بررسی ویژگی های سلفون کش:

همه شما با سلفون آشنا هستید وشاید در امور و زندگی روزمره خود چندین بار از آن استفاده کرده باشید سلفون  لایه از جنس پلاستیک ( نایلون ) می‌باشد که سطح داخلی آن خاصیت چسبندگی موقت و یکبار مصرف دارد. سلفون ها به صورت رول هایی با عرض های متفاوت در بازار یافت می شود. هر سلفون تنها یک بار قابل استفاده است و بعد از آن باید قسمت استفاده شده را دور انداخت. شما با استفاده از سلفون می توانید مواد غذایی و خوراکی خود را مانند میوه جات،  خشکبار و یا سبزیجات را از انواع آلودگی هم چون گرد و غبار ( سرما تا حدودی ) و شرایط نامتعادل هوایی و محیطی محفوظ نگه دارید. استفاده از سلفون برای نگهداری محصولات و مواد غذایی و خوراکی ها برای  شما لازم و مفید است اما این کار اندکی دشوار است و ممکن است از حوصله شما خارج باشد و شما فرصت پرداختن به این کار را نداشته باشید. بنابراین نوآوران توانسته اند وسیله‌ای برای حل این مشکل اختراع کنند تا یاری دهنده شما در بسته بندی مواد غذایی گردد. در ادامه به توضیح این دستگاه سلفون کش و انواع آن می پردازیم:

از این دستگاه برای بسته بندی کردن مواد غذایی و خوراکی استفاده می‌شود که موجب نگهداری محصولات خوراکی و غذایی شما در مقابل انواع آلودگی های محیطی و زیستی می باشد. دستگاه سلفون کش از نظر عملکرد به دو صورت دستی و صنعتی در بازار یافت می شود. از مدل دستی این دستگاه برای رفاه و سلامت جان مردم استفاده می شود. معمولاً در فروشگاه های کوچک و منازل از این مدل سلفون استفاده می شود این دستگاه در مقایسه با دستگاه های صنعتی از حجم کوچک تری برخوردار است. بنابراین در حجم بالا و تعداد فراوان از دستگاه صنعتی می توان بهره گرفت.

تقسیم بندی دستگاه سلفون کش از نظر جنس و کیفیت:

این دستگاه در دو مدل استیل و نیمه استیل در بازار عرضه می شود. در نوع تمام استیل آن قیمت محصول اندکی بالاتر می باشد. خریدار باید برحسب نیاز خود برای خرید هر یک از این انواع اقدام کند انواع تمام استیل در دستگاه سلفون کش این دستگاه ضد زنگ می باشد و از دوام بالاتری برخوردار است . از جمله دستگاه سلفون تمام استیل می توان به دستگاه حرارتی، دستگاه اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ، دستگاه تیغه دار، دستگاه رومیزی ، دستگاه دستی ، دستگاه خانگی و دستگاه کوچک اشاره کرد. مزایای یک دستگاه سلفون کش با بدنه تمام استیل:

 سبک و کم وزن: از آن جا که جنس استیل دارای چگالی پایینی است دارای وزن پایین تری هم است. بنابراین حمل و جابجایی آن بسیار آسان است.

 بادوام بودن: جنس استیل موجب استحکام دستگاه می شود واز زنگ زدگی در برابر آب و هوای مرطوب جلوگیری می کند. تکنولوژی این دستگاه به گونه ای است که استفاده از آن برای تمام عموم آسان است و نیاز به آموزش های پیچیده و سختی نیست.

 قیمت مناسب: برای تهیه این دستگاه شما میتوانید از طریق سایت های معتبر و مشاوران دانا برای انتخاب دستگاه مناسب خودتان مشاوره بگیرید و دستگاهی مناسب کاربری خودتان با قیمت مناسب خریداری کنید..

 زیبایی و شکیل بودن دستگاه: این دستگاه معمولاً در محیط آشپزخانه استفاده می‌شود پس باید دارای طراحی زیبا و شکیل باشد.

این دستگاه در واقع یکی از دستگاه های بسته بندی ارزان قیمت می باشد. برای خرید دستگاه بسته بندی وکیوم به سایت مراجعه کنید.

برای خرید سلفون مورد نیاز این دستگاه می توان سلفون را به صورت عمده و یا رولی خریداری نمود.

از این دستگاه می توان برای بسته بندی مواد پروتئینی مانند :ماهی، قارچ، گوشت مرغ و گوشت قرمز و همچنین میوه و سبزیجات و سایر مواد غذایی استفاده کرد.

دستگاه سلفون کش امروزه به دو صورت اتوماتیک و دستی در برند ها و کیفیت های متفاوت در سراسر کشور تولید و عرضه می‌شود .انواع مختلف این دستگاه دارای قیمت های متفاوتی می باشند.

 

    فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 809
نمایش همه
علاقه مندی ها ()