سبزی خرد کن سبزیران ۴ کیلویی و اطلاعات کلی در مورد آن:

سبزی خرد کن سبزیران ۴ کیلویی یکی از دستگاه‌ هایی است که توسط شرکت سبزیران تولید می شود. این دستگاه یک وسیله برای خرد کردن سبزیجات های مختلفی مانند سبزی قورمه، سوپ، آش و... می باشد. البته به وسیله این دستگاه سبزیجات بسیار دیگری نیز قابلیت خرد کردن دارند. دستگاه سبزی خردکن سبزیران ۴ کیلویی دارای ظرفیت ۴ کیلو بوده و می توان به یکباره ۴ کیلو سبزی را درون آن قرار داده و به خرد کردن آن پرداخت. این دستگاه دارای قدرت بسیار زیادی است و می تواند در ساعت های متوالی به فعالیت بپردازد. از سبزی خرد کن های ۴ کیلویی شرکت سبزیران می توان در منازل و مشاغل مختلفی استفاده نمود. بسیاری از افراد نیز برای درآمد زایی خود و خانواده، به خرد کردن سبزی توسط این دستگاه می پردازند. همانطور که می دانید دستگاه سبزی خرد کن سبزیران ۴ کیلویی دارای محفظه سطل مانندی است که به دور تیغه دستگاه کشیده شده و دارای دیواره بلندی می باشد. این دیواره کمک می کند سبزی ها هنگام خرد شدن به بیرون پرتاب نشده و اطراف را کثیف نکنند. نکته دیگری که باید به آن اشاره نمود تیغه بسیار تیز دستگاه می باشد که توسط آن سبزی ها به قطعات مشابهی تقسیم شده و کاملا به وسیله آن در چند لحظه حجم بالایی از سبزی ها خرد خواهد شد. این دستگاه دارای لوازم مختلفی در خود می باشد که می توان از بین آن ها ملاقه و یا قاشق پلاستیکی را نام برد. این قاشق با دسته بلندی که دارد از نزدیک شدن دست به تیغه جلوگیری کرده و خطر را از هر کسی دور خواهد کرد. همچنین این تیغه تیز قادر است سبزی ها را به یک شکل خرد کند. به دلیل جنس تیغه استیل در سبزی خرد کن سبزیران ۴ کیلویی، این قطعه کمتر دچار آسیب دیدگی و کند شدن خواهد شد و در صورت آسیب دیدن علاوه بر این که قطعه قابلیت تعویض دارد، می توان آن را توسط قطعه جانبی سنگ تیز کن مانند روز اول تیز کرده و به استفاده از آن پرداخت.

قطعات داخلی و خارجی سبزی خرد کن سبزیران ۴ کیلویی:

این دستگاه در قسمت انتهایی سطل خود دارای دریچه ای برای خارج کردن سبزیجات خرد شده است و به صورت کاملا راحت می توان توسط قاشق مخصوص، سبزی ها را خالی کرد. این دریچه دارای دیواره ای در قسمت خارجی بوده و ضمن خالی کردن سبزیجات، به هیچ وجه سبزی ها در اطراف دستگاه نخواهد ریخت. قطعات مختلف دستگاه به جز قسمت انتهایی که در ارتباط با سبزی قرار ندارد قابل شستشو بوده و به راحتی می توان آن ها را از بدنه اصلی جدا کرده و شستشو داد. برای اطلاع از فروش سبزی خرد کن سبزیران به سایت مراجعه کنید. 

این قطعات به دلیل جنس استیل خالص خود هیچ گونه بویی از سبزیجات را در خود ماندگار نکرده و رنگ سبز ناشی از خرد شدن سبزیجات را به خود نمی گیرند. این ویژگی به علت جنس مرغوب کالا می باشد و می توان گفت سبزی هایی که در آینده خرد خواهید کرد دارای هیچ گونه آلودگی نخواهند شد. غیر از این دستگاه، مدل های دیگری با ظرفیت های مختلف توسط شرکت سبزیران ساخته و به فروش می رسند که می توان به مدل های ۲ کیلویی، ۳ کیلویی، و مدل های دیگر اشاره نمود. دستگاه سبزی خرد کن سبزیران ۴ کیلویی به دلیل داشتن متقاضیان زیاد، در مراکز مختلف و نمایندگی های این شرکت به فروش می رسند. همچنین در اکثر فروشگاه های لوازم خانگی و لوازم برقی انواع محصولات شرکت سبزیران به چشم می خورند. مراکزی نیز به صورت غیر حضوری و با فعالیت کاملا مجاز در سراسر کشور به فروش دستگاه های سبزی خرد کن مختلف سبزیران، بالاخص مدل ۴ کیلویی آن می پردازند که می توان به خرید آن ها پرداخت.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 860
نمایش همه
علاقه مندی ها ()