ویدئو پروژکتور جزء یکی از وسایل آموزشی است که بیش از گذشته، مورد استفاده قرار گرفته می شود. در واقع سیستم فنی دستگاه های ویدئو پروژکتور بر پایۀ قطعات لنز و لامپ LED می باشد. نحوۀ عملکرد این دستگاه به شکلی است که به دستگاه های دیجیتالی چون کامپیوتر، لپ تاپ، دوربین های فیلمبرداری، ایکس باکس، دستگاه های پلیر و غیره متصل می شود و پس از پردازش داده های متنی و تصویری، داده ها را توسط لنز در ابعاد بزرگ، به صورت نور بر روی پردۀ نمایشگر نمایش می دهد. بنابراین می توانید از این مزایای دستگاه، در جهت نمایش تصاویر مختلف استفاده نمائید که کارایی بهتری خواهد داشت. خرید و فروش  ویدئو پروژکتور به دلیل مزایای عمده ای که از آن برخوردار می باشد، در جهان مورد استقبال قرار گرفته می شود. در نتیجه مؤسسه های مختلف می توانند به عنوان یک صفحه نمایشگر سیار از پروژکتور استفاده نمایند.

کاربرد قابل توجه این دستگاه، به منظور نمایش تصاویر مختلف صورت می گرفت که می توان به سالن های اجتماعات و محیط های دانشگاهی و آموزشی اشاره کرد. در واقع این محیط ها برای آنکه بتوانند مطالب علمی متنی و همچنین فیلم هایی که به صورت دیجیتالی آماده کرده اند را به واسطۀ دستگاه های دیتا پروژکتور به مخاطبان خود نشان دهند. در نتیجه از این امکانات برای ارائه مطالب تصویری خود استفاده کنند و درک بهتری از مطالب تدریسی خود را در حضار ایجاد کنند.

فروش ویدئو پروژکتور

امروزه کاربرد این دستگاه ها نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است و اکثر محیط های آموزشی برای آنکه اساتید بتوانند مطالب علمی خود را بهتر به مخاطبان خود ارائه دهند، از مزایای این دستگاه استفاده می کنند. نصب ویدئو پروژکتور بسیار ساده می باشد و امکان نصب آن بر روی سقف، دیوار و همچنین بر روی زمین فراهم می باشد. لازم به ذکر است که نسخه های جدید دیتا پروژکتور از ابعاد کوچکتر و سبک تری برخوردار می باشد. در نتیجه امکان جابجایی آن را ساده تر از گذشته کرده است. تمام دستگاه های ویدئو پروژکتور جیبی مجهز به پورت های مختلف ورودی و خروجی دیجیتالی چون آدیو، S-Video، HDMI، USB، VGA و ورودی میکروفن می باشند. بدین وسیله امکان اتصال این دستگاه را به دتگاه های منبع دیجیتالی امکان پذیر می سازد. نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با نسل جدید این دستگاه ها وجود دارد، برخورداری از قابلیت WIFI است که امکان اتصال بدون کابل را برای این دستگاه با سایر دستگاه های دیجیتالی که به این قابلیت مجهز می باشند، میسر می سازد. به این ترتیب می توانید موبایل خود را از طریق امواج وای فای به یکدیگر متصل کنید.برای اطلاع از فروش ویدئو پروژکتور اندرویدی به سایت مراجعه کنید. 

رزولوشن تصویر و کنتراست مینی ویدئو پروژکتور نسبت به نسخه های قدیمی ارتقاء پیدا کرده است و قابلیت پخش تصاویر سه بعدی و همچنین کیفیت 4K را نیز میسر می سازد. امروزه مدل های متنوعی از این دستگاه را می توانید در سطح بازار مشاهده نمائید که از پیشرفته ترین فناوری برخوردار می باشند و مجهز به باتری هایی با طول عمر بالا هستند. داشتن لامپ LED و لنز LED LAMP از جمله قطعات اصلی دستگاه های ویدئو پروژکتور می باشد که مجهز به سیستم عامل اندروید می باشند.

قیمت ویدئو پروژکتور متناسب با نوع مدل و مشخصات فنی دستگاه، مشخص می گردد. لذا به طور دقیق نمی توان قیمت آن را مشخص نمود. با مراجعه به فروشگاه های معتبر می توانید ، با قیمت مناسب به صورت تضمین شده، انواع ویدئو پروژکتور قابل حمل را به همراه خدمات پشتیبانی، با قیمت ارزان خریداری نمائید.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا جزء یکی از فروشگاه های فعال در حوزۀ تولید و فروش پیشرفته ترین دستگاه های ویدئو پروژکتور در ایران فعالیت می کند.

 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 573
نمایش همه
علاقه مندی ها ()