سبزی خرد کن چه ویژگی دارد:

همان طور که میدانید مهم ترین معیار برای خرید سبزی خرد کن ، موتور آن است زیرا کیفیت و قدرت این وسیله به طور مستقیم با موتور در ارتباط است. البته سایر معیار ها نظیر توان و ظرفیت نیز با موتور این دستگاه دارای ارتباط هستند به طوری که یک موتور قوی معمولاً برای سبزی خردکن های بزرگ و پر قدرت می ‌باشد.

 نکات مهم برای خرید یک سبزی خرد کن حرفه ای:

برای خرید این وسیله لطفاً به موارد زیر دقت کنید. این موارد می توانند به شما در خرید یک وسیله ی کاربردی کمک بسزایی نمایند.

اولین نکته ‌ای که برای خرید این وسیله در نظر گرفته می شود، فن موتور است. برخی از این وسیله ها دارای فن موتور می باشند اما برخی دیگر از این مزیت بی بهره هستند. لذا بهتر است که سبزی خرد کن دارای فن موتور را خریداری نمایید. می ‌خواهیم بدانیم که فن موتور در این دستگاه چه عملی را انجام می دهد؟ در زمانی که حجم زیادی از سبزی را می خواهیم خرد کنیم مجبور هستیم که دقایق زیاد این دستگاه روشن بماند. با روشن ماندن سبزی خرد کن به مدت زیاد موتور آن گرم خواهد شد. از این رو فن موتور با چرخش سریع باعث می شود که از گرمای آن بکاهد. گرم شدن زیاد موتور ممکن است موجب سوختن آن شود که فن موتور از این اتفاق جلوگیری می ‌نماید. با توجه به مدل خریداری شده توسط شما فن ها بزرگ یا کوچک می باشند.

سایر نکات مهم برای خرید این وسیله:

 دومین مسئله ای که برای خرید این وسیله وجود دارد توان آن است. معمولا اندازه ی توان این وسیله بین ۶۰ تا ۳۵۰  وات می باشد. البته به طور استثنا مدل‌ هایی وجود دارند که توانشان ۲۲۰۰ وات است. از این سبزی خرد کن ها بیشتر برای صنایع غذایی و کارخانه ها استفاده می شود. شما می توانید برخی از مغازه ها را مشاهده نمایید که این دستگاه ها را خریداری کرده و به طور عموم به خرد کردن سبزی ها می پردازند.

از دیگر معیارها برای خرید این وسیله ظرفیت آن است. بسته به نیاز خود اگر در طول سال مقدار سبزی فراوانی را با این دستگاه می خواهید خرد کنید باید وسیله ای با ظرفیت بالا را خریداری نمایید. سعی کنید که ظرفیت این دستگاه کم نباشد زیرا خرد کردن مقدار زیادی سبزی به یک باره به مراتب راحت تر از خرد کردن حجم کم به دفعات بیش تر است. در هر بار استفاده باید قطعات این وسیله با دستمال و آب تمیز شوند لذا ممکن است وقت زیادی را از شما تلف نمایند. برای خرید سبزی خرد کن سبز ایران به سایت مراجعه کنید.

 دیگر نکته‌ ای که برای خرید این دستگاه بسیار مورد توجه واقع می شود ابعاد آن است. ابعاد می تواند رابطه مستقیمی با موتور و ظرفیت این دستگاه داشته باشد اما به طور کلی باید ابعاد این وسیله را با آشپزخانه خود متناسب بسازید. اگر اندازه ی آشپزخانه ی کوچک می باشد بهتر است که از سبزی خرد کن هایی با ارتفاع کم و سایز کوچک استفاده نمایند. معمولاً اندازه ی این وسیله استاندارد می باشد و دارای سایز بندی های مختلف است. هر چقدر ابعاد این وسیله بیش تر باشد مصرف انرژی آن نیز بیش تر است اما می توانید با آن میزان بیش تری از سبزی را در مدت بسیار کوتاه خرد نمایید. پس به طور کلی با کاهش زمان و با کاهش استفاده از مصرف برق، صرفه جویی در هزینه ‌ها را به دنبال خواهیم داشت. هم چنین قیمت سبزی خرد کن های بزرگ بیش تر از نوع کوچک آن است.

 به طور کلی این وسیله از کاربردی ترین دستگاه ها در آشپزخانه می باشد لذا برای خرید این وسیله دقت لازم را داشته باشید تا بعد از خرید پشیمان نشوید.

 جنس اجزای این وسیله:

 معمولاً برای ساخت این وسیله از جنس های فلزی نظیر استیل استفاده می کنند. علت این امر شستشوی آسان، ضد زنگ بودن، مقاوم بودن، با دوام بودن و غیر می باشد. البته دسته های این وسیله از پلاستیک است تا بتواند عایق مناسبی برای جریان برق مورد استفاده باشد. تیغه های این وسیله نیز از جنس استیل می باشند زیرا می ‌توانند بسیار تیز بوده و تا زمان طولانی این تیزی را از دست ندهند. هر گاه که سبزی های شما به جای خرد شدن له شوند زمان تعویض یا ترمیم تیغه ها فرا رسیده است.

 

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 968
نمایش همه
علاقه مندی ها ()