تعریف سبزی خرد کن ۲ کیلویی سبز ایران:

سبزی خرد کن ۲ کیلویی سبز ایران یکی از دستگاه هایی است که توسط شرکت سبز ایران و از تولیدات داخلی کشور می باشد. این شرکت به تولید انواع دستگاه سبزی خرد کن پرداخته است که هر کدام از آن ها دارای خصوصیات ویژه ای بوده و همچنین دارای کیفیت های گوناگونی هستند. این سبزی خرد کن ها قادر هستند انواع و اقسام سبزیجات را مانند سبزی آش، سوپ، کوکو و قرمه را خرد کنند و البته می توانند با تیغه های تیز به کار رفته در خود در چند لحظه سبزی ها را به قطعات دلخواه شما برش دهند. باید گفت دلیل به کار رفتن درب شیشه ای روی این دستگاه این است که بتوان به صورت کامل بر دستگاه احاطه داشته و مراقب بود که سبزی ها زیاد خرد نشوند. البته با احاطه داشتن به این دستگاه می توان اطمینان داشت که هیچ آشغال و آلودگی در حین خرد شدن در داخل محفظه ریخته نخواهد شد. این دستگاه ها دارای قطعات دیگری مانند قاشق پلاستیکی یا چوبی در داخل خود بوده و می توان با این قاشق ها سبزی های خرد شده را زیر و رو کرده و قطعات خرد نشده را بررسی نمود. همچنین با دارا بودن سنگ تیز کن می توان تیغه استیل دستگاه را تیز نموده و آن را مانند روز های اول تیز نمود. سبزی خرد کن ۲ کیلویی سبز ایران با توجه به ظرفیت پایین خود، فروش بالایی را به خود اختصاص می دهد. البته باید گفت این دستگاه به دلیل ظرفیت پایینی که دارد، ممکن است مورد توجه افراد نبوده و باعث شود آن ها به دلیل پرداخت هزینه تقریبا مشابه بین ظرفیت ۲ کیلویی با ظرفیت های ۳ و ۴ کیلویی و... نسبت به خرید ظرفیت بالای این دستگاه ها اقدام کنند. اما دانستن این نکته ضروری است که خرید دستگاه سبزی خرد کن ۲ کیلویی سبز ایران دارای نکات مثبت بسیاری است که در ادامه مطالب به آن ها خواهیم پرداخت.

ویژگی های مثبت دستگاه سبزی خرد کن ۲ کیلویی سبز ایران:

همانطور که در متن های بالا به آن اشاره شد این دستگاه با داشتن ظرفیت پایین خود می تواند دارای مزایای بسیاری باشد. شاید فکر کنید این ظرفیت پایین کارایی نداشته و صرف هزینه برای آن کاری غیر معقول است ولی باید بدانید دستگاه سبزی خرد کن ۲ کیلویی سبز ایران از دستگاه هایی است که در داخل کابینت های مختلف به راحتی جای گرفته و این می تواند برای اکثر افرادی که در آپارتمان های کوچک زندگی می کنند کاملا کاربردی باشد. همچنین این دستگاه با توجه به ظرفیت پایین خود دارای قدرت موتور بالایی برای خرد کردن مقدار سبزی بوده و می توان با چند بار ریختن سبزی داخل دستگاه مقدار زیادی سبزی را طی یک روز به راحتی خرد نمود. تفاوتی که دستگاه های سبزی خرد کن خانگی با یکدیگر دارند محفظه آن ها می باشد که باید گفت این دستگاه با کوچک بودن محفظه خود، تقریبا قدرت موتور مشابهی با نمونه های بزرگتر دارد. از نکات مثبت دیگر این سبزی خرد کن های ۲ کیلویی سبز ایران این است که برای افراد کم جمعیت مورد مناسبی بوده و به خصوص زوج های جوان می توانند در منازل خود از این دستگاه ها استفاده نمایند. قیمت این دستگاه با توجه به قدرت موتور خود بسیار مناسب بوده و می توان با پرداخت قیمت مناسب از مزایای این دستگاه توانمند بهره کافی را برد. برای اطلاع از قیمت سبزی خردکن سبز ایران به سایت مراجعه کنید. 

دیگر از نکات مثبت دستگاه جنس استیل بدنه بوده که آنتی باکتریال می باشد و پس از هر بار شستشو و خشک کردن دستگاه هیچ گونه میکروبی روی آن رشد نخواهد کرد. این دستگاه به دلیل داشتن متقاضیان بسیار، توسط مراکز فروش متعددی در سراسر کشور به صورت حضوری و غیر حضوری فروخته خواهد شد. هر کدام از این مراکز موظف هستند محصول خود را با ارائه ضمانت نامه شرکت سبز ایران، به دست مشتریان رسانده تا آن ها با اطمینان خاطر به استفاده از محصول بپردازند.

    فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 873
نمایش همه
علاقه مندی ها ()