ویدئو پروژکتور جیبی یکی دیگر از محصولات نسل جدید دیتا پروژکتور محسوب می شوند. هدف از تولید و ساخت دستگاه های ویدئو پروژکتور برای نمایش داده های تصویری در ابعاد بزرگ بر روی پردۀ نمایشگر می باشد. همانطور که می دانید اختراع این دستگاه، تحول شگفت انگیزی در نمایش تصاویر و ایجاد فضای سینما بوجود آورد. در نتیجه با پیشرفت فناوری دیجیتال، صنعت ساخت این دستگاه ها دچار تغییر و تحول شده است و در نتیجۀ آن شاهد فروش انواع ویدئو پروژکتور جیبی می باشیم که از نظر ابعاد نسبت به نسخه های قدیمی کاهش پیدا کرده است. در نتیجه با تولید نسخه های جدید و پیشرفته، جابجایی و نگهداری آنها نسبت به نسخه های قدیمی راحت تر شده است. بنابراین افرادی که برای منزل شخصی خود، در صدد خرید پروژکتور می باشند، نسخه های پیشرفتۀ آن را انتخاب می کنند که فضای کمتری را اشغال کند و در عین حال از کیفیت تصویری بالا برخوردار باشد. بدین وسیله می توانند سینمای خانگی ایجاد کنند و فضای شاد و فرح بخشی را برای همراهان خود بوجود آورند.

فروش ویدئو پروزکتور جیبی وای فای دار

نسخه های جدید دیتا پروژکتور مجهز به قابلیت WIFI می باشند که امکان قابلیت اتصال بدون کابل را به دستگاه های دیجیتال فراهم می کند. از این رو امکان اتصال پروژکتور به دستگاه های دیجتالی چون لپ تاپ، موبایل، تبلت، برخی از کامپیوترها، دوربین های فیلمبرداری، دستگاه های مدیا پلیر و هر دستگاه دیگری که مجهز به این قابلیت می باشند را میسر می سازد. لذا کاربرد این دستگاه در محیط های شلوغ بسیار کارآمد می باشد. برخی از افراد با هدف در اختیار داشتن نمایشگر قابل حمل، دستگاه های مینی ویدئو پروژکتور را خریداری می کنند. بدین وسیله می توانند با قیمت ارزان، صاحب تلویزیون سیار شوند که امکان جابجایی آن بسیار ساده می باشد. بنابراین می توان در مسافرت ها و میهمانی ها نیز از مزایای این دستگاه ها استفاده نمایند.

هنگام خرید ویدئو پروژکتور باید توجه داشته باشید که مشخصات فنی دستگاه چه مواردی می باشد و اینکه می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد و یا نه! ابعاد، وزن، چگونگی نصب دستگاه، نوع لنز و لامپ، قابلیت زوم، میزان طول عمر لامپ در حالت اکو و معمول، میزان کنتراست و وضوح تصویر، کیفیت شدت روشنایی و نسبت تصویر، قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی، میزان رزولوشن نمایشگر، سایز قابل پشتیبانی دیتا پروژکتور از پردۀ نمایشگر و ابعاد نمایشگر از جمله مهمترین مواردی است که هنگام خرید این دستگاه باید در نظر داشته باشید.برای خرید ویدئو پروژکتور  به سایت مراجعه کنید. 

از این رو محیط های آموزشی چون مدارس، دانشگاه ها و همچنین سالن های همایش و کنفرانس برای آنکه بتوانند فایل های تصویری را برای مخاطبان خود به نمایش بگذارند، از دستگاه های پروژکتور استفاده می کنند. در حال حاضر مدل های مختلف ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی وای فای دار در بازار عرضه می شوند که به فناوری پیشرفته مجهز می باشند. در نتیجه هنگام خرید پروژکتور، می توانید بر اساس توان مالی و ابعاد فضای اتاق و سالن همایش، انتخاب بهتری از این دستگاه ها داشته باشید. نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با نسخه های جدید این دستگاه وجود دارد، امکان نمایش تصاویر سه بعدی می باشد و به همین منظور برخی از افراد برای آنکه بتوانند در محیط زندگی خود، سینمای خانگی سه بعدی ایجاد کنند، این دستگاه ها را با قیمت ارزان خریداری می کنند.

هنگام خرید ویدئو پروژکتور جیبی بهتر است که کلیۀ پارامترهای مهم را در نظر داشته باشید. تا بدین صورت تصاویری که بر روی صفحۀ نمایشگر عرضه می شوند، از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا جزء یکی از تولیدکنندگان مطرح نسخه های پیشرفتۀ مینی ویدئو پروژکتور اندرویدی و وای فای دار در ایران می باشد.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 580
نمایش همه
علاقه مندی ها ()