فروش دستگاه ضد عفونی کننده برای ضد عفونی کل بدن:

همانطور که می دانید آلودگی های محیط زیستی نسبت به سال های گذشته به مقدار بسیار زیادی گسترش یافته است و همینطور بیماری ‌های مختلفی که ناشی از گسترش ویروس ها و باکتری ها می باشند نیز در حال گسترش است. فروش دستگاه ضد عفونی کننده که توسط شرکت های مختلف تولید کننده انجام می شود به همین دلیل زیاد شده است. از نقاطی که در بدن دارای بیشترین میزان آلودگی می باشد کف دست ها هستند که باید برای ضد عفونی کردن آن از محلول های ضدعفونی کننده استفاده نمود. البته باید گفت هنگام قرار گرفتن افراد در بیرون از منزل خود که امکان ضدعفونی کردن دست ها وجود ندارد امکان گسترش آلودگی و بیماری ها بیشتر خواهد شد. خصوصاً در مکان هایی که دارای رفت ‌و آمد بسیار زیادی هستند این آلودگی ها منتقل شده و بیماری‌ ها نیز در افراد بیشتری گسترش پیدا خواهد کرد. به همین منظور شرکت های تولید کننده دستگاه ضدعفونی کننده به ساخت دستگاهی پرداختند که بتوانند در محیط‌ های عمومی به ضد عفونی کردن دست و کل بدن بپردازند. این دستگاه ها دارای ساختار های متفاوتی هستند و می توان آن ها را روی سطوح دیوار، سطح زمین و یا به صورت آویزان قرار داده و همچنین بعضی از آن ها نیز به صورت ایستاده روی سطح زمین قرار می گیرد که هر کدام از آن ها به دلیل ساختار خاص خود دارای کاربرد متفاوت بوده و کارایی متفاوتی را نیز خواهند داشت. فروش دستگاه ضد عفونی کننده که بتواند به ضدعفونی کردن دست ها و کل بدن بپردازد دارای انواع متفاوتی است. یکی از این دستگاه ‌ها دستگاه ضدعفونی کننده کل بدن می باشد که علاوه بر ضد عفونی کردن دست‌ ها به ضد عفونی کردن کل بدن می ‌پردازد. دستگاه ضدعفونی کننده کل بدن به صورت تونل بوده و فرد با قرار گیری درون آن می تواند تمام سطح بدن و لباس های خود را ضدعفونی نماید. این دستگاه بیشتر در محیط های عمومی قرار گرفته و افراد می توانند با عبور از این تونل ها به صورت کاملی آلودگی ها و ویروس های خود را از بین ببرند.

ویژگی های فروش دستگاه ضد عفونی کننده کل بدن:

همانطور که در متن های بالا به آن اشاره شد فروش دستگاه ضد عفونی کننده کل بدن در مراکز مختلف انجام می‌ شود که این دستگاه ها برای ضدعفونی کردن کل سطوح بدن می باشد و می تواند مواد ضدعفونی کننده را به صورت همگن در سطح بدن پخش کرده و به صورت کامل تمام آلودگی ها و میکروب های بدن و لباس را از بین ببرد. این دستگاه بیشتر برای عبور افراد از در های ورودی و خروجی مناسب بوده و باعث می شود که هر فرد با ورود به محیط جدید و همچنین با خروج از یک محیط، کاملا عاری از هرگونه آلودگی باشد. مزیتی که این دستگاه دارد پوشش دهی سطوح مختلف بدن است که باعث می ‌شود فرد هیچ گونه میکروب جدیدی را وارد یک محیط نکند. البته هر دستگاهی دارای عیوب خاصی است که فروش دستگاه ضد عفونی کننده بدن از این قاعده مستثنی نیست. برای خرید دستگاه ضدعفونی کننده سنسوردار به سایت مراجعه کنید.

این دستگاه همانطور که گفته شد همه سطح بدن را پوشش داده و مواد ضد عفونی کننده را در تمام سطح بدن و لباس ها پخش می کند که البته این ویژگی همین قدر مناسب نبوده و مواد ضدعفونی کننده می توانند به چشم ، دهان، بینی و مجاری تنفسی وارد شده و باعث مسمومیت های خاصی شود و این خطر برای کسانی که از مشکلات تنفسی رنج می ‌برند بسیار پر خطر تر می باشد. از معایب دیگری که می ‌توان برای این دستگاه نام برد مصرف مواد ضدعفونی کننده به صورت بسیار زیادی است. زیرا همانطور که گفته شد این دستگاه به صورت تونل بوده و برای پر کردن حجم تونل مقدار مواد زیادی را اسپری خواهد کرد که در نتیجه میزان مواد مصرف شده بسیار زیاد خواهد بود و تقریباً می توان گفت میزان هر بار اسپری کردن مواد ضدعفونی کننده در داخل این دستگاه تقریباً ۲۵۰ سی سی می باشد.

    فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 697
نمایش همه
علاقه مندی ها ()