بررسی تعمیر کالباس بر:

کالباس بر دستگاهی است که برای اسلایس کردن کالباس استفاده می شود و از فروشگاه های لوازم صنعتی و خانگی و سایر نمایندگی ها می توانید این دستگاه را خریداری کنید. در مدل های کوچک و بزرگ و همچنین برندهای مختلف از جمله: کالباس بر محک و پارس برش و امگا و اوماس و بیکرز و بیزربا و....تولید می شود، تنها مدل های که نام برده شد دارای نمایندگی ، گارانتی ، ضمانت نامه بلند مدت، خدمات پس از تولید و خرید مشتری از برندهای نام برده شده وجود دارد و از جمله این خدمات تعمیر کالباس بر می باشد که توسط کارشناسان ماهر و زبردست انجام می شود. پیدا کردن همچین افرادی که دارای اطلاعات و دانش زیاد و تجربه کاری فراوان در خصوص تعمیر کالباس بر باشند، بسیار مشکل است که این کار مهم توسط نمایندگی ها و شرکت انجام می شود. اگر دستگاه خراب شود، کارشناسی که تمامی مراحل تعمیر کالباس بر را دانسته باشد وجود دارد و قطعات سالم را جایگزین قطعات خراب شده می کند و مشتری با خیال راحت می تواند دوباره از دستگاه کالباس بر استفاده کند. این دستگاه سبب شده که کار دست کمتر صورت گیرد و کار با سرعت بالاتری انجام شود و از انتقال آلودگی ها به فرآورده های گوشت و مرغ کمتر شود و باعث کاهش انواع بیماری ها شود. اگر از وسیله برقی استفاده طولانی مدت شود، نیاز است که آن وسیله به صورت دوره ای بررسی و عیب یابی شود. اگر مشکلی برای دستگاه پیش آمد، دستگاه را خاموش کرده و سریعا به نمایندگی مربوطه تماس بگیرید و درخواست کارشناس نماید. اگر کارشناس دیر به فروشگاه شما مراجعه کرد، می توانید شکایات خود را به شرکت سازنده مطرح نمایید تا از امتیازات نمایندگی کاسته شود. در برخی موارد ساده تعمیر کالباس بر در مغازه شما صورت می گیرد، اما اکثر اوقات تعمیر دستگاه در فروشگاه مواد غذایی شما انجام نمی شود، زیرا امکانات تعمیر دستگاه فراهم نیست.

نکات مهمی که باید به هنگام خرید و درخواست کارشناس تعمیر کالباس بر بدانید:

در هنگام خرید به جنس بدنه دستگاه، جنس تیغه ، جنس دسته صندلی ، جنس صفحه برش موتور، دستگاه و قدرت و توان موتور می توانید توجه کنید و از مشاورین و کاتالوگ های شرکت تولید کننده در جهت خرید استفاده نمایید. در جهت تعمیر کالباس بر می توانید به مشکلاتی که برای دستگاه شما به وجود می آید دقت کنید که از جمله آنها نظیر: خرابی موتور که معمولاً با شنیدن صدای غیر طبیعی همراه است. کند عمل کردن تیغه دستگاه و در نتیجه برش بده کالباس ها و لب پریدگی تیغه و شکستن قطعات دیگر و افتادن دستگاه از روی میز اشاره کرد. بیشتر قطعات دستگاه ایرانی بوده و جنس تیغه از فولاد و تیتانیوم و جنس بدنه از استیل و آلومینیوم فشرده شده تشکیل شده است و برای اینکه مواد غذایی مثل کالباس به دستگاه نچسبد از پوشش آنادایز استفاده می شود. که این پوشش خود سبب محافظت در برابر زنگ زدگی و لب پریدگی بدنه دستگاه می ‌شود و در برابر ضربه و فشار از خود مقاومت نشان می‌ دهد. تنظیم ضخامت اسلایس کردن کالباس ممکن است خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. بیشتر دستگاه هایی که با برق کار می کند دارای فن سر خود هستند، تا موجب خنک شدن دستگاه شود. ولی دقت کنید که هیچگاه دستگاه را در مقابل نور مستقیم آفتاب قرار ندهید. قطعه حلزونی دستگاه در صورت استفاده زیاد ممکن است بشکند و نیاز به تعویض داشته باشد. برای خرید کالباس بر به سایت مراجعه کنید.

یکی از شایع ترین مشکلاتی که ممکن است پیش بیاید، کج و نا میزان بریدن و حتی له کردن کالباس است که باید دستگاه شما تعمیر شود. در آخر اینکه اگر قطعات الکترونیکی نظیر سیم برق و موتور خراب شد، بدون دانش قبلی دستگاه را دستکاری نکنید و از کارشناس تعمیر کالباس بر درخواست کمک کنید.

 

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 890
نمایش همه
علاقه مندی ها ()