مزیت های صندوق فروشگاهی:

ویژگی های انواع صندوق فروشگاهی:

صندوق فروشگاهی یا pos در واقع وسیله ای برای مدیریت در زمان و همینطور حسابرسی دقیق و آسان برای صاحبان مشاغل است. این وسیله دارای انواع مختلفی می باشد که در ادامه به صورت مختصر در مورد آنها توضیحاتی می‌دهیم:

مدل ECR : این مدل در واقع یک ماشین حساب پیشرفته است که دارای برنامه‌های نرم‌افزاری موردنیاز فروشگاه می باشد. از جمله معایب این مدل عدم قابلیت ارتقا نرم‌افزار است. در این دستگاه یک نمایشگر قابل تنظیم ۴ اینچی بر روی ماشین حساب قرار دارد که می ‌توان به آسانی آن را مشاهده نمود. از جمله مزایای این مدل هم می توان به قابلیت اتصال  بارکد خوان به این صندوق اشاره کرد. این مدل صندوق فروشگاهی بیشتر برای مشاغل کوچک که به سیستم فروش خاصی نیاز ندارند مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله همچنین قابلیت اتصال به کشوی پول و پرینتر جانبی را نیز داراست.

مدل : pos این مدل بهترین نوع  صندوق فروشگاهی  از نظر طول عمر، شخصی سازی و انعطاف پذیری می باشد. در این مدل بر خلاف مدل قبلی می توان نرم افزارهای فروشگاهی را تنظیم ، تغییر و ارتقا داد. در واقع این مدل یک کامپیوتر کامل می باشد که اجزایی مانند صندوق ،کشوی پول ، بارکد خوان ، فیش پرینتر و نرم افزارهای حسابداری به آن اضافه شدند. در این مدل از pos هر چقدر رم  ، هارد و cpu قوی‌تر باشد دستگاه با سرعت بیشتری کار می کند.

مدل : pos Touch  این مدل همان طور که از نامش مشخص است به معنای یک صندوق فروشگاهی لمسی می باشد که برای انجام تمام فرایندهای فروش و.... تنها با لمس صفحه کار می کند. در این مدل خبری از صفحه کلید ، موس و کیبورد نمی باشد و تمام فرآیندها به وسیله لمس صفحه مانیتور صندوق امکان پذیر است.

ویژگی ها و مزایای استفاده از صندوق فروشگاهی:

صرفه جویی در زمان:  استفاده ازpos  ها در مشاغل فروشگاهی کمک شایانی در صرفه جویی زمان برای مشتری و متصدی فروش به همراه دارد.

سرعت پردازش : این دستگاه به متصدی این امکان را می‌دهد که بدون وجود خطا به راحتی بتواند کالا های مشتری را بررسی کند.

امکان شناسایی اقلام خاص :  pos ها به وسیله بارکد اسکنری که به آن متصل می شود قابلیت شناسایی هر کالا را برای سیستم فراهم می کند.

صرفه جویی در هزینه:  استفاده از pos به چند طریق مختلف می تواند باعث صرفه جویی در هزینه باشد.

ارائه انواع گزارشات:  از جمله ویژگی های منحصر به فرد انواع صندوق فروشگاهی همین ارائه گزارشات می باشد. صاحبان مشاغل می توانند به صورت روزانه ، هفتگی،  ماهیانه و یا سالانه لیست اقلام فروخته شده و یا درآمد به دست آمده را به صورت گزارش دقیق با زمان مشخص دریافت کنند.

مدیریت موجودی : در واقع منظور از موجودی میزان پول نقد درون صندوق می باشد. با استفاده ازpos  ها می توان بدون نیاز به باز کردن صندوق از میزان پول نقد موجود در دستگاه با خبر شد.

کارت هدیه:  یکی از چالش های صندوق های فروشگاهی کارتهای هدیه می باشد که امروزه در بازار وجود دارد.

عملیات انبارگردانی: از جمله ویژگی های pos مدیریت کالاهای موجود در انبار می باشد. بدین صورت که می توان با مراجعه به گزارشات فروش میزان کالاهای فروخته شده و میزان کالاهای موجود در انبار را بررسی کرد. برای اطلاع از فروش صندوق فروشگاهی ECR به سایت مراجعه کنید. 

امکان صدور فاکتور:  از جمله ویژگی های این دستگاه قابلیت اتصال بارکد خوان به دستگاه می باشد که در صورت نیاز بتوان از آن استفاده کرد.

امکان جستجوی سریع : یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد دستگاه  pos قابلیت جستجوی سریع فاکتورهای فروش قبلی از طریق شماره فاکتور و یا زمان فروش کالا می باشد.

امکان کنترل صندوق : می توان این امکان را برای باز و بسته شدن کشوی پول در این دستگاه فعال نمود.

امکان تعویض کالا:  یکی دیگر از امکانات این دستگاه این می باشد که می توان در صورت برگرداندن کالا و خرید کالای جدید مابه التفاوت دریافتی یا پرداختی را به آسانی محاسبه نمود.

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 726
نمایش همه
علاقه مندی ها ()