ویدئو پروژکتور ها از لوازم بسیار ضروری در کلاس های درسی و آموزشی و جلسات کاری می باشد. در واقع ویدئو پروژکتور می تواند تصاویر را با بزرگنمایی پخش کند و تصویر نهایی تصویری با سایز بزرگ تر از تلویزیون های خانگی باشد. تصویری که توسط ویدئو پروژکتور ایجاد می شود بر روی پرده ی مخصوص سفید رنگی پخش می گردد البته بر روی دیوار نیز می توانید پخش تصاویر را داشته باشید اما پرده ی مخصوص کیفیت بالاتری دارد.   ویدئو پروژکتور  ها در انواع مختلفی به فروش می رسند که توسط تولید کنندگان داخلی و خارجی ساخته شده اند. خرید مستقیم از تولیدکنندگان این امکان را به ما می دهد تا بتوانیم ویدئو پروژکتور را با قیمت مناسب تری تهیه نماییم.

امروزه کمتر مرکز آموزشی و اداری یافت می شود که از ویدئو پروژکتور استفاده نکند شما می توانید فایل ها را برای تمام افراد داخل سالن قابل مشاهده نمایید و کلاس های خود را به بهترین شکل برگزار کنید. همچنین در شرکت ها برای جلسه ی کارکنان و آموزش و.... از این وسیله استفاده ی بسیاری می شود. مدرسه ها و دانشگاه ها نیز از مراکز دیگری هستند که باید مجهز به ویدئو پروژکتور باشند تا بتوان کلاس های درسی را بهتر برگزار کرد بدین ترتیب کسی از درس جا نمی ماند و مدرس تسلط بهتر و بیشتری به تدریسش خواهد داشت.

ویدئو پروژکتور چیست؟

ویدئو پروژکتور یک وسیله ی الکترونیکی است. این وسیله می تواند سیگنال های صوتی و تصویری را به روی پرده به نمایش بگذارد. اجزای مهم در این وسیله لامپ و لنز است. لامپ در این وسیله وظیفه ی نشان دادن تصاویر را بر عهده دارد و لنز وظیفه دارد تصاویر را بزرگنمایی کند. این دستگاه در بسیاری از سالن های تئاتر ، مراکز آموزشی،شرکت ها، مدارس، دانشگاه و خانه ها دیده می شود.

مواردی که در خرید ویدئو پروژکتور باید به آن دقت شود

لومن: لومن شدت نور را محاسبه می کند. هر چه عدد لومن بالاتر باشد بهتر است و تصویر های ایجاد شده دارای نور بیشتر و کیفیت واضح تری می باشند.

رزولوشن: رزولوشن تعیین کننده ی وضوح در تصاویر است. رزولوشن با توجه به تعداد پیکسل ها تعیین می گردد. خب مسلما هر چه رزولوشن دستگاه ما بالاتر باشد ، کیفیت نهایی آن بهتر می باشد. پس این عامل را در خریدتان در نظر بگیرید.

کنتراست: این عامل در ویدئو پروژکتور باعث ایجاد اختلاف بین نقاط تیره و روشن تصاویر است. کنتراست ویدئو پروژکتور بسیار مهم بوده و اگر این عدد بالا باشد تصویر باکیفیتی در اختیار خواهیم داشت.

درگاه: درگاه اکثر ویدئو پروژکتور ها hdmi است. وجود درگاه USB نیز در بیشتر آن ها یافت می شود. می توان با اتصال فلش به این درگاه ها به راحتی تصاویر را پخش کرد.

انواع ویدئو پروژکتور

ویدئو پروژکتور خانگی

ویدئو پروژکتور جیبی

ویدئو پروژکتور جند کاربره

 

ویدئو پروژکتور های جدید حجم بسیار کمی دارند و می توان آن را به راحتی به مکان های دلخواه انتقال داد. این نوع ویدئو پروژکتور ها جیبی هستند و در اندازه ی گوشی همراه می باشند. با استفاده از این ویدئو پروژکتور می توانید این وسیله را به راحتی به مکان های دلخواه انتقال دهید. برای خرید ویدئو پروژکتورها باید مشخصات اصلی را در نظر بگیرید. این وسیله باید دارای قابلیت های مورد نظر شما باشد تا بتوانید استفاده ی رضایت بخشی را از آن داشته باشید.برای اطلاع از فروش ویدئو پروژکتور ps4  به سایت مراجعه کنید. 

فروشگاه نیزا کالا از فروشگاه های معتبر در بخش فروش انواع ویدئو پروژکتور ها می باشد. برای خرید مطمئن می توانید از طریق سایت سفارش خود را انجام دهید و یا با ما تماس بگیرید.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 560
نمایش همه
علاقه مندی ها ()