ویدئو پروژکتور جیبی از نسخه های جدید دستگاه پروژکتور است. ویدئو پروژکتور از جمله بهترین دستگاه هایی است که در امور آموزشی مورد استفاده قرار گرفته می شود. با بهره گیری از دستگاه های پروژکتور به سهولت می توان فایل های تصویری را در ابعاد بزرگ تر به بینندگان نشان دارد. خرید ویدئو پروژکتور جیبی به منظور سهولت در بکارگیری از آن صورت می گیرد. پایۀ ساختار دستگاه های پروژکتور را لنز و لامپ LED تشکیل می دهد. در واقع با استفاده از این قطعات به راحتی می توان داده ها را پس از پردازش، در ابعاد بزرگ بر روی صفحۀ نمایشگر منعکس نمود. بدین صورت می توانند متناسب با نوع عدسی و لامپی که در ساختار پروژکتور مورد استفاده قرار می دهند، میزان سایز تصاویر را کوچک و یا بزرگ نمایند. بنابراین افراد متناسب با ابعاد محل استفاده از دستگاه، نوع پروژکتور را انتخاب می نمایند.

فروش ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی

فروش ویدئو پروژکتور جیبی به سیستم عامل پیشرفتۀ اندروید، مجهز می باشند. در واقع اکثر دستگاه های دیجیتالی کنونی به سیستم عامل اندروید مجهزند که از محیط کاربری ساده و زیبا برخوردار هستند و به راحتی می توان تنظیمات داخل برنامه را با استفاده از ریموت کنترل انجام داد.

میزان دقت، میزان درخشش و ساختار دستگاه از مهمترین نکاتی که هنگام مشاهدۀ مشخصات فنی دستگاه بسیار حائز اهمیت می باشد. در واقع هنگام خرید ویدئو باید به این نکات توجه داشته باشید و بر اساس نیاز خود از پروژکتور، بهترین دستگاه را با کیفیت عالی و قیمت ارزان خریداری نمائید.

بیشترین کاربرد پروژکتور در فعالیت های آموزشی و بیزینس است که از تکنولوژی آن برای نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ استفاده می شود. سیستم اصلی دستگاه های پروژکتور را لامپ و عدسی تشکیل می دهد که توانایی تبدیل سیگنال های الکتریکی را به سیگنال های نوری در طیف های موج مرئو دارد و در نهایت به تصویر تبدیل می کند. لذا با توجه به نوع لنزی که در داخل دستگاه پروژکتور مورد استفاده قرار گرفته می شود، ابعاد پردۀ نمایشگر در نظر گرفته می شود.

خرید ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار

ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار به دلیل برخورداری از تکنولوژی وای فای، مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. با استفاده از این قابلیت به راحتی می توان، ویدئو پروژکتور را به دستگاه های دیجیتالی چون لپ تاپ، دوربین فیلمبرداری، گوشی همراه، دستگاه های ایکس باکس و سایر دستگاه هایی که مجهز به فناوری وای فای هستند، بدون استفاده از کابل، نصب نمود. با بهره گیری از این تکنولوژی اطراف دستگاه خلوت تر خواهد بود. در نتیجه محدودیتی برای قرارگیری و نصب ویدئو پروژکتور بر روی زمین، دیوار و یا سقف نخواهید داشت.

خرید ویدئو پروژکتور جیبی با قیمت ارزان

تنوع مدل های دستگاه پروژکتور افزایش پیدا کرده است. از این رو امکان خرید ویدئو پروژکتور جیبی با قیمت ارزان، کنتراست بالا، بهترین وضوح تصویر و قابلیت های پیشرفته برای مصرف کنندگان فراهم می باشد. طول عمر دستگاه های پروژکتور به طول عمر لامپ، لنز و باتری به کار رفته در ساختار دستگاه بستگی دارد. از این رو هنگام خرید پروجکشن، به ارقام و اعداد این آپشن ها توجه داشته باشید.برای خرید ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار اندروید دارد به سایت مراجعه کنید.

وزن و ابعاد دستگاه های پروژکتور بسیار حائز اهمیت است. لذا تولیدکنندگان دستگاه های پروژکتور تلاش می کنند که متناسب با ارتقاء آن بتوانند در ابعاد کوچک طراحی نموده و وزن آن را کاهش دهند که امکان جابجایی آن ساده تر گردد. از این رو انواع مینی ویدئو پروزکتور را با قابلیت های پیشرفته به بازار عرضه نموده اند.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا به عنوان یکی از برترین فروشگاه های تولیدکننده و عرضه کنندۀ موفق در حوزۀ دستگاه های پروژکتور در تهران می باشد.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 582
نمایش همه
علاقه مندی ها ()