ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T25 از جمله مینی ویدئو پروژکتورهای موجود در بازار می باشد که از وزن سبک و ابعاد کوچک برخوردار است. به این ترتیب امکان جابجایی آن برای بردن به مسافرت، میهمانی ها و کلاس های تدریس و سمینارها فراهم می باشد. مهمترین مشخصه ای که دستگاه های ویدئو پروژکتور از آن برخوردار می باشند، امکان نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ می باشد که باعث سهولت در دید کلیۀ افراد حضار در اتاق می شود. خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T25 به دلیل مشخصات فنی و ساختاری که دارد، مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T25

چند سال اخیر فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T25 بیش از مدل های دیگر طرفدار پیدا کرده است. علت آن به قابلیت های سخت افزاری و نرم افزاری آن باز می گردد. برخورداری از قابلیت WiFi که امکان اتصال بدون کابل را به دیگر دستگاه های دیجیتالی که از این فناوری پشتیبانی می کند، بسیار حائز اهمیت می باشد. از این رو به سادگی می توان موبایل، تبلت، لپ تاپ و غیره را بدون نیاز به سیم متصل نمود.

از دیگر ویژگی های مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T25 می توان به قابلیت نمایش تصاویر HD اشاره نمود که از کیفیت بسیار بالا برخوردار است. از جمله مشخصات بدنۀ آن نیز می توان به ابعاد 20*14.5*6.5 سانتی متر و وزن 949 گرم اشاره کرد. ویدئو پروژکتور مدل T25 دارای لامپ با طول عمر 30 هزار ساخت در حالت اکو می باشد که از طول عمر بالایی برخوردار می باشد.

از ویژگی های نرم افزاری می توان به سیستم عامل پیشرفتۀ اندروید اشاره کرد. از دیگر ویژگی های ساختاری ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار مدل T25، می توان به وضوح تصویر 1280*800 / WXGA ، کنتراست بالای 1:2500 با شدت روشنایی 2500  لومن انسل اشاره کرد.

قیمت ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T25

قیمت ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T25 را می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی فروشگاه اینترنتی نیزا کالا مشاهده نمائید. با توجه به قابلیت های فیزیکی و نرم افزاری این ویدئو پروژکتور، امکان خرید آن با قیمت ارزان برای متقاضیان فراهم می باشد.برای خرید ویدئو پروژکتور  به سایت مراجعه کنید.

از مشخصات فنی سایز نمایشگر ویدئو پروژکتور مدل T25، می توان به ابعاد 40 الی 150 اینچ اشاره کرد که میزان فاصله دستگاه تا پرده نمایش 0.95 تا 3.5 متر اشاره کرد که از رزولوشن کیفیت بالا برخوردار است.

با توجه به اینکه دستگاه پروژکتور باید به دیگر دستگاه های دیجیتالی پیشرفته و قدیمی متصل شود، از پورت های مختلف HDMI,USB,S-VIDEO,AUDIO,VGA، میکروفن و اسپیکر پشتیبانی می کند.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا یکی از اولین فروشگاه های تولیدکننده و فروش اینترنتی دستگاه های ویدئو پروژکتور در سراسر کشور فعالیت می کند.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 511
نمایش همه
علاقه مندی ها ()