ویدئو پروژکتور از دستگاه های بسیار کاربردی است که در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این وسیله می توان تصویر را به صورت بزرگ تر بر روی پرده ی سفید به نمایش دراورد. ویدئو پروژکتور ها دارای انواع مختلفی هستند که هر یک در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. انواع جدید ویدئو پروژکتور شامل نمونه های قابل حمل بوده که به افراد این اجازه را می دهد تا در مکان های کاری یا خانوادگی و یا آموزشی بتوان از این دستگاه استفاده کرد و به راحتی به مکان دلخواه آن را انتقال داد. در واقع کاری که ویدئو پروژکتور انجام می دهد معکوس دوربین عکاسی می باشد یعنی به جای اینکه نور را دریافت کند، نور را از لنز به سمت بیرون هدایت می کند.

انواع ویدئو پروژکتور

ویدئو پروژکتور جیبی: این نوع از ویدئو پروژکتور ها دارای قابلیت حمل و نقل آسان بوده و به راحتی در جیب جای می گیرد. این وسیله را برای استفاده معمولا روی پایه قرار می دهد و به راحتی آن را جابجا می کنند. بنابراین اگر می خواهید ویدئو پروژکتور را به همراه خود به مکان دیگری انتقال دهید می توانید از این نوع استفاده کنید. حجم کم و وزن پایین از مشخصه های اصلی این نوع ویدئو پروژکتور ها است.

ویدئو پروژکتور خانگی: این نوع از ویدئو پروژکتور ها دارای زوم اپتیکال بالایی هستند و برای دیدن فیلم و بازی و... مورد استفاده قرار می گیرند. با استفاده از ویدئو پروژکتور های خانگی می توانید عکس و فیلم های خانوادگی را در کار هم مشاهده نمایید. با استفاده از این وسیله می توان تصاویر و ویدئو ها را در اندازه های بزرگ در اختیار داشت. کیفیت تصویر این نوع بسیار بالا بوده  و شما به راحتی می توانید نور محیط را کم کنید تا پخش تصاویر را با کیفیت بالاتری در اختیار داشته باشید.

ویدئو پروژکتور چند رسانه ای: این نوع از ویدئو پروژکتور ها کارایی بیشتری نسبت به نمونه های قبلی دارد. انواع پاورپوینت ها و فیلم ها را می توان با استفاده از این وسیله پخش کرد. با استفاده از ویدئو پروژکتور های چند رسانه ای شما کیفیت بالاتری در اختیار خواهید داشت. وزن این نوع در حدود یک و نیم کیلوگرم بوده و معمولا خیلی جابجایی ندارد.

ویدئو پروژکتور وای فای دار چیست؟

این نوع از ویدئو پروژکتور ها دارای وای فای بوده و قابلیت اتصل از راه دور را دارد که توانستند بسیار کاربردی باشد. اتصال بدون سیم می تواند استفاده ی راحت تری را برای ما ایجاد کند و بدون دردسر از ویدئو پروژکتور استفاده کنیم.برای خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی به سایت مراجعه کنید. 

خرید ویدئو پروژکتور

برای خرید ویدئو پروژکتور باید به قابلیت های مهم آن توجه شود. خرید ویدئو پروژکتور را می توانید در انواع مختلفی انجام دهید اما کارایی که شما از یک ویدئو پروژکتور انتظار دارید بسیار مهم است و باید خرید خود را بر همان مبنا انجام دهید. انتخاب یک مرکز خرید معتبر برای خرید ویدئو پروژکتور بسیار مهم بوده و برای این که ویدئو پروژکتور اورجینالی را با کیفیت بالایی تهیه کنید باید از مرکز فروش معتبر و قابل اطمینان خرید خود را انجام دهید. زمانی که شما می خواهید خرید این وسیله را انجام دهید باید به نکاتی از قبیل قابلیت جابجایی آن ، قابلیت وای فای ، عمر لامپ، کیفیت تصاویر، قیمت و.... دقت کنید تا بتوانید تصمیم گیری خوبی را داشته باشد.

فروشگاه نیزا کالا از فروشگاه های معتبر در بخش فروش انواع ویدئو پروژکتور های بسیار باکیفیت است که توانسته با خدمات دهی عالی خود و قمیت های مناسب محصولاتش ضایت مشتریانش را به خود جلب نماید. برای خرید از طریق لینک ها اقدام نمایید.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 583
نمایش همه
علاقه مندی ها ()