ویژگی های مهم برای تعمیر چرخ گوشت صنعتی:

در این مقاله به بررسی نکاتی برای تعمیر چرخ گوشت صنعتی می‌پردازیم. چرخ گوشت امروزه به یکی از پرمصرف ترین تجهیزات آشپزخانه ها تبدیل شده است. چرخ گوشت ها انواع مختلفی دارند از جمله چرخ گوشت خانگی و چرخ گوشت صنعتی است. شما ممکن است بارها چرخ گوشت خانگی و نحوه عملکرد آن را دیده باشید. اما چرخ گوشت صنعتی چون بیشتر در رستوران‌ها، کارخانجات، بیمارستان ها و.... مورد استفاده قرار می گیرد زیاد در معرض دید عموم نبوده است. تعمیر چرخ گوشت های صنعتی یکی از مهمترین نکات برای حفظ طول عمر چرخ گوشت می باشد. چرخ گوشت های صنعتی نسبت به چرخ گوشت های خانگی دارای تنوع کمتری می باشند. به همین علت کاربر می‌تواند با توجه به شغل خود یکی از انواع آن را تهیه نماید. چرخ گوشت های صنعتی در سطح جهان دارای تولیدکنندگانی می باشد که هر روزه سعی در بهبود کیفیت و افزایش عملکرد های آن را دارند تا بتوانند مشتریان بیشتری را به خود جلب نمایند. یکی از امتیازاتی که برندهای مختلف می توانند برای مشتریان خود قائل شوند ایجاد نمایندگی های مختلف در جای جای جهان می باشد. ایجاد این نمایندگی‌ها به کاربران مصرف کننده این امتیاز را می دهد که برای تعمیر چرخ گوشت صنعتی دغدغه کمتری داشته باشند. امروز برترین تولید کننده چرخ گوشت صنعتی مربوط به کشور ایتالیا و برند امگا می باشد. این برند هر سال با تولید محصولاتی بی نظیر نام خود را در صدر کشورهای تولید کننده چرخ گوشت صنعتی قرار داده است. اگرچه چرخ گوشت های تولید این برند دارای قیمت های بالایی می باشند اما شما تنها با یک بار خرید، وسیله ای را تهیه می کنید که دارای عمر طولانی می باشد. کیفیت قطعات تولیدی این برند به اندازه میباشد که کمتر موقع نیاز به تعمیر چرخ گوشت صنعتی است. در ایران نیز برند های تولید کننده چرخ گوشت صنعتی وجود دارد. از جمله این برندها می‌توان به چرخ گوشت صنعتی الکتروکار اشاره نمود. این برند دوره ۱۲ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش برای محصولات خود می باشد.

بررسی ویژگی های چرخ گوشت صنعتی در مقایسه با چرخ گوشت خانگی:

یکی از تفاوت‌های اصلی چرخ گوشت صنعتی و چرخ گوشت خانگی در میزان صدای دستگاه در هنگام کارکرد می باشد. در حقیقت میزان صدای چرخ گوشت صنعتی بسیار بیشتر از مدل خانگی آن می باشد.البته اندازه صدا تا حدی طبیعی می باشد و اگر بیش از اندازه صدا زیاد باشد برای تعمیر چرخ گوشت صنعتی لازم است با افراد مجرب و متخصص و یا نزدیکترین نمایندگی برای بررسی دستگاه تماس نمایید. هرگونه غفلت در مورد تعمیر چرخ گوشت صنعتی می‌تواند باعث ضرر و زیان های بزرگتری شود. تعمیر کار باید با توجه به صدایی که دستگاه ایجاد می‌کند متوجه وجود مشکل دستگاه شود و در اسرع وقت سعی در تعمیر چرخ گوشت های صنعتی نماید. یکی دیگر از نکات مهم آب بندی چرخ گوشت صنعتی می باشد. این مورد در چرخ گوشت های خانگی وجود ندارد. در مدل صنعتی چرخ گوشت اگر آب بندی نشود می تواند سبب بروز مشکلات بزرگ شود. اگر دفترچه راهنمایی که همراه دستگاه در هنگام خرید محصول به صاحبان مشاغل داده می‌شود به خوبی مطالعه گردد می توان از تعمیر چرخ گوشت صنعتی تا سالیان متمادی بی نیاز بود. برای خرید چرخ گوشت به سایت مراجعه کنید. 

چون وقتی به درستی و با توجه به اصول کارخانه تولید کننده از چرخ گوشت استفاده کنید کمتر باعث ایجاد آسیب به دستگاه می شوید. از جمله نکات مهم دیگر می‌توان به له شدگی و یا به اصطلاح خمیر شدن گوشت پس از چرخ کردن اشاره نمود در چرخ گوشت های خانگی کاربران می توانند خود تیغ را جدا نموده و برای تیز کردن به مراکز معتبر ببرند. اما در چرخ گوشت های صنعتی این له شدن گوشت ممکن است دلایل دیگری به جز تیز نبودن تیغه را شامل باشد. به همین دلیل برای تعمیر چرخ گوشت صنعتی نیاز است با مراکز و یا نمایندگی های کمپانی تولیدکننده این محصول تماس نمایید. تا شما را در رفع این مشکل همراهی نمایند و در صورتی که نیاز به تعمیر چرخ گوشت صنعتی باشد در اسرع وقت متخصصین این کار در محل حضور یابند.

    فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 823
نمایش همه
علاقه مندی ها ()