سبزی خرد کن سبزیران دارای چه انواعی است:

یکی از برند هایی که به تولید سبزی خرد کن ها می‌ انجامد سبزی خرد کن سبزیران می باشد. در واقع سبزی خرد کن ها در کشور های مختلفی ساخته می‌ شوند که هر کدام از آن ها دارای قیمت و ویژگی های مختلفی هستند. این دستگاه ها برای خرد کردن سبزیجات مختلف و همچنین خرد کردن بعضی از مواد غذایی می باشند. از این دستگاه ها ابتدا در مراکز صنعتی و مشاغل خاصی استفاده می کردند ولی امروزه در اکثر منازل تمایل به استفاده از این دستگاه ها بسیار زیاد شده است. زیرا علاوه بر سرعت بخشیدن به کارها می ‌تواند به نوعی خود کفایی ایجاد کرده و بعضی از افراد نیز توسط این دستگاه ها مشاغلی را برای خود ایجاد نموده اند. با توجه به تنوع غذایی که در کشور ما وجود دارد سبزیجات از جایگاه خاصی در نمودار غذایی برخوردار بوده و دستگاه هایی روی کار آمده اند که استفاده از سبزیجات مختلف را بسیار آسان کردند. یکی از این دستگاه ها دستگاه های سبزی خرد کن می باشند. از شرکت هایی که به تولید سبزی خرد کن های مختلف پرداخته است شرکت  سبزی خرد کن سبزیران  می باشد. این شرکت با استفاده از فناوری روز دنیا و بهترین متریال موجود در دنیا به تولید سبزی خرد کن های مختلفی با ظرفیت های متفاوت می پردازد. دستگاه سبزی خرد کن سبزیران همانطور که می دانید دارای انواع مختلفی است. اگر بخواهیم این انواع را بر حسب ظرفیت آن ها تقسیم کنیم می توانیم به ظرفیت های ۲ کیلویی، ۳ کیلویی، ۴ کیلویی و ظرفیت های بیشتر این دستگاه ها اشاره کنیم. میزان ظرفیت این دستگاه ها مشخص می کند چه مقدار سبزی می تواند در دستگاه جای گرفته و به خرد شدن بیانجامد. اگر بیشتر از ظرفیت هر دستگاهی در آن سبزی ها اضافه شوند ممکن است سبزی‌ ها به خوبی خورد نشده و یا دارای سایز های نا همگون باشند. ظرفیت های گفته شده در متن های بالا بیشتر جنبه خانگی داشته و در هر منازل استفاده از آن ها دیده می شود.

اطلاعات دیگری در مورد سبزی خرد کن سبزیران:

 سبزی خرد کن هایی که دارای ظرفیت های بالاتری هستند به صورت نیمه صنعتی و صنعتی قابل استفاده بوده و در مراکز بزرگی مانند هتل ها و رستوران ها دیده می شوند. از سبزی خرد کن های بسیار بزرگ ‌تر که کاملاً صنعتی می باشند، در کارخانه های تولید مواد غذایی مختلف برای خرد کردن سبزیجات مختلف استفاده می ‌شود. این دستگاه ها دارای ویژگی های خاصی هستند که باعث شده است شرکت سبزیران از شرکت‌ های پیشرو در تولید این دستگاه ها در داخل کشور باشد.  برای خرید سبزی خردکن به سایت مراجعه کنید. 

جنس بدنه استیل دستگاه سبزی خرد کن سبزیران باعث شده است با توجه به رطوبتی که در سبزی ها وجود دارد هیچ گونه زنگ زدگی و خوردگی در آن‌ ها به وجود نیامده و دستگاه هیچ گونه آسیبی در برابر این حجم از رطوبت نبیند و همچنین جنس این استیل ها به گونه ای است که رنگ سبز سبزیجات مختلف را به خود نگرفته و هیچگونه بوی نا مطبوعی نیز در آن ها وجود نخواهد داشت. زیرا با وجود هرگونه رنگ و بو که در داخل دستگاه بماند، میکروب های مختلفی در آن ها رشد کرده و می تواند در مصارف بعدی کاملا آلوده بوده و باعث بیماری‌ های مختلفی شود. نکته مهم دیگر تیغه های بسیار تیز این دستگاه می باشد. این تیغه ها باعث می شود سبزی ها کاملاً به صورت یکسان خرد شده و له نشوند. البته هنگامی که تیغه های دستگاه کند شوند با استفاده از سنگ تیز کن که در داخل جعبه دستگاه به عنوان لوازم جانبی آن تعبیه شده است تیغه تیز شده و کاملاً مانند روز اول قابل استفاده خواهد بود.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1041
نمایش همه
علاقه مندی ها ()