بررسی ویژگی های فیش پرینتر:

در این مقاله به بررسی ویژگی های دستگاه فیش پرینتر و یا همان چاپگر می پردازیم. این چاپگر نوعی دستگاه خروجی است که داده ها و اطلاعات را از کامپیوتر دریافت می‌کند و بر روی کاغذ مخصوص دستگاه چاپ می کند. داده هایی که از کامپیوتر به چاپگر فرستاده می‌شوند می تواند شامل ارقام ، اعداد ، تصاویر، متن ، جداول و .....باشد. انواع چاپگر را می توانیم در دو دسته تک رنگ و یا دو رنگ تقسیم بندی کنیم.در دستگاه های تک رنگ منظور از تک رنگ بودن همان فیش چاپ شده است که به صورت سیاه و سفید است . اما در دستگاه های دو رنگ تفاوت اصلی نوع کاغذ می باشد که دورنگ است و برای این نوع دستگاه از کاغذ سفید  ساده نمی توان استفاده کرد. انواع فیش پرینتر های که در ایران استفاده می شوند از نوع تک رنگ می باشند یعنی فقط سیاه و سفید هستند دلیل این امر عدم وجود کاغذ دو رنگ در داخل ایران است . اگر بخواهیم چاپگر ها را دسته بندی کنیم می‌بینیم که تنوع زیادی از لحاظ کیفی ، اندازه ابعاد و یا قیمت با یکدیگر دارند. در واقع هر چاپگر کارایی خاص خود را دارد که در ادامه به صورت مختصر انواعی از آن ها را نام می بریم:

پرینتر لیزری رنگی تک رنگ

 پرینتر حرارتی

پرینتر جوهر افشان

 پرینتر ضربه‌ای

 پرینتر عکاسی

 پرینتر لیزری دو رنگ

 پرینتر صنعتی

 پرینتر چند منظوره

 پرینتر بارکد

 پرینتر نشانه گذاری

 پرینتر برچسب یا لیبل

پرینتر قلمی

با توجه به تنوع زیاد فیش پرینتر ها صاحبان مشاغل می توانند بر حسب نیاز خود و نوع کاربری که از این چاپگر می خواهند داشته باشند یکی از انواع آن را انتخاب کنند. در واقع انواع مختلف این چاپگر ها این امتیاز را به کاربران می دهد که با توجه به کاربری خاص خود دستگاهی مرتبط با کار خود انتخاب کنند. در بین چاپگر های بالا چاپگر جوهر افشان ، لیزری رنگی و لیزری تک رنگ مهمترین چاپگر ها می باشند که درخواست خرید بسیاری نسبت به دیگر چاپگرها برای این مدل ها وجود دارد.

معرفی فیش پرینترها:

چاپگر حرارتی: این نوع چاپگر در دسته ی چاپگرهای لیزری قرار می گیرد و نحوه کار به این صورت می باشد که یک فوتون یا نور متمرکز داده ها را روی کاغذ چاپ می کند. درواقع نحوه عملکرد این چاپگر به این صورت می باشد که باید هد حرارتی چاپگر به گونه ای تنظیم شود که با هد کاغذ مستقیماً در تماس باشد در این حالت اطلاعات از طریق فوتون و حرارت چاپ می‌شوند .کاغذ این نوع چاپگر نیز با کاغذهای معمولی متفاوت است. این مدل چاپگر حرارتی مزایای بسیاری دارد. از جمله مزایای مهم این چاپگر می توان به عدم ایجاد سر و صدا و سرعت بالا در چاپ اشاره کرد. در این مدل چاپگر برای چاپ اطلاعات بر روی کاغذ تنها از فوتون و حرارت استفاده می‌شود و نیازی به وجود جوهر نمی باشد. در نتیجه این فیش پرینتر نیاز به شارژ ندارد. برای خرید پرینتر به سایت مراجعه کنید. 

چاپگر جوهر افشان: این نوع چاپگر از جمله مرسوم ترین چاپگر های مورد استفاده در مشاغل می باشد. نحوه کار این چاپگر به این صورت است که زمانی کاغذ درون دستگاه قرار می گیرد و از هد چاپگر عبور می کند هد چاپگر دارای جوهر است. جوهر را روی کاغذ پخش می‌کند در نتیجه تصویر چاپ می‌شود. یکی از ویژگی ‌های برتر چاپگر های جوهر افشان کیفیت مطلوب تری را نسبت به دیگر چاپگرها دارا می باشند.

چاپگر ضربه ای : در این نوع چاپگر تصویر با استفاده از ضربه های سوزن های هد دستگاه بر روی ریبون مصرفی ایجاد می شود. این فیش پرینتر می تواند پورت های مختلف از جمله پورت usb ،پورت سریال ،پورت شبکه و.....را پشتیبانی کند.

    فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 752
نمایش همه
علاقه مندی ها ()