برای خرید دستگاه ضد عفونی کننده چند نوع دستگاه می توان یافت؟

امروزه با وجود آلودگی های محیط زیستی بسیار زیاد و بیماری های ویروسی مختلفی که در جو و در سطح اجسام موجود در محیط وجود دارد، باید دستگاهی وجود داشته باشد که بتوان توسط آن تا حدودی از آلودگی ها دست ها و اعضای دیگر بدن را پاک نمود. به همین منظور می توان به خرید دستگاه ضد عفونی کننده در برند های مختلفی پرداخت که هر کدام از آن ها می توانند در نوع خود به کاهش میکروب های محیطی و آلودگی ها پرداخته و در سالم سازی محیط اطراف و همچنین کاهش بیماری ها موثر باشند. همانطور که می دانید هر دستگاهی که ساخته شود دارای برند های متفاوتی است، که دستگاه ضد عفونی کننده نیز از این قاعده مستثنی نیست. می توان گفت علاوه بر تفاوت در نوع برند های ساخته شده این دستگاه ها می توان آن ها را در انواع متفاوتی از نظر ساختار و عملکرد یافت، که این تفاوت باعث شده است هر کدام از این دستگاه ها برای محیط های مناسب قابل استفاده بوده و بتوانند در محیط های گوناگون به صورت زمینی، ایستاده و یا دیواری کاربرد داشته باشند. همانطور که می دانید آلوده ترین نقطه ای که در بدن وجود دارد دست ها می باشد و توسط دستگاه انتقال آلودگی به سرعت اتفاق افتاده و می تواند این آلودگی ها را به سایر نقاط دیگر منتقل کرده و همچنین این آلودگی ها از مکانی به مکان دیگر توسط دست ها انتقال خواهد یافت.برای خرید دستگاه ضدعفونی کننده به سایت مراجعه کنید.

برای ضدعفونی کردن دست ها می توان به خرید دستگاه ضد عفونی کننده های مختلفی پرداخت که یکی از آن ها و ساده ‌ترین آن ها دستگاه های ضدعفونی کننده پاششی می باشد، که به صورت یک اسپری بوده و به صورت پمپی می ‌تواند مواد ضدعفونی کننده را به دست ها بپاشد. البته معایبی که این دستگاه دارد این است که دست با اسپری مورد نظر تماس داشته و خود دستگاه می ‌تواند از این نظر آلودگی به همراه داشته باشد.

دستگاه های دیگر در خرید دستگاه ضد عفونی کننده:

دستگاه دیگری که می ‌توان به آن اشاره نمود دستگاه‌ های ضدعفونی کننده دیواری هستند که به صورت اتوماتیک می باشند. این دستگاه همانطور که از نام آن ها مشخص است روی دیوار نصب شده و هنگام قرار گیری دست زیر افشانه، در این دستگاه حسگر آن فعال شده و به صورت خود به خود سطح دست توسط محلول ضدعفونی کننده ضدعفونی خواهد شد. برای خرید دستگاه ضد عفونی کننده سنسوردار به سایت مراجعه کنید.

یکی از مزایایی که این دستگاه دارد این است که به صورت کاملاً یکنواخت از محلول ضدعفونی کننده روی دستگاه اسپری خواهد کرد و این که به دلیل دارا بودن حسگر های موجود در دستگاه هیچ گونه تماسی با این دستگاه برقرار نخواهد شد و در نتیجه این دستگاه می ‌تواند عاری از هرگونه آلودگی و ویروس باشد. ولی از معایبی که می ‌توان به آن اشاره نمود این است که برای خرید دستگاه ضد عفونی کننده دیواری باید دیواری را در نظر گرفته و دستگاه را به آن نصب نمود و در صورت عدم وجود یک دیوار که در دید عموم قرار بگیرد این دستگاه استفاده زیادی نخواهد داشت. یکی از دستگاه های دیگری که می توان در خرید دستگاه ضد عفونی کننده به آن اشاره نمود، دستگاه ضدعفونی کننده ایستاده می باشند، که به صورت اتوماتیک بوده و می ‌توان آن ها را از مناسب ترین و مطلوب ترین دستگاه های ضدعفونی کننده عنوان نمود. زیرا این دستگاه ها به صورت ایستاده روی زمین قرار گرفته و می تواند مناسب هر مکانی باشد. ضمن این که به دلیل ایستاده بودن این دستگاه و بزرگ بودن آن کاملاً در معرض دید عموم قرار دارد. این دستگاه ها را اکثراً در ابتدای درب های ورودی قرار می ‌دهند و افراد می توانند هنگام عبور از درب های ورودی و خروجی دست های خود را زیر قسمت نازل دستگاه قرار داده و با سنسوری که در دستگاه قرار دارد به صورت کامل و همگن همه قسمت های دست عاری از آلودگی می شوند، ضمن این که خود دستگاه نیز کاملاً بدون آلودگی خواهد ماند.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701

02166919619 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 650
نمایش همه
علاقه مندی ها ()