ویدئو پروژکتور جیبی از جمله دستگاه های پرکاربرد در عرصۀ امور آموزشی است که با هدف نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ مورد استفاده قرار گرفته می شود. استفاده از پروژکتور بیشتر در محیط های آموزشی صورت می گیرد که از آن برای نمایش فایل های تصویری به دانش آموختگان مورد استفاده قرار گرفته می شود. خرید و فروش  ویدئو پروژکتور جیبی به دلیل ابعاد کوچک، وزن سبک و فناوری پیشرفته ای که دارد، طرفداران زیادی پیدا کرده است و بیش از نسخه های قدیمی به فروش می رسد. فناوری این دستگاه به نحوی است که با استفاده از لامپ و لنز LED قابلیت نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ را خواهد داشت. تکنولوژی پروژکتور موجب شده تا نیاز به استفاده از تلویزیون، مانیتور و ال سی دی برای نمایش تصاویر نباشد و به راحتی بتوان از مزایای پردۀ نمایشگر ویدئو پروژکتور استفاده نمود. کاربرد این دستگاه نسبت به گذشته افزایش یافته است و به دلیل افزایش تکنولوژی و پورت هایی که به آن متصل می شود، بتوان برای نمایش فیلم و بازی استفاده کرد.

فروش انواع ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی

سیستم عامل نسخه های جدید دستگاه های پروژکتور نسبت به گذشته ارتقاء پیدا کرده است. لذا فروش ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی که دارای سیستم عامل پیشرفتۀ اندروید می باشند، رونق پیدا کرده است. در حال حاضر اکثر دستگاه های دیجیتالی چون گوشی همراه، دوربین فیلمبرداری، تبلیت و غیره دارای این سیستم عامل می باشند که از محیط کاربری ساده و در عین حال زیبا و کاربردی برخوردار هستند. در نتیجه هنگام خرید پروژکتور باید توجه به این مسئله داشته باشید که نوع سیستم عامل دستگاه در تنظیم نمودن آپشن های آن بسیار تأثیرگذار می باشد.

ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار

امروزه اکثر نسخه های جدید ویدئو پروژکتور جیبی، به قابلیت وای فای مجهز هستند که امکان اتصال بدون کابل را به سایر دستگاه های دیجیتال میسر می سازد. همانطور که می دانید WiFi جزء فناوری جدید می باشد و اکثر دستگاه های دیجیتال پیشرفته مجهز به این قابلیت می باشند و بدین وسیله با استفاده از امواج وای فای به راحتی می توانند به یکدیگر متصل شوند و تبادل داده صورت گیرد و دیگر نیاز به استفاده از سیم نباشد. خرید ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار علاقه مندان زیادی دارد و به عنوان نسل جدید دستگاه های پروژکتور، یک نیاز محسوب می شود.

با پیشرفت تکنولوژی، فناوری ساخت دستگاه های دیجیتالی ارتقاء پیدا کرده است و شاهد تولید و عرضۀ محصولات جدید دیجیتالی در عرصه های مختلف می باشیم. این مسئله در رابطه با ساخت دستگاه های مینی ویدئو پروژکتور نیز صدق می کند و می توانید انواع ویدئو پروژکتور پیشرفته را که از عمر بالای باتری و لامپ، رزولوشن بالا و فول HD، قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی، اتصال به شبکه، پورت های رایج HDMI، VGA، آدیو، اس ویدئو، USB و ... برخوردار می باشند را در سطح بازار مشاهده نمائید.برای خرید ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار اندروید دارد به سایت مراجعه کنید.

قیمت ویدئو پروژکتور جیبی قابل حمل

قیمت ویدئو پروژکتور جیبی قابل حمل متناسب با قابلیت هایی که به آن مجهز است، بسیار مقرون به صرفه می باشد. در واقع هزینۀ خرید LCD گران تر از قیمت مینی ویدئو پروژکتور می باشد. علاوه بر آنکه از ابعاد کوچکتری برخوردار است و به راحتی می توان آن را حمل و نقل کرد و امکان استفاده از آن در فضاهای باز میسر می باشد. لذا افرادی تمایل به سفرهای زیاد دارند، می توانند این دستگاه را جایگزین مانیتور یا ال سی دی نمایند.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا چندین سال است که به صورت تخصصی در زمینۀ تولید دستگاه های پروژکتور نیزار کالا در ایران فعالیت می کند و همواره از فناوری پیشرفته در ساخت نسخه های جدید ویدئو پروژکتور بهره می گیرد.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 586
نمایش همه
علاقه مندی ها ()