ویدئو پروژکتور از جمله وسایلی است که ضرورت کاربرد آن را از دیرباز می توان در امور آموزشی و همچنین نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ به مخاطبان می توان به وفور مشاهده نمود. کاربرد دستگاه های ویدئو پروژ کتور جیبی در امور بیزینس نیز همانند محیط های آموزشی برای امور آموزش و ارائه مطالب خود استفاده می کنند. با توجه به اهمیت کاربرد دستگاه های پروژکتور، با گذشت زمان فناوری ساخت آنها ارتقاء پیدا کرده است و قابلیت های متعددی به آن افزوده اند که بتوانند حمل و نقل آن را ساده تر از گذشته نمایند. هنگام خرید  ویدئو پروژکتور  باید به فاکتورهای متعددی توجه داشته باشید که در ادامۀ مقاله به برخی از آنها اشاره می کنیم که بتوانید با دید کامل این دستگاه را با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری نمائید.

فروش ویدئو پروژکتور

فروش ویدئو پروژکتور نسبت به گذشته افزایش یافته است. در واقع افراد زیادی علاقه مند به استفاده از این دستگاه برای امور آموزشی، نمایش فیلم و سریال و همچنین بازی کردن هستند. تا کنون سالن های کنفرانس و همایش را مشاهده کرده اید که برای ارائه یک سری نکات مهم به صورت تصویری از دستگاه های ویدئو پروژکتور استفاده می کنند که بتوانند دید گسترده ای از مباحث ارائه شده را برای مخاطبان ایجاد کنند. فاکتورهای مهمی در انتخاب یک پروژکتور حائز اهمیت است که می توان به مشخصات فنی بدن، لنز، لامپ، مشخصات تصویر و نمایشگر و همچنین اتصالات و اقلام همراه دستگاه اشاره نمود.

وضوح تصویر، میزان کنتراست، نسبت تصویر، سایز نمایشگر، ابعاد رزولوشن نمایشگر، تصحیح زاویۀ تصویر، شدت روشنایی، طول عمر لامپ و لنز، ابعاد و وزن پروژکتور، محل نصب دستگاه، امکان پذیری زوم، میزان مصرف برق، نوع باتری و پورت های ورودی و خروجی از مهمترین آپشن های مشخصات فنی دستگاه های پروژکتور محسوب می شوند. لذا این مشخصات به نوبۀ خود، تأثیر قابل توجهی بر روی قیمت ویدئو پروژکتور و همچنین کاربری آن خواهد داشت.

فروش مینی ویدئو پروژکتور

امروزه اکثر افراد خواستار خرید مینی ویدئو پروژکتور هستند که از ابعاد کوچک و وزن سبک تری برخوردار هستند. بدین ترتیب امکان حمل و نقل آن نسبت به گذشته ساده تر صورت می گیرد. به همین جهت خیلی از افراد برای امور آموزشی، ارائه مطالب به صورت فایل تصویری و همچنین نمایش فیلم در مکان های مختلف، از مزایای ویدئو پروژکتور جیبی پرتابل بهره می گیرند.

توجه به مشخصات فنی دستگاه پروژکتور باعث می گردد که فرد مناسب ترین دیتا پروژکتور را با قیمت مناسب خریداری نماید که کاربری لازم را داشته باشد. نسل جدید دستگاه های پروجکشن مجهز به ریموت کنترل، کابل AV، و دفترچه راهنما هستند. بدین ترتیب امکان کنترل و تنظیم قابلیت های دستگاه را ساده تر از حالت دستی می کند. دستگاه ویدئو پروژکتور جزء دستگاه های سمعی و بصری محسوب می شود که امکان اتصال به دستگاه های دوربین فیلمبرداری، کامپیوتر، گوشی همراه، لپ تاپ، دستگاه ویدئو، مبدل دیجیتال، ایکس باکس، دی وی دی پلیر، وی سی دی، اسپیکر و غیره فراهم می باشد.برای  خرید مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل به سایت مراجعه کنید. 

قیمت ویدئو پروژکتور

قیمت ویدئو پروژکتور ارتباط مستقیم با مشخصات فنی دستگاه های پروژکتور دارد. لذا تولیدکنندگان متناسب با کاربری های مختلف، مدل های متنوعی از این دستگاه را به بازار عرضه نموده اند. در نتیجه مشتریان، متناسب با نیاز خود مناسب ترین ویدئو پروژکتور را با کیفیت عالی و قیمت ارزان خریداری می کنند. توجه داشته باشید که تنوع مدل های پروژکتور به فرد آزادی عمل برای انتخاب بهترین پروجکشن را می دهد که بتواند نیاز خود را برای ایجاد سینمای خانگی مرتفع نماید.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا جزء یکی از فروشگاه های معتبر در زمینۀ تولید و عرضۀ انواع دستگاه ویدئو پروژکتور در سراسر کشور می باشد.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 575
نمایش همه
علاقه مندی ها ()