ویدئو پروژکتور سال های زیادی است که در محیط های آموزشی و سالن های کنفرانس برای نمایش تصاویر به بینندگان مورد استفاده قرار گرفته می شود. هدف از طراحی پروژکتور برای نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ است. با توجه به اینکه صفحۀ نمایشگر در ابعاد بزرگ ساخته نمی شود و یا اینکه ساخت و خرید آن بسیار هزینه بر است، به همین جهت از ویژگی های دستگاه ویدئو پروژکتور استفاده می نمایند. خرید  ویدئو پروژکتور  در گذشته تنها توسط برخی از مؤسسات صورت می گرفت و بسیار گران بود ولی چند سال اخیر شاهد فروش انواع ویدئو پروژکتور با قابلیت های پیشرفته می باشیم.

نسخه های جدید پروژکتور از مشخصات فنی پیشرفته ای برخوردار هستند که امکان استفاده از پروژکتور را ساده تر از گذشته نموده است. قطعات لنز و لامپ از مهمترین قسمت های پروجکشن محسوب می شود که زمینۀ بزرگ نمای تصاویر را فراهم می کند. با اتصال پروژکتور به دستگاه های دیجیتالی چون کامپیوتر، لپ تاپ، گوشی همراه، دوربین فیلمبرداری، دستگاه ایکس باکس، پلی استیشن و ... قسمت پردازندۀ دستگاه، داده ها را مورد پردازش قرار می دهد، سپس با استفاده از لنز، تصاویر را در ابعاد بزرگ به صورت نور بر روی پرده نمایشگر منعکس می کند. در نتیجه می توانید از ویژگی های عدسی در دستگاه های پروژکتور بهره گیرید.

خرید و فروش ویدئو پروژکتور

به دلیل کاربرد گستردۀ این دستگاه، خرید و فروش ویدئو پروژکتور در سطح جهان رونق دارد و تولیدکنندگان همواره تلاش می کنند که متناسب با تکنولوژی های پیشرفته، نسخه های جدید ویدئو پروژکتور را تولید و به بازار عرضه نمایند. تحقیقات متعددی در زمینۀ تکنیک های آموزشی صورت گرفته است و این مسئله نشان داده که آموزش تصویری و عملی بیشترین تأثیر را بر روی دانش آموختگان خواهد داشت. از این رو اکثر محیط های آموزشی برای آنکه بتوانند مطالب درسی که اساتید به دانش آموزان و دانشجویان ارائه دهند، به صورت تصویری باشد، کلاس های درس را مجهز به دستگاه های ویدئو پروژکتور نموده اند. به این ترتیب می توانند از این موقعیت برای آموزش تصویری و نمایش فایل های تصویری استفاده نمایند.برای  خرید ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی به سایت مراجعه کنید. 

فروش ویدئو پروژکتور قابل حمل

امروزه فروش ویدئو پروژکتور قابل حمل به دلیل ویژگی های مشخصات فنی پیشرفته ای که دارد، مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است. در واقع نسل جدید این دستگاه ها از وزن سبک و ابعاد کوچک برخوردار می باشند و موجب سهولت در جابجایی دستگاه می شود. در نتیجه افرادی که تمایل به خرید ویدئو پروژکتور برای خود می باشند، می توانند از مزایای ویدئو پروژکتور جیبی استفاده نمایند و به راحتی در داخل کیف جا می شود و اساتیدی که در محیط های آموزشی مختلف کار تدریس را انجام می دهند، می توانند از این نوع پروژکتور استفاده کنند.

از دیگر ویژگی های قابل توجه این دستگاه می توان به قابلیت وای فای اشاره نمود که امکان اتصال بدون سیم را برای اتصال آن به دیگر دستگاه ها محیا می کند. با بهره گیری از این قابلیت به راحتی می توان مکان قرارگیری پروژکتور را تغییر دهید و امکان اتصال بر روی دیوار، سقف و همچنین بر روی زمین فراهم می باشد.

فروش ویدئو پروژکتور با قیمت ارزان

با توجه به استقبال فراوان از نسخه های جدید این دستگاه، فروش ویدئو پروژکتور با قیمت ارزان برای تولیدکنندگان فراهم می باشد. بنابراین با مراجعه به عرضه کنندگان مستقیم می توانید با قیمت ارزان ویدئو پروژکتور مورد نظر خود را با امکانات پیشرفته خریداری نمائید.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا جزء یکی از مجموعه های فعال در حوزۀ تولید و پخش انواع ویدئو پروژکتور در تهران فعالیت می کند. به این ترتیب متقاضیان دستگاه پروژکتور می توانند با قیمت ارزان، نسخه های جدید پروجکشن را خریداری نمایند.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 550
نمایش همه
علاقه مندی ها ()