ویژگی های دستگاه ضدعفونی کننده دست:

در این مقاله موضوع مورد بحث این است که از روش‌ قدیمی یا روش جدید برای ضدعفونی کردن دست ها بهتر است استفاده کنید. به چند مورد مهم زیر دقت کنید تا پاسخ صحیح را بدانید. اگر از روش قدیمی استفاده شود، هم زمان زیادتری برای این کار نیاز است و هم محلول بیشتری استفاده می شود. ولی اگر به روش جدید از دستگاه ضدعفونی کننده دست بهره ببرید زمان کمتر و مقدار محلول کمتری مصرف می شود و از نظر اقتصادی به صرفه تر بوده و همیشه در دسترس می باشد. مورد دیگر اینکه با دیدن این دستگاه متوجه خواهید شد، زمان آن رسیده که دست های خود را ضدعفونی کنید. می توانید انواع محلول را درون محفظه دستگاه ضدعفونی کننده دست ریخته و به روش های گوناگون نظیر: معمولی، چشمک زن ، الکتریکی، اتوماتیک ، نیمه اتوماتیک ، نصب شده روی دیوار، پدالی و ایستاده استفاده می شود. برای مثال بعضی از شغل ها با تعداد افراد بیشتری سرکار دارند و چه خوب است که بیشتر نسبت به ضدعفونی کردن خود و مکان مورد نظر بیشتر توجه کنند به همین منظور اگر در ورودی و خروجی محل کار خود دستگاه ضدعفونی کننده دست را قرار دهند، تمام کارمندان و خانواده آنها و حتی مشتریان سلامت بوده و از انتقال آلودگی و بیماری های ویروس دار به یکدیگر جلوگیری می کنند. دستگاه هایی هستند که بجز ضدعفونی کردن دست، به صورت کلی بدن شما را هم ضد عفونی کرده، مانند یک کارواش ماشین که تمام گرد و خاک و آلودگی ها را از بین می برد. این شعار معروف همیشه وجود دارد که پیشگیری بهتر است از درمان و پیشنهاد می شود که برای این کار به هزینه آن توجه نکنید و به سلامتی بیشتر اهمیت دهید. البته باید بدانید که دستگاه ضدعفونی کننده دست دارای کیفیت مناسب و قیمت پایین نسبت به سایر محصولات ضد عفونی کننده است.

انواع  دستگاه ضدعفونی کننده دست و روش استفاده از آنها :

خریدار باید بداند که از این دستگاه برای چه مکانی می خواهد استفاده کند. مثلا اگر برای بیمارستان باشد، بهتر است از مدل پدال پایی و ایستاده خریداری کند. اگر برای استفاده خانگی بخواهد، بهتر است از دستگاه های کوچک پلاستیکی که بر روی دیوار نصب می شود و قیمت مناسب تری دارد خریداری کند. اگر برای بانک ها و سایر مکان های عمومی باشد. باید از مدل ایستاده فلزی یا استیل خریداری نماید. خرابی های معمول دستگاه ضدعفونی کننده دست که ممکن است بیشتر شاهد آن باشید، خرابی کلید در مدل های ساده و در مدل های الکتریکی حسگر و چشمک زن دستگاه است. سنسور التراسوند قطعه ای است الکترونیکی که با محلول مایع کار می کند و نوسان ساز است، با اولین حرکت شما که دست خود را زیر افشانه دستگاه ببرید، سنسور واکنش نشان می دهد و مایع به روی دست شما ریخته می شود. برای خرید دستگاه ضد عفونی کننده پدالی به سایت مراجعه کنید.

سازگاری دستگاه با محیط مختلف زیاد است و نسبت به محیط سنسورهای متفاوتی انتخاب شده و در دستگاه قرار داده می شود. تنها ایرادی که دستگاه ضدعفونی کننده دست دارد، این است که اگر بخواهید دستگاه راه جابجا کنید. باید با آرامش دستگاه را از روی دیوار  جدا کنید و به دیوار مورد نظر نصب کنید چون اگر دستگاه ضربه ببیند ممکن است باعث ایجاد اختلال در نحوه کارکرد دستگاه شود. انواع دستگاه ضدعفونی کننده دست نسبت به جنس دستگاه، قیمت متفاوتی دارند.چون دستگاه ضدعفونی کننده دست یکی از دستگاه هایی می باشد که در طول روز ممکن است بارها مورد استفاده قرار گیرد پس بهتر است در هنگام خرید این وسیله به گارانتی و خدمات پس از فروش آن نیز دقت شود تا در صورت بروز هر مشکلی برای دستگاه بتوان به آسانی از خدمات شرکت تولید کننده این دستگاه استفاده نمود.

 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701

02166919619 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 646
نمایش همه
علاقه مندی ها ()