بررسی ویژگی های دستگاه ضدعفونی کننده پازمین:

در این مقاله می خواهیم از دستگاه ضدعفونی کننده ای نام ببریم که قابل مقایسه با سایر دستگاه ها نیست. از نظر کاربرد و ویژگی های عالی که دارد، سبب وجه تمایز دستگاه شده است . نام این وسیله دستگاه ضدعفونی کننده پازمین است. این دستگاه دارای سنسور های چشمی قوی است و با قدرت بالایی پاشش محلول ضدعفونی کننده را انجام می دهد . مخزن دستگاه ضدعفونی کننده پازمین جلوی دستگاه قرار گرفته و سبب راحتی کار با آن شده و در سایزها و اندازه های گوناگون با جنس بدنه مرغوب طراحی و تولید می‌شود.  برای ضدعفونی ایمن دستگاهی نیاز است که با فاصله زیاد ضدعفونی کند. این دستگاه به خوبی این کار را انجام می دهد. با کیفیت مناسبی که این دستگاه دارد و قیمت پایین برای خریداران مناسب تر بوده و باعث ایجاد سلامتی در تمام افراد جامعه شده است. از این دستگاه می توانیم به شکل پدالی و اتوماتیک به راحتی استفاده کنیم. مخزن دستگاه ضد عفونی کننده پازمین دارای سایزهای متفاوتی است که حجم آن از واحد سی سی است و می توان محفظه دستگاه را پر کرد. دستگاه ضدعفونی کننده پازمین در مراکز اداری و مدارس و دانشگاه ها جهت برقراری آزمون های سراسری و کلاسهای عملی دانشجویان و بیمارستانها و مراکز درمانی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد و موجب سلامت انسان ها شده و از انتقال آلودگی افراد جلوگیری می کند. این دستگاه دارای پاشش محلول ضدعفونی کننده بسیار قوی است که باعث می شود محلول ضدعفونی کننده کمتری مصرف شده و دارای ال ای دی برای عوض شدن رنگ صفحه نمایشگر دستگاه است. آلارم هایی را به کاربر انتقال می دهد که وضعیت دستگاه در چه حال است و اگر رنگ آن سبز باشد، یعنی به کاربر گوشزد می نماید که دستگاه سالم و آماده شروع به ضدعفونی کردن دست یا اشیا است. ولی اگر رنگ آبی را نمایش دهد، یعنی دستگاه در حال پاشیدن محلول است.

معایب دستگاه ضدعفونی کننده پازمین :

مشکلاتی که ممکن است برای دستگاه شما پیش بیاید، ممکن است که محلول قبلی تمام شود در این حالت باید محفظه آن دوباره از محلول پر شده تا قابل استفاده گردد و یا اینکه محلول قبلی با محلول بعدی مخلوط شده و بوی نامطبوع در تمام فضا پخش می شود. ممکن است دو محلول با هم سازگاری نداشته باشند و سبب آسیب به پوست افراد استفاده کننده شود. بهتر است در چنین مواردی محفظه دستگاه ضدعفونی کننده پازمین را جدا کرده و آن را بشویید و خشک نمایید و درون دستگاه خود قرار دهید. اگر محفظه دستگاه را خشک نکنید، ممکن است است قطعه ای به نام اولتراسونیک را بسوزاند. قطعه اولتراسوند وسیله ای است که از یک طرف با نوسانات و ارتعاشات آب که در واقع در اینجا همان محلول ضدعفونی کننده است کار کرده و باعث دانه دانه شدن محلول شود و از یک طرف این قطعه باید خشک بماند. کافی است قطره ای روی آن ریخته و آن را بسوزاند. به همین منظور از استفاده کننده محترم خواسته شده که محفظه را خشک وارد دستگاه نماید و یا اینکه اصلاً محفظه را بیرون از دستگاه نبرده و با قیف کوچکی محلول را وارد محفظه نماید. برای اطلاع از فروش دستگاه ضد عفونی کننده به سایت مراجعه کنید. 

اگر از قیف استفاده نکنید، مستقیم محلول را به درون محفظه بریزید،ممکن است از محلول شما بر روی صفحه اولتراسوند ریخته شود. عیب دیگر دستگاه ضدعفونی کننده پازمین این است که نباید به مدت طولانی دست های خود را به زیر سنسور چشمی دستگاه قرار دهید. زیرا باعث نمی شود سنسور چشمی به مدت طولانی فعال و روشن باقی بماند. در حقیقت باید این نکته مهم را همیشه به یاد داشته باشید که برای استفاده از هر دستگاهی که به برق وصل می شود، باید دفترچه راهنما را مطالعه کنید و بعد از آن استفاده نمایید. چون دستگاه های برقی دارای حساسیت بیشتری بوده و اگر از آنها اشتباه استفاده شود، عمر مفید آنها کم می شود.

    فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 694
نمایش همه
علاقه مندی ها ()