مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T7 از دیگر دستگاه های پروژکتور سبک وزن با قابلیت جابجایی راحت برخوردار است. امکان نصب این مدل ویدئو پروژکتور بر روی دیوار، سقف و زمین فراهم می باشد. بنابراین نیاز به نگرانی نحوۀ نگهداری و نصب پروژکتور در مکان های مختلف باشید. با توجه به ویژگی های فیزیکی که از دستگاه های ویدئو پروژکتور جیبی می توان اشاره کرد، امکان استفاده از این دستگاه در مسافرت و میهمانی ها بود و در دورهمی های خانوادگی می توان از مزایای سینمای خانگی و بازی های دسته جمعی آن بهره برد. خرید مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T7 همانند دیگر مدل های ویدئو پروژکتور نیزا کالا طرفداران زیادی دارد، علاوه بر آنکه با قیمت ارزان و قابلیت های پیشرفته برخوردار می باشد. برای خرید مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T7  به سایت مراجعه کنید. 

مشخصات فنی مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T7

از مشخصات فنی ویدئو پروژکتور مدل T7، ابعاد 208*168*78 میلی متر و وزن 1.400 کیلوگرم به همراه لامپ و لنز از جنس LED اشاره کرد. طول عمر لامپ این نوع ویدئو پروژکتور شامل 20 هزار ساعت در حالت اکو می باشد. از دیگر ویژگی های آن وضوح تصویر 845*480 WVGA با کنتراست 1:1800، نسبت تصویر 4:3  / 16:9 ، شدت روشنایی 1900 LUMENS ANSL، قابلیت پخش نمایش تصاویر سه بعدی، پخش مستقیمت فایل های تصویری، صوتی و داکیومنت، سایز نمایشگر  30 الی 150 اینج، رزولوشن نمایشگر 480*800 پیکسل است.

فروش مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T7

فروش مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T7 به دلیل پشتیبانی از قابلیت WiFi، قابلیت اتصال بدون کابل به دیگر دستگاه های دیجیتال پیشرفته را که به این فناوری مجهز می باشند، را دارد. علاوه بر آن سیستم عامل نسل جدید دستگاه های پروژکتور اندروید است که دارای محیط کاربری بسیار ساده و زیبا می باشد و عموم افرادی که تجربۀ استفاده از گوشی های هوشمند را داشته اند، می توانند با سیستم عامل این دستگاه کار کنند.

همانطور که می دانید دستگاه پروژکتور به منظور بزرگنمایی داده های تصویری مورد استفاده قرار گرفته می شود. به همین منظور در اکثر محیط های آموزشی، سمینارها، سالن های همایش و کنفرانس و همچنین محیط های مسکونی نیز برای نمایش تصاویر به کار گرفته می شود. امروزه خیلی از افراد با هدف ایجاد سینمای خانگی از مزایای دستگاه پروژکتور جیبی مدل T7 استفاده می کنند.برای اطلاع از فروش ویدئو پروژکتور  به سایت مراجعه کنید.

قیمت مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T7 به نسبت مدل های قدیمی دیتا پروژکتور موجود در بازار، بسیار ارزان می باشد. علاوه بر آنکه از فناوری پیشرفته برخوردار است و از قابلیت اتصال بدون کابل و همچنین کلیه پورت های دستگاه های دیجیتال جدید برخوردار است.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا از آن جمله فروشگاه هایی است که علاوه بر تولید و فروش حضوری دستگاه های دیتا پروژکتور، امکان خرید آنلاین ویدئو پروژکتور جیبی مدل T7 را با قیمت ارزان برای علاقه مندان فراهم کرده است.

 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 865
نمایش همه
علاقه مندی ها ()