کاربرد صندوق فروشگاهی پوزبانک:

اطلاعاتی در مورد صندوق فروشگاهی پوزبانک:

شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که دستگاه های مختلفی که در فروشگاه ها استفاده می شوند چه کاربردی دارند و نام این دستگاه ها چیست؟ یکی از دستگاه هایی که امروزه تقریبا در همه فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای بزرگ و کوچک و سوپرمارکت های بزرگ دیده خواهد شد، صندوق فروشگاهی پوزبانک می باشد که در این مقاله روی این دستگاه و اطلاعات آن متمرکز کرده و در مورد آن صحبت خواهیم کرد. با گسترش روز افزون تکنولوژی و روی کار آمدن دستگاه هایی کامپیوتری، دستگاه های جانبی روی کار آمدند که از آن ها در مکانهای مختلفی استفاده می شود. دستگاه های مورد استفاده در مراکز فروش محصولات مختلف مانند فروشگاه های بزرگ لباس و پوشاک و همچنین مراکز فروش محصولات غذایی از مکان هایی هستند که دارای دستگاه صندوق فروشگاهی پوزبانک می باشند. این دستگاه دارای کاربرد های گوناگونی است. شاید فکر کنید تنها کاربرد این دستگاه ها این است که بتوان توسط آن ها فاکتور خرید و فروش اجناس را چاپ نمود، ولی باید بدانید که این طور نیست و این دستگاه می‌ تواند به ثبت کردن اطلاعات محصولات مختلفی که در مراکز به فروش می رسد بپردازد. برای این کار بعد از خرید یک دستگاه صندوق فروشگاهی پوزبانک باید اطلاعات انواع و اقسام کالا های مختلف که توسط افراد خریداری می شود در این دستگاه ثبت شود و پس از آن هنگام خرید محصولات مختلف توسط عموم مردم در فروشگاه ها به سرعت اقلام مختلف لیست شده و خود دستگاه می تواند به صورت خودکار به محاسبه جمع کل این اقلام بپردازد. در فاکتور فروش این دستگاه ها قیمت تکی و جمع کل اقلام مختلف آورده شده است و خریدار می ‌تواند با اطمینان کامل و بدون محاسبه کردن فاکتور خرید کالای مورد نیاز خود، فروشگاه را ترک کند. زیرا این دستگاه بدون ایجاد هیچ گونه خطایی قادر به انجام محاسبات مربوطه می باشد.

انواع دستگاه صندوق فروشگاهی پوزبانک:

همانطور که می دانید هر دستگاهی دارای برند های مختلف می باشد. زیرا دستگاهی که توسط یک شرکت ساخته شود به علت نیاز بازار و هم چنین رقابتی که بین شرکت ‌های مختلف شکل می ‌گیرد، توسط شرکت‌ های گوناگونی ساخته شده و برحسب میزان قطعات و آپشن هایی که در این دستگاه به کار رفته است قیمت دستگاه های مختلف متفاوت می باشد. بعضی از دستگاه های صندوق فروشگاهی پوزبانک غیر لمسی بوده و سیستم قدیمی تری دارند. این دستگاه ها به همین دلیل از قیمت پایین تری نیز برخوردار می باشند. دستگاه های دیگری نیز هستند که به صورت لمسی کار کرده و به همین دلیل قطعات مختلف کمتر و یا بیشتری در آن ها دیده می شود. این دستگاه کاملا جدید بوده و می تواند کار با موس و کیبورد را به حداقل برساند. البته باید گفت این نسخه ها کاملاً نیاز به کیبورد را در خود از بین بردند. دستگاه های صندوق فروشگاهی یا دستگاه های پوز بانکی که به صورت لمسی کار می کنند از قیمت بالاتری برخوردار می باشند و می تواند با سرعت بسیار بیشتری به فعالیت بپردازند. زیرا دستگاه هایی که به صورت لمسی کار می کنند از سرعت عمل بالاتری برخوردار هستند.برای اطلاع از فروش صندوق فروشگاهی به سایت مراجعه کنید. 

دستگاه های دیگری که به عنوان صندوق فروشگاهی به فروش می ‌رسند دستگاه‌ های اندروید بوده که آن نیز به نوبه خود دارای قطعات خاصی بوده و سیستم عامل آن ها از نوع اندروید است. است. نوع دیگری از دستگاه ها می باشند که کاملا سیار هستند و می توان آن ها را در مراکز مختلف مستقر نمود. هر کدام از دستگاه های نامبرده شده با هر برندی قادر هستند به توسعه کار فروشگاه ‌های مختلف کمک کرده و باعث شوند کار ها به میزان بسیار زیادی سرعت داشته باشد. برای سرعت بخشیدن مشاغل مختلف، صندوق های فروشگاهی به دستگاه های مختلفی مانند اسکنر، لیبل پرینتر، کامپیوتر، ترازو ها و... متصل خواهد شد.

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 694
نمایش همه
علاقه مندی ها ()