بررسی ویژگی های سبزی خردکن سبز ایران:

چندین نوع سبزی مختلف وجود دارد که برای درست کردن غذاهای زیادی نظیر دلمه برگ مو ، دلمه کلم ، آش ماست ،آش رشته ، خورش قلیه ماهی و خورش قورمه سبزی و .... از انواع سبزی های خشک و طعم دار استفاده می شود. برای درست کردن هر کدام از این غذاها، خرد کردن سبزی اهمیت دارد که ریز یا درشت خرد شود. با استفاده از دست و چاقو این کار به شکل سخت ‌تری انجام شده و برای راحتی کار آشپز سبزی خرد کن سبز ایران تولید شده است، که سبزی را به‌ راحتی خرد کرده و در دسترس او قرار دهد.  سبزی خردکن سبز ایران سبب جلوگیری از ایجاد زخم و محافظت از پوست دست شده و از هدر رفتن وقت آشپز جلوگیری کرده و باعث شده زندگی راحت تری نسبت به سایر گذشتگان خود داشته باشید. سبزی خردکن سبز ایران به صورت  برقی و بدون دخالت هیچ دستی سبزی را برای شما با سرعت بالایی خرد کرده و در اختیار کاربر قرار می دهد. انواع سبزی خرد کن وجود دارد که به صورت صنعتی و خانگی در دسترس شما قرار گرفته است. در مصارف صنعتی سبزی خرد کن در سایزهای بزرگ تولید شده تا در محیط های بزرگ نظیر رستوران ها ، مساجد ، بیمارستان ها و هتل ها سبزی های زیادتری را خرد کند. ولی در مصارف خانگی سبزی خرد کن در سایزهای کوچک تری تولید می شود تا محیط های کوچک نظیر خانه ها، مدرسه ها ، کارخانه های کوچک حجم کمتری را اشغال کند. در کارخانه سبزی خردکن سبز ایران هر دو نوع دستگاه تولید می شود تا نیاز مشتری را برطرف نماید. از جمله موارد ایمنی در هنگام کار با سبزی خردکن سبز ایران هنگام استفاده از دستگاه باید دقت شود دست خود را درون محفظه سبزی خرد کن قرار نداده و هنگام چرخش تیغه ها آب را وارد دستگاه نکنید و اگر کودکی در هنگام کار با دستگاه کنار شما بود،  قفل ایمنی را زده و او را دور از دستگاه نگهدارید.

موارد ضروری زیر را  که لازم است بدانید به هنگام خرید سبزی خردکن سبز ایران رعایت کنید:

قدرت چرخش موتور: ارتباط مستقیمی با سایز دستگاه دارد. در واقع هر چه قدرت موتور سبزی خردکن سبز ایران بیشتر باشد، سایز دستگاه بزرگ تر بوده و سبزی خرد کن قادر است ، سبزی بیشتری را خرد کند.

توان و فن موتور دستگاه : اگر از نوع سبزی خرد کن خانگی میخواهید استفاده کنید، توان موتور آن بین ۶۰ تا عدد ۳۰۰ است ولی توان سبزی خرد کن صنعتی بیشتر از این مقدار است و جالب است بدانید اگر مقدار سبزی شما از مقدار تعیین شده دستگاه بیشتر باشد، موتور دستگاه داغ کرده و اگر فن روی دستگاه وجود داشته باشد، سبب خنک شدن دستگاه می شود و سبزی آن طور که باید خرد نمی شود. پس در ریختن سبزی داخل  به حجم مناسب دستگاه دقت کنید. برای خرید سبزی خردکن به سایت مراجعه کنید. 

ظرفیت و سایز دستگاه :  طبق مصرف خود سعی کنید اندازه مناسب را انتخاب کنید. زیرا بعد از خرید دستگاه به علت رعایت نکات بهداشتی دیگر نمیتوانید دستگاه سبزی خردکن سبز ایران را تعویض و یا پس دهید.

جنس دستگاه : از اهمیت زیادی برخوردار است که دسته دستگاه جنس پلاستیکی داشته که باعث جا به جایی آسان دستگاه می شود و درب شیشه ای محکم و نشکن دستگاه سبب می شود که از بیرون سبزی ها را دیده و به اندازه دلخواه شما خورد کند و جنس بدنه دستگاه سبب زنگ نزدن می شود.

و دیگر نکاتی که موقع خرید سبزی خردکن سبز ایران باید به آنها توجه کنید : صدای موتور ، استفاده راحت از دستگاه، نظافت آسان از دستگاه و وزن کم و قیمت مناسب دستگاه در مقایسه با سایر سبزی خرد کن ها است.

 

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1272
نمایش همه
علاقه مندی ها ()