ویدئو پروژکتور وای فای دار از جمله نسخه های دیجیتالی پیشرفتۀ دیتا پروژکتور محسوب می شوند. این نوع دیتا پروژکتور شامل ویژگی های متنوعی است که موجب سهولت در عملکرد ویدئو پروژکتورهای نسل جدید شده است. این نوع ویدئو پروژکتور به وسیلۀ امواج الکترومغناطیسی می تواند با دیگر تجهیزات الکترونیکی مجهز به این تکنولوژی، ارتباط برقرار کند. خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار نسبت به مدل های قدیمی ویدئو پروژکتور دارای طرفداران زیادی است، چون دیگر نیاز به استفاده از کابل برای اتصال دیتا پروژکتور به منابع دیجیتالی دیگر نمی باشد. طراحی این دستگاه به نحوی است که امکان نصب بر روی دیوار، سقف و همچنین بر روی زمین فراهم می باشد.

کاربرد عمدۀ دیتا پروژکتور برای نمایش تصاویر مختلف در ابعاد بزرگ می باشد. به همین دلیل در امور آموزش و محیط های آموزشی و کنفرانس از آنها استفاده می شود. نصب ویدئو پروژکتور با دستگاه های دیجیتالی بسیار ساده می باشد. با توجه به اینکه سیستم عامل نسل جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور وای فای دار، سیستم عامل اندروید می باشد که دارای محیط کاربری ساده و در عین حال زیبا می باشد. از این رو کاربران به راحتی می توانند، تنظیمات منوی ویدئو پروژکتور را تنظیم نمایند.

فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار

فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار به دلیل بروز بودن و برخورداری از ساختار فنی پیشرفته مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است. برخورداری از لامپ LED، لنز LED LAMP ، کنتراست و وضوح تصویر بالا، قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی، برخورداری از انواع پورت ورودی و خروجی چون پورت های S-Video، HDMI، USB، VGA، AUDIO و ... باعث پشتیبانی قوی مدل های مختلف ویدئو پروژکتور وای فای دار قابل حمل می شود. به این ترتیب راحت تر می توان آن را به دستگاه های دیجیتالی مختلف همانند کامپیوتر، لپ تاپ، دوربین عکاسی دیجیتالی، تبلت، موبایل، ایکس باکس، دستگاه های پلی استیشن و متصل نمود.

قیمت ویدئو پروژکتور وای فای دار جیبی

قیمت ویدئو پروژکتور وای فای دار جیبی ارتباط مستقیم به قابلیت های دستگاه ویدئو پروژکتور دارد. لذا هر چه نسخۀ ویدئو پروژکتور پیشرفته تر باشد، به طبع قیمت دستگاه نیز بیشتر خواهد بود. با توجه به تولید داخلی ویدئو پروژکتورها در داخل کشور، قیمت فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار کاهش پیدا کرده است و این مسئله به متقاضیان این دستگاه کمک می کند که بتوانند با قیمت ارزان این محصول را خریداری نمایند.برای اطلاع از فروش ویدئو پروژکتور  به سایت مراجعه کنید. 

مراجعه به مجموعه های تولیدکننده و عرضه کنندۀ مستقیم، می توانید با قیمت مناسب و کیفیت بالا، به صورت تضمین شده و خدمات پس از فروش، پیشرفته ترین مدل دستگاه ویدئو پروژکتور وای فای دار نیزا کالا را خریداری نمائید.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا جزء یکی از فروشگاه های برتر در حوزۀ ساخت و فروش انواع مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار در کشور می باشد.

 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 648
نمایش همه
علاقه مندی ها ()