ویدئو پروژکتور جیبی از کاربردی ترین دستگاه های آموزشی محسوب می شود که نقش مهمی در فعالیت های آموزشی دارد. از لنز و لامپ در طراحی دستگاه ویدئو پروژکتور استفاده شده است. در واقع هدف اصلی استفاده از این قطعات، به منظور نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ می باشد. بدین صورت می توانند از این تکنولوژی در محیط های آموزشی و فرهنگی استفاده نمایند. تا بدین وسیله بتوانند نمای بهتری از فایل های تصویری که آماده کرده اند، فراهم آورند. فروش ویدئو پروژکتور جیبی  نیز به دلیل بهره گیری از تکنولوژی جدید طرفداران زیادی پیدا کرده است. ابعاد و وزن نسخه های جدید ویدئو پروژکتور کاهش پیدا کرده است و موجب سهولت در بکارگیری پروژکتورها و همچنین جابجایی آنها شده است.

فروش ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی

فروش ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی به دلیل بهره مندی از سیستم عامل اندروید، دارای محیط کاربری پیشرفته و در عین حال ساده و جذاب می باشد. در واقع از سیستم عامل گوشی های همراه برای فناوری دستگاه های مینی ویدئو پروژکتور استفاده شده است. به این ترتیب عموم مردم به راحتی می توانند از عهدۀ تنظیم کردن قابلیت های پروژکتور برآیند. توجه به این مسئله موجب سهولت در به کارگیری پروژکتور شده است و فرد به راحتی می تواند وضوح تصویر، میزان رزولوشن تصویر، ابعاد تصویر بر روی پرده نمایشگر، اتصال وای فای و غیره را تنظیم نماید.

ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار

خرید ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار به دلیل استفاده از فناوری دیجیتال و امواج وای فای، صورت می گیرد. در واقع با استفاده از این فناوری به راحتی می توان بدون استفاده از کابل، دستگاه های دیجیتالی را به ویدئو پروژکتور جیبی قابل حمل متصل نمود و انعطاف پذیری بیشتری برای نصب پروژکتور بر روی زمین، دیوار و یا سقف وجود دارد. به همین جهت افراد به راحتی می توانند از این فرصت در جهت حمل و نقل پروژکتور در مکان های مختلف استفاده کنند.

از ویدئو پروژکتور به تنهایی نمی توان استفاده نمود. در واقع از طریق نصب به دستگاه های دیجیتالی و پردازش داده های تصویری و مدارک، قابلیت نمایش تصاویر را در ابعاد بزرگ خواهد داشت. توجه به این مسئله موجب گردیده که در طراحی پروژکتور جیبی از پورت های ورودی و خروجی مختلفی استفاده شود که می توان به پورت های USB، VGA، S-Video، HDMI پورت آدیو،میکروفن، بلندگو و wifi اشاره نمود. در ضمن برخی از دستگاه های پروژکتور مجهز به پورت های شبکه نیز می باشند و به راحتی می توان از آنها در محیط های دانشگاهی، اداری و سالن های کنفرانس استفاده نمود.

فروش مینی ویدئو پروژکتور جیبی که به فناوری پیشرفته مجهز باشد، به کاربر اجازه می دهد که بتواند به کلیۀ دستگاه های دیجیتالی چون گوشی همراه، تبلت، کامپیوتر، دستگاه های ستاپ باکس، ایکس باکس، پلی استیشن، دوربین های فیلمبرداری دیجیتالی، لپ تاپ و غیره متصل نمود. بدین ترتیب به راحتی می توان از مزایای آن در نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ برای ایجادی سینمای خانگی، ارائه دروس دانشگاهی و نمایش فیلم در سمینارها، همایش، سالن اجتماعات و همچنین بازی دورهمی بهره برد. برای خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی به سایت مراجعه کنید. 

قیمت ویدئو پروژکتور جیبی و قابل حمل

قیمت ویدئو پروژکتور جیبی و قابل حمل متناسب با قابلیت های پیشرفته ای که به آن مجهز شده است، بسیار مقرون به صرفه می باشد. نیاز به ذکر است که هرچه قابلیت های یک دستگاه ارتقاء پیدا می کند، به طبع آن قیمت دستگاه افزایش پیدا می کنند. البتۀ نکتۀ مهمی که در این زمینه وجود دارد، داشتن تنوع مدل در طراحی دستگاه های پروژکتور است که موجب کاهش قمیت آن شده است.

برای خرید ویدئو پروژکتور پیشرفته جیبی با قیمت ارزان می توانید به وب سایت رسمی فروشگاه اینترنتی نیزا کالا سر بزنید.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 566
نمایش همه
علاقه مندی ها ()