تعریف دستگاه سلفون کش:

در این مقاله قصد داریم در مورد دستگاه سلفون کش اطلاعاتی را ارائه دهیم. احتمالاً تاکنون مواد غذایی مختلفی را دیده باشید که کاملاً مرتب سلفون کشیده و بسته بندی شده اند. مطمئناً مواد غذایی کارخانه ای به وسیله دست نمی توانند سلفون پیچ شوند و باید دستگاهی باشد که بتواند حجم بسیار زیادی از مواد غذایی را توسط سلفون بسته بندی کرده و یا این که سلفون را به دور این مواد غذایی بپیچاند. به این دستگاه سلفون کش می گویند. این دستگاه مانند هر دستگاه دیگری دارای ابعاد مختلفی بوده و در برند های متفاوتی تولید می شود ضمن این که بر حسب این تغییرات کیفیت های متفاوتی نیز برای آن وجود خواهد داشت. این دستگاه در شغل های بسیار زیادی استفاده می ‌شود از شغل های خانگی گرفته تا شغل های کارخانه ای و کارگاهی از این دستگاه ها برای بسته بندی محصولات خود استفاده خواهند کرد. به همین دلیل می ‌توان گفت دستگاه سلفون کشی یکی از دستگاه ‌هایی است که امروزه جزء لاینفک مشاغل تولیدی محسوب می شود. زیرا این دستگاه ها دارای مزایای بسیاری هستند که استفاده از آن ها واجب بوده و باید برای محصولاتی که توسط کارخانه ها و کارگاه ها تولید می ‌شود استفاده شود. البته به غیر از سلفون ها انواع نایلکس و نایلون توسط دستگاه های خاصی به دور محصولات پیچیده می شود. یکی از این نایلون ها، نایلون شیرینگ، نایلون حبابی و بسیاری از نایلون های دیگر می باشد. هر کدام از این نایلون ها دارای خواص مختلفی هستند که باعث می شود کاربرد های متفاوتی داشته باشند. دستگاه های سلفون کش یا سلفون پیچ به صورت دستی و یا بصورت کاملا اتوماتیک می باشند.

انواع دستگاه سلفون کش:

 دستگاه هایی که به صورت دستی هستند در مشاغل خانگی کوچک که به تولید مواد غذایی و یا محصولات خاصی می‌ پردازند استفاده می ‌شود. ولی دستگاه های اتوماتیک که دارای سایز بزرگ هم هستند در کارخانه های تولید مواد غذایی و کارخانه های تولید موادی مانند قارچ استفاده خواهند شد. زیرا حجم بزرگی از مواد غذایی توسط دستگاه سلفون کش خانگی جوابگو نبوده و نمی توان از آن استفاده نمود. استفاده از این دستگاه ها ظرفیت اقتصادی داشته و می توان علاوه بر صرفه جویی در هزینه در وقت نیز صرفه جویی نمود. دستگاه سلفون کش خانگی خود به سه نوع دستگاه تقسیم می شوند این دستگاه با دارای جنس های مختلفی است که هر کدام از آن ‌ها کاربرد های متفاوتی خواهد داشت. یکی از جنس هایی که دستگاه های سلفون کش خانگی از آن ساخته شده است جنس فولاد می باشد که استحکام بسیار بالایی داشته و قدرت بالایی نیز خواهد داشت. جنس دیگری نیز که در تولید این دستگاه ها کاربرد دارد، جنس استیل نگیر می باشد و همانطور که از نام آن مشخص است این استیل در برابر خوردگی و هوازدگی مقاومت بسیار بالایی خواهد داشت. برای خرید دستگاه بسته بندی وکیوم به سایت مراجعه کنید.

دستگاه های سلفون کش از جنس دیگری به نام استیل بگیر ساخته شدند که نسبت به دو مورد بالا از کیفیت پایین تری برخوردار است. هر کدام از این دستگاه ها دارای قیمت های متفاوتی بوده و در مشاغل خاصی استفاده خواهد شد. مثلاً در مشاغلی که رطوبت زیادی وجود دارد از استیل نگیر و یا جنس فولادی که با رنگ های الکترواستاتیک رنگ شده استفاده شود بهتر است. هر کدام از دستگاه های سلفون کش را می ‌توان در نمایندگی های مختلف این دستگاه ها یافت. البته فروشگاه های دیگری نیز به فروش این دستگاه می پردازند ولی بهتر است به نمایندگی ‌های مجاز به صورت اینترنتی و حضوری به فروش محصولات می پردازند مراجعه کرده و دستگاه مورد نظر خود را از آن ها خریداری نمود زیرا این دستگاه ها محصولات خود را به همراه ضمانت نامه ارائه کرده و خریدار می تواند با اطمینان خاطر از آن ها استفاده نماید.

 

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701

02166919619 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1022
نمایش همه
علاقه مندی ها ()