معرفی دستگاه ضد عفونی کننده :

در این مقاله می ‌خواهیم در رابطه با دستگاه ضد عفونی کننده توضیح دهیم. همه ما می ‌دانیم که این روز ها با وجود ویروس کشنده کرونا هر محیطی نیاز به ضدعفونی یا استریل شدن دارد. این که بتوان یک محیط را به خوبی استریل یا ضدعفونی نمود نیاز به دستگاه های مخصوص به نام دستگاه ضد عفونی کننده است. معمولاً دستگاه‌ های ضد عفونی کننده را می ‌توان به وفور در بیمارستان ها، آزمایشگاه ها و غیره مشاهده نمود. علت استفاده از این دستگاه در این محیط های خاص وجود بیماران و انواعی از میکروارگانیسم ها است. در واقع این دستگاه توانایی از بین بردن انواع زیادی از میکروارگانیسم ها را نظیر قارچ ها، ویروس ها، باکتری ها و غیره دارد. انواع مختلفی از این دستگاه در بازار وجود دارند که هر کدام به طریقی به ضد عفونی و استریل کردن می ‌پردازند. اما رایج ترین نوع آن با استفاده از اشعه uv یا همان نور ماوراء بنفش این عمل را انجام می دهد. اشعه uv با نفوذ به دیواره سلولی باکتری ها و ویروس ها، اسیدهای نوکلئیک آن ها که در هسته این سلول ها قرار دارند را تحت تاثیر قرار داده و با ایجاد جهش ژنتیکی خیلی زود حیات آن ها را مختل می نماید. در این سلول ها سایر ساختار های حیاتی نیز وجود دارند که تحت تاثیر اشعه یو وی قرار می گیرند و عملکرد خود را فوراً از دست می ‌دهند. پس باید بدانیم که در واقع این دستگاه‌ ها با تولید اشعه ماوراء بنفش یا فرابنفش باعث به هم ریختن ترکیب دی ان آ یا آر ان آ میکروارگانیسم ها شده و در کوتاه ترین زمان سبب مرگ آن ها خواهند شد. برای خرید دستگاه ضدعفونی کننده به سایت مراجعه کنید.

 باید بدانید که ما معمولاً میکروارگانیسم هایی نظیر ویروس و باکتری دارای یک نوع ژنوم یا دی ان آ یا آر ان آ هستند که دستگاه ضد عفونی کننده توانایی به هم ریختن ترکیب هر یک از این رشته ها را دارد. مکان هایی نظیر دندانپزشکی، کلینیک های پزشکی، درمانگاه ه، داروخانه ‌ها، بیمارستان ‌ها و غیره نیاز مبرم دارند که روزانه از این دستگاه استفاده نمایند.

خرید دستگاه ضد عفونی کننده و انواع متفاوت آن:

همانطور که گفته شد خرید دستگاه ضد عفونی کننده را می ‌توان در انواع مختلفی انجام داد. دستگاه ضدعفونی کننده در انواع متفاوتی تولید و به فروش می رسد. که این تفاوت ها در نوع برند آن ها و همچنین ساختار این دستگاه می باشد. این دستگاه ها به نحوی ساخته شده اند که بتوانند دست ها و یا کل بدن را از نظر آلودگی های ویروسی و محیطی پاکسازی کرده و بتوانند در کاهش بیماری های تنفسی و بیماری های ناشی از آلودگی های میکروبی موثر باشند. از آنجایی که دست ها نسبت به دیگر اعضای بدن بالاترین آلودگی را شامل می شود اکثر دستگاه هایی که به نوعی ضدعفونی کننده می باشند بر اساس ضدعفونی کردن دست ها ساخته شده و استفاده می شوند.  برای خرید دستگاه ضد عفونی کننده سنسوردار به سایت مراجعه کنید.

از دستگاه های ضدعفونی کننده دست می توان به دستگاه های ضدعفونی کننده اشاره کرد که به صورت پاششی به ضدعفونی کردن دست می پردازند. در داخل این دستگاه ها که ساختار بسیار ساده ای دارند ۱ عدد آبپاش قرار گرفته و مواد ضد عفونی کننده نیز داخل آن قرار دارد. نوع دیگری از این دستگاه ها، دستگاه های ضد عفونی کننده پدالی هستند. همانطور که از نام این دستگاه مشخص است این دستگاه به صورت ایستاده بوده و در قسمت پایین و نزدیک به زمین یک عدد پدال قرار دارد و با فشردن پدال توسط پا مقداری از مایع ضدعفونی کننده روی دست افشانه خواهد شد. مزیتی که این دستگاه دارد این است که دست های آلوده با خود دستگاه تماسی نداشته و می ‌توان بدون انتقال آلودگی به تمیز کردن دست پرداخت. البته باید گفت به این دلیل که این دستگاه ها در مراکز عمومی قرار گرفتند، به طور حتمی پدال توسط کفش آلوده شده و می تواند خود در انتقال آلودگی موثر باشد. از دستگاه های دیگر می ‌توان به خرید دستگاه های ضد عفونی کننده ایستاده، دیواری، الکترو اپتیکی و موارد دیگر اشاره نمود که این موارد گفته شده هوشمند بوده و خود می ‌تواند به ضدعفونی کردن فضای اطراف، دست و همچنین کل بدن بپردازد.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701

02166919619 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 701
نمایش همه
علاقه مندی ها ()