ویدئو پروژکتور جیبی جزء نسخه های بروز دستگاه های پروژکتور محسوب می شوند. این دستگاه به دلیل ویژگی های ظاهری که دارد، مورد استقبال قرار گرفته می شود. در نتیجه می توانید از مزایای این دستگاه می توان در محیط های مختلف بهره برد. در واقع داشتن ابعاد کوچک و وزن سبک از طرف خریداران مورد استقبال قرار گرفته است. لذا محیط های آموزشی متناسب با تعداد کلاس های تدریس و همچنین فضای آموزشی، از مزایای پروژکتور برای ارائه فایل های تصویری استفاده نمائید. خرید ویدئو پروژکتور جیبی بهترین گزینه برای افرادی است که به عنوان استاد در محیط های آموزشی مختلف در حال تدریس می باشند. همچنین عموم مردم نیز به منظور ایجاد سینمای خانگی و یا اینکه بتوانند در مسافرت و میهمانی ها نیز یک تلویزیون سیار داشته باشند، می توانند خرید مینی ویدئو پروژکتور جیبی را داشته باشند که دارای ابعاد کوچک و وزن سبک هستند.

فروش ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار

با توجه به تجهیز نمودن کلیه دستگاه های دیجیتالی به قابلیت WIFI، از این رو نسخه های جدیدی دستگاه های پروژکتور را نیز به این قابلیت مجهز نموده اند که امکان اتصال بدون کابل را برای دستگاه ایجاد نموده اند. در نتیجه از این امکانات در جهت خلوت نمودن فضای اطراف پروژکتور و همچنین پشتیبانی گستردۀ این دستگاه استفاده نمود. از دیگر قابلیت های نسخه های جدید پروجکشن، می توان به سیستم عامل اندروید آنها اشاره نمود که امروزه اکثر دستگاه های دیجیتالی مجهز به سیستم عامل اندروید می باشند که از محیط کاربری ساده ای برخوردار می باشد. به این ترتیب قادر هستند که بتوانند تنظیمات دستگاه را به راحتی انجام دهند و عموم مردم بتوانند با نرم افزار این دستگاه کار کنند.

با توجه به تعدد نسخه های ویدئو پروژکتور، برای خرید این دستگاه، باید آپشن های دستگاه را در نظر داشته باشید. درواقع پارامترهای تصویری و نمایشگر به همراه اتصالات پروژکتور حائز اهمیت می باشند. وضوح تصویر، میزان کنتراست، رزولوشن نمایشگر، میزان فاصله دستگاه از پرده نمایش، ابعاد نمایشگر، نسبت تصویر، شدت روشنایی و قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی و فول اچ دی از جمله مهم ترین پارامترهایی است که در انتخاب ویدئو پروژکتور بسیار حائز اهمیت است.

خرید ویدئو پروژکتور جیبی با بهترین قیمت

عصر حاضر به عنوان عصر دیجیتال به حساب می آید و استفاده از دستگاه های دیجیتالی یک ضرورت محسوب می شود. در نتیجه استفاده از تکنولوژی های پیشرفته در ساخت دستگاه های پروژکتور موجب ارتقاء کیفیت دستگاه و کاربرد گستردۀ آن در جهان شده است. از این رو نسخه های جدید پروژکتور جیبی به دلیل پشتیبانی از قابلیت وای فای، می توانند بدون نیاز به کابل به دستگاه های دیجیتالی متصل شوند و دسترسی به قابلیت های دستگاه را از محدودیت مکانی خارج نمایند. دستگاه های پروژکتور را می توان به سه روش زمین، سقف و دیوار نصب نمود و متناسب با مکان های مختلف، آن را نصب نمود. با توجه به مزایای متعددی که این دستگاه در امور آموزشی دارد، شاهد رونق کاربرد دستگاه های ویدئو پروژکتور جیبی در آموزشگاه های فنی و حرفه ای و خصوصی می باشیم که برای ارائه فایل های صوتی و تصویری مورد استفاده قرار گرفته می شود.برای خرید ویدئو پروژکتور  به سایت مراجعه کنید. 

سالن های همایش و کنفرانس نیز برای اجرای همایش های علمی و پژوهشی، از مزایای دستگاه های ویدئو پروژکتور پیشرفته در جهت ارائه مطالب علمی و همچنین نمایش فیلم از آن ها بهره گیرند. لذا پشتیبانی بروزترین پورت های دستگاه های دیجیتال یکی از مهمترین گزینه های انتخاب این دستگاه ها محسوب می شود.

لذا برای خرید پیشرفته ترین ویدئو پروژکتور جیبی، می توانید فروشگاه اینترنتی نیزا کالا را به عنوان بهترین منبع فروش دستگاه های پروژکتور در نظر داشته باشید.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 560
نمایش همه
علاقه مندی ها ()