکتور جیبی به سایت مراجعه کنید. 

هنگام خرید ویدئو پروژکتور، نیاز است که مشخصات فنی این دستگاه ها را در نظر داشته باشید که توانایی پشتیبانی فاکتورهای مورد نظر شما را داشته باشد. در واقع نوع پروژکتوری که شما خریداری می کنید باید متناسب با ابعاد فضای اتاق و یا سالن باشد و در عین حال مجهز پورت ورودی و یا خروجی دستگاه منبع دیجیتالی مورد نظر شما باشد. همچنین از نظر رزولوشن و وضوح تصویر از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. بنابراین با قیمت ارزان می توانند به عنوان تلویزیون سیار از آن در مسافرت و میهمانی ها استفاده نمایند. سایز نمایشگر، میزان فاصله پروژکتور تا پرده نمایش، رزولوشن نمایشگر، نسبت تصویر، شدت روشنایی و میزان کنتراست از جمله شاخص های قابل توجه در انتخاب نوع ویدئو پروژکتور می باشد. در نتیجه می توانند از این دستگاه در جهت نمایش تصاویر سه بعدی نیز استفاده کنند.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا، به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر و با سابقه در حوزۀ تولید و پخش انواع ویدئو پروژکتور در تهران فعالیت خود را راه اندازی نموده است.

 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 594
نمایش همه
علاقه مندی ها ()