ویدئو پروژکتور جیبی یکی دیگر از مدل های جدید دستگاه ویدئو پروژکتور است که از نظر ساختار فنی ارتقاء پیدا کرده است. این دستگاه مجهز به فناوری پیشرفته می باشد که موجب کاهش ابعاد و وزن دستگاه شده است. پایۀ اصلی دستگاه های پروژکتور را قطعات عدسی و لامپ تشکیل می دهد. در واقع تبدیل سیگنال های الکتریکی به سیگنال های نوری توسط طیف طول موج مرئی صورت می گیرد که به واسطۀ لامپ LED این مسئله میسر می شود. فروش  ویدئو پروژکتور جیبی  به دلیل قابلیت های پیشرفته ای که از آن برخوردار است که به راحتی آن را می توان جابجا نمود. استفاده از نسل جدید دستگاه های پروژکتور راحت تر از گذشته شده است. به این ترتیب افرادی که کاربرد گسترده ای از پروژکتور در مکان های مختلف دارند، می توانند از مزایای این دستگاه بهره گیرند.

فروش ویدئو پروژکتور جیبی پیشرفته

تکنولوژی ساخت دستگاه های دیتا پروژکتور ارتقاء پیدا کرده است و به نحوی موجب کاهش ابعاد و وزن آن و به طبع آن پیشرفت تکنولوژی نرم افزاری و سخت افزاری آن شده است. هنگام خرید دستگاه پروژکتور بهتر است که مشخصات فنی دستگاه را در نظر داشته باشید و بر اساس کاربردی که از این دستگاه در نظر دارید، پروژکتور را انتخاب نمائید.

توجه به میزان رزولوشن تصویر، طول عمر لامپ و لنز، پخش تصاویر سه بعدی، پورت های ورودی و خروجی، شدت روشنایی، نسبت تصویر، میزان فاصله دستگاه تا پرده نمایش، زاویۀ تصحیح تصویر و اقلام همراه از ملزومات خرید ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی است. بنابراین پس از بررسی آنها می توانید انتخاب درستی از دستگاه پروژکتور داشته باشید، که کاربری لازم داشته باشد.

توجه داشته باشید که متناسب با ابعاد اتاق، این دستگاه باید خریداری شود. به عبارتی باید پاسخگوی نیاز شما در محیط بکارگیری از دستگاه باشد. نسل جدید دستگاه های پروژکتور قابلیت پخش تصاویر سه بعدی و فول HD را دارد. بدین وسیله با کیفیت بالا، تصاویر را به مخاطبان خود نشان می دهد. مشاهدۀ تصاویر در فضای اتاق نیمه تاریک و تاریک مطلق امکان پذیر می باشد. به این ترتیب می توان میزان وضوح تصویر، شدت روشنایی، رزولوشن تصویر را مشاهده نمود.

فروش ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار

فناوری نسل جدید دستگاه های پروژکتور ارتقاء پیدا کرده است و اکثر آنها به تکنولوژی وای فای مجهز می باشند. هدف از استفاده از فناوری وای فای، امکان اتصال بدون سیم را از طریق امواج هوایی با دیگر دستگاه های دیجیتالی که به این فناوری مجهز هستند، میسر ساخته است. با توجه به استقبال فراوان از دستگاه های دیجیتالی پیشرفته، استفاده از این فناوری موجب سهولت در بکارگیری پروژکتور شده است.

مینی ویدئو پروژکتور به عنوان نسخه های جدید دستگاه پروژکتور مجهز به سیستم عامل اندروید می باشند که از محیط کاربری ساده برخوردار هستند. از این رو عموم افراد به راحتی می توانند تنظیمات این دستگاه را انجام دهند و امکان اتصال وای فای را فعال کنند.برای خرید ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار اندروید دارد به سایت مراجعه کنید.

فروش پروژکتور جیبی با قیمت ارزان

چند سال اخیر فروش ویدئو پروژکتور جیبی با قیمت ارزان طرفداران زیادی پیدا کرده است. در واقع خیلی از افراد به دلیل سبک بودن و تکنولوژی پیشرفتۀ آنها، این نوع دستگاه های پروژکتور را انتخاب می کنند که کاربردی باشد و امکان جابجایی آنها برایشان ساده تر باشد. برخی از افراد به دلیل ساختار و ماهیتی که این نوع دستگاه ها دارند، به عنوان ایجاد سینمای خانگی، از مزایای آن بهره می گیرند. به این ترتیب دورهمی های خود را خاص و ویژه برگزار می کنند که به یاد ماندنی باشد.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا جزء یکی از مجموعه های فعال و با سابقه در زمینۀ تولید و عرضۀ انواع دستگاه ویدئو پروژکتور پیشرفته در تهران همکاری می کند.

 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 545
نمایش همه
علاقه مندی ها ()