ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T43 از جمله مدل های پرفروش دستگاه دیتا پروژکتور در سراسر کشور می باشد. پروژکتور از جمله دستگاه هایی است که در امور آموزش و نمایش تصاویر مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T43به دلیل ویژگی های مشخصات فنی که از آن برخوردار می باشد، مورد پسند خیلی از افراد قرار گرفته می شود. این مدل از دستگاه ویدئو پروژکتور شامل سخت افزار قوی با سیستم عامل اندروید می باشد که شامل محیط کاربری ساده و روان است.

هدف اصلی از طراحی و تولید ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T43 ، ایجاد تجربه ای به یاد ماندنی برای بازی های گروهی و همچنین سینمای خانگی در کنار خانواده و میهمانان می باشد. نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با تکنولوژی ساخت دستگاه های ویدئو پروژکتور در نظر گرفته شده است، استفاده از متریال با کیفیت برای قسمت بدنۀ پروژکتور می باشد که موجب کاهش وزن و ابعاد آن شده است. از این امکان جابجایی آن برای افراد راحت تر از گذشته گردیده است.

فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T43

فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T43 به دلیل پشتیبانی از قابلیت امواج wifi علاقه مندان زیادی پیدا کرده است. در واقع این قابلیت به فرد اجازه می دهد که دستگاه های منبع دیجیتالی چون لپ تاپ، تبلت، دوربین فیلمبرداری، کامپیوتر و ... که مجهز به قابلیت وای فای هستند را بدون نیاز به کابل متصل نمود. به این ترتیب علاوه بر صرفه جویی در مصرف سیم و کابل، بلکه پیرامون ویدئو پروژکتور خلوت تر از گذشته خواهد بود.

مشخصات فنی ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T43

از مهمترین مشخصات فنی و بدنۀ ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T43 می توان به ابعاد 313*232*104 میلی متر با وزن 2.72 کیلوگرم اشاره نمود که امکان نصب بر روی دیوار، سقف و همچنین قرارگیری بر روی زمین فراهم می باشد می باشد. برای خرید ویدئو پروژکتور جیبی به سایت مراجعه کنید. 

ویدئو پروژکتور مدل T43 از لنز LED با قابلیت زوم و لامپ LED با طول عمر 50 هزار ساعت ساخته شده است. از مهمترین مشخصات تصویری و نمایشگر آن می توان به وضوح تصویر 1920*1080 اشاره نمود که دارای کنتراست 1:15000 است که شدت روشنایی 5500 لومن را پشتیبانی می کند و از نسبت تصویر مناسبی برخوردار است. با استفاده از این پروژکتور امکان تصحیح زاویۀ 15 درجۀ تصویر برای کاربر فراهم می باشد. در ضمن از پورت های خروجی و ورودی وای فای، یو اس بی، وی جی ای، آدیو، اچ دی ام ال، وی وی دی پلیر، دستگاه های مدیا پلی استیشن، میکروفن و بلندگو پشتیبانی می کند که امکان اتصال آن را به دستگاه های قدیمی و جدید میسر می سازد.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا به عنوان یکی فروشگاه های فعال در زمینۀ تولید و فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T43 با قیمت ارزان فعالیت می کند.

 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 593
نمایش همه
علاقه مندی ها ()