مینی ویدئو پروژکتور جزء نسل جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور می باشد که دارای ابعاد کوچک و وزن سبک است. در حال حاضر انواع مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل در مدل های متنوع تولید و به بازار عرضه می شوند. از این رو متقاضیان خرید این محصول، می توانند متناسب با نیاز خود مناسب ترین پروژکتور جیبی را خریداری می کنند. هدف از طراحی مدیا پروژکتور، نشان دادن تصاویر در ابعاد بزرگ تر است. خیلی از اساتید اعلام کرده اند که آموزش شهودی و تصویری بسیار ملموس تر و در عین حال قدرت درک افراد را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. از این رو معملمین و اساتید با تجربه، تلاش می کنند که بتوانند به صورت عملی و تصویری بخش اعظمی از مطالب درسی را به دانش آموزان و دانشجویان آموزش دهند، از این روی نیاز به صفحۀ نمایشگر و دستگاه کامپیوتر دارند. لذا خرید تلویزیون و کامپیوتر برای هر کلاس درس هزینه های سنگینی را شامل می شود ولی دستگاه های ویدئو پروژکتور، از قابلیت نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ برخوردار می باشد. علاوه بر آنکه از قیمت ارزان تری برخوردار است. به این ترتیب فروش  مینی ویدئو پروژکتور در داخل و خارج از کشور، مورد استقبال محیط های آموزشی، محافل کنفرانس، سالن های اجتماعات و .... قرار گرفته شد.

خرید و فروش مینی ویدئو پروژکتور

خرید و فروش مینی ویدئو پروژکتور به دلیل این که سبک وزن است و به سهولت جابجا می شود، مورد استقبال قرار گرفته می شود. امروزه فروش مینی ویدئو پروژکتور اندرویدی که به سیستم عامل اندروید مجهز می باشند، مورد استقبال قرار گرفته می شود. نیاز به ذکر است که محیط کاربری این نوع سیستم عامل بسیار ساده می باشد و عموم مردم به راحتی می توانند تنظیمات میزان رزولوشن و ابعاد تصاویر را تنظیم نمایند. در ضمن در حال حاضر انواع مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار به بازار عرضه می شود که به دلیل پشتیبانی از قابلیت WiFi، توانایی اتصال به دستگاه های دیجیتالی دیگر را به وسیلۀ امواج وای فای را دارند و بدین وسیله نیاز به استفاده از کابل برای اتصال به سایر دستگاه های دیجیتالی ندارند.

خرید مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل

همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره نمودیم، نسل جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور به دلیل کاهش ابعاد و وزن آنها بیش از مدل های قدیمی مورد استقبال قرار گرفته اند. لذا اکثر افرادی که متقاضی استفاده از دیتا پروژکتور برای فعالیت کاری و یا سرگرمی خود می باشند، بیشتر تمایل به خرید مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل دارند که بتوانند در هر مکانی از مزایای آن بهره گیرند. از این رو می توانند در مسافرت ها، میهمانی ها و مراجعه به مکان های اداری، تجاری و آموزشی مختلف از مزایای عمدۀ آن بهره مند شوند. در ضمن با خرید مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل وای فای دار، بدون نیاز به استفاده از کابل، به راحتی به دستگاه های دیجیتالی متصل می شوند و این مسئله از شلوغ شدن فضای اطراف دستگاه جلوگیری می کند. برای اطلاع از فروش ویدئو پروژکتور به سایت مراجعه نمایید.­

قیمت دستگاه مینی ویدئو پروژکتور

قیمت مینی ویدئو پروژکتور ارتباط مستقیم با ابعاد، وزن و قابلیت های دیتا پروژکتور دارد. به همین دلیل برای متقاضیان این دستگاه، متناسب با خواستۀ خود از این دستگاه، با قیمت ارزان و قابلیت های پیشرفته، ویدئو پروژکتور جیبی مورد دلخواه خود را خریداری نمایند. پشتیبانی از کلیۀ پورت های دستگاه های دیجیتالی قدیمی و پیشرفته و داشتن رزولوشن و کنتراست بالای تصویر از مهمترین فاکتورهای قیمت ویدئو پروژکتور محسوب می شوند.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا، چندین سال است که به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ طراحی و تولید انواع دستگاه ویدئو پروژکتور جیبی و وای فای دار فعالیت می کند.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 575
نمایش همه
علاقه مندی ها ()