ویدئو پروژکتور جیبی نوع دیگری از دستگاه های پروژکتور می باشد که به دلیل یک سری ویژگی های ظاهری و ساختاری به این نام معرفی می شوند. داشتن ابعاد کوچک و وزن سبک موجب شده که این دستگاه را با نام ویدئو پروژکتور جیبی قابل حمل در بازار معرفی می کنند. در گذشته دستگاه های پروژکتور را تنها افراد ثروتمند و موسسه های خاص می توانستند از مزایای آن استفاده نمایند ولی با گذشت زمان و پیشرفت فناوری ساخت دیتا پروژکتور، در داخل ایران نیز تولید این دستگاه ها آغاز شد و این مسئله موجب کاهش قیمت خرید ویدئو پروژکتور و همچنین افزایش تنوع مدل های این دستگاه در سراسر کشور گردید. در نتیجه امروزه شاهد فروش ویدئو پروژکتور جیبی با قیمت ارزان خواهیم بود که از مشخصات فنی عالی برخوردار می باشند. لذا افراد مختلف می توانند متناسب با توان مالی و همچنین انتظارات خود، خرید مناسب ترین ویدئو پروژکتور را انجام دهند.

فروش مینی ویدئو پروژکتور

دیتا پروژکتور، پروجکشن و مدیا پروژکتور از جمله اسامی دیگر دستگاه ویدئو پروژکتور می باشد که در بازار شناخته شده می باشند. در نتیجه هنگام خرید این دستگاه، می توانید هر کدام از این نام ها را ببرید. از مهمترین ویژگی هایی که نسل جدید دستگاه های پروژکتور از آن برخوردار می باشند، می توان به وضوح بالای تصویر و نمایش تصاویر سه بعدی و فول اچ دی آن اشاره نمود که از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. در نتیجه هنگام این دستگاه، بهتر است که این فاکتورها را در نظر داشته باشید و اینکه پشتیبانی میزان فاصله ای که دستگاه با پرده نمایشگر باید داشته باشد به چه میزان باشد و یا اینکه نوع لامپ و لنزی دستگاه چیست؟ همچنین میزان کنتراست و شدت روشنایی در کنار نوع پورت های ورودی و خروجی از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

چند سال اخیر امکان خرید ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی و وای فای دار با کیفیت بالا برای شما فراهم می باشد و می توانید از مزایای این دستگاه در مسافرت ها و میهمانی ها نیز استفاده نمائید. چرا که ابعاد کوچک و وزن سبکی دارد و از امکان اتصال بدون کابل نیز برخوردار می باشد و به راحتی می توان به عنوان تلویزیون سیار از آن استفاده نمود که بسیار مقرون به صرفه خواهد بود و در عین حال از کیفیت بالایی برخوردار است و می توانید در محیط منزل، تجربۀ استفاده از سینمای خانگی را داشته باشید.

امروزه خرید و فروش دستگاه های پروژکتور برای محیط های آموزشی و همایش ها موجب شده که سطح ارائه مطالب از کیفیت بالایی برخوردار باشد. در نتیجه بدین ترتیب می توانند مطالب درسی را که ارائه می دهند، درک بهتری را برای مخاطبان به ارمغان آورد. امروزه به دلیل تنوع مدل های پروژکتور، بهتر است که مشخصات فنی دستگاه را در نظر بگیرید. در نتیجه مشخه های ابعاد، وزن، پشتیبانی اتصالات، کیفیت لنز، قابلیت زوم، نوع لامپ، طول عمر لامپ، وضوح تصویر و کنتراست، شدت روشنایی، قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی، قابلیت پخش مستقیم داده های مختلف، میزان فاصلۀ دستگاه تا پرده نمایش و میزان رزولوشن برای خرید دستگاه دیتا پروژکتور محسوب می شود. در نتیجه می توانید با کیفیت بالا از مزایای این دستگاه ها برای نمایش تصاویر بر روی پرده نمایشگر استفاده نمائید.برای اطلاع از فروش ویدئو پروژکتور  به سایت مراجعه کنید. 

خرید ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار که مجهز به قابلیت وای فای می باشد، موجب شده که این دستگاه نسبت به نسخه های قدیمی طرفداران زیادی دارد. خروجی اس ویدئو ، پورت اچ دی ام آی، پورت آدیو، پورت وی جی ای، پورت یو اس بی و ورودی میکروفن از جمله پورت های ضروری است.

از این رو برای خرید ویدئو پروژکتور جیبی نیزا کالا می توانید فروشگاه اینترنتی نیزا کالا را مشاهده نمائید.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 563
نمایش همه
علاقه مندی ها ()