بررسی دستگاه ضدعفونی کننده دیواری:

دستگاه ضدعفونی کننده دیواری  یکی از انواع دستگاه هایی هست که برای دست و اشیا استفاده می شود. که در اداره ها، فروشگاه ها ، باشگاه های بدنسازی و ورزشی به کار میرود. دستگاه ضدعفونی کننده دیواری دارای سنسور اتوماتیک است و این دستگاه های ضد عفونی کننده را می توان کامل ترین محلول پاش برای دست ها محسوب کرد. این دستگاه ها طوری طراحی شده اند که در بازه زمانی کوچک که به راحتی شستشو داده میشود. دستگاه های ضد عفونی کننده هروقت دست در قسمت پایین آن قرار گیرد، به صورت چشمی عمل می کند و مقداری مایع ضدعفونی را اسپری می کند. بعد از هربار استفاده از دستگاه ضدعفونی کننده دست های شما از هرگونه میکروب و ویروسی پاک می شود. دستگاه ها دارای ۵ لیتر ظرفیت هستند. برای نگهداری این دستگاه ها باید همیشه وقتی دستگاه های ضدعفونی کننده تخلیه شد باید آن را دوباره پر کرد و بعد استفاده کرد. برای گرفتگی از آن باید سوراخی که در مخزن طراحی شده تمیز و اگر گرفتگی بود آن را برطرف کرد. دستگاه ضدعفونی کننده دیواری برندهای مختلفی دارد که هرکدام از این کمپانی ها با ایجاد ایده های نوین و خاص سعی دارند بازار محصولات بهداشتی را در دستان خود بگیرند. هرکدام از این برندها با درنظر گرفتن خدمات خاص به مشتریان خود توانسته اند موفق تر عمل کنند. این خدمات شامل گارانتی محصول و قطعات دستگاه و همچنین خدمات پس از فروش می باشد. در این صورت کاربر می تواند با خیال راحت تری اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کند.

انواع دستگاه ضد عفونی دیواری :

دستگاه ضدعفونی کننده دیواری برای دست ها بکار می رود و در فروشگاه ها ، اداره ها ، اماکن مذهبی عموما استفاده می شود. بیشتر دستگاه های ضدعفونی دارای سنسور و اتوماتیک هستند و میتوان اشاره کرد که عنوان دستگاه ضدعفونی دیواری در حال حاضر کامل ترین دستگاه های محلول پاش برای دست ها می تواند به حساب آید.دستگاه ضدعفونی کننده دیواری انواع مختلفی دارد که میتوان زمان و میزان محلول در آن را تنظیم نمود.  از انواع مختلف دستگاه ضدعفونی کننده می توان به مدل رومیزی، ایستاده و دیواری اشاره کرد. در ساخت این دستگاه از آلیاژ فولاد ضد زنگ استفاده می شود. هر بار ۳ تا ۵ میلی متر الکل ضد عفونی به طور خودکار پخش می کند و به صورت چشمی است. دستگاه ضدعفونی کننده دیواری ۱۰ لیتری هم در بعضی اماکن که  ارباب رجوع زیادی دارد به کار می رود. دستگاه های ضدعفونی کننده دیواری در سراسر کشور طرفدارهای خاص خود را دارد و از آن استفاده می شود.  این دستگاه مونتاژ به دیوار هست و در بیشتر جاها به دیوار نصب می شود. از جمله خرابی های رایجی که ممکن است برای این دستگاه اتفاق بیفتد این است که کلید دستگاه را زیاد فشار داده و یا چند بار پشت سر هم آن زده شود یا به مدت طولانی دست خود را زیر حسگر و چشمک زن آن قرار دهید. برای خرید دستگاه ضدعفونی کننده به سایت مراجعه کنید. 

بهتر است جایگاه دستگاه را بلندتر قرار دهید تا اینکه قد بچه های کوچک به دستگاه شما نرسد و با بازی کردن با دستگاه آن را خراب نکند و در محیط باز و در تابش مستقیم آفتاب دستگاه را قرار ندهید. بهتر است به صورت دوره ای محفظه محلول دستگاه را بررسی نمایید که قبل از تمام شدن محلول، دوباره آن را پر کنید. برای استفاده در محیط های کوچک از مدل کوچک دستگاه خریداری کنید. در مواقعی که از دستگاه استفاده نمی کنید، بهتر است دستگاه خود را خاموش کرده از برق بیرون بکشید. زیرا زمانی که برق قطع شود و دوباره وصل شود، ممکن است چند بار اتفاق بیفتد و و همین قطع و وصل شدن ها اگر بصورت پی درپی باشد ممکن است دستگاه بسوزد.

    فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 657
نمایش همه
علاقه مندی ها ()