خمیر پهن کن یا دستگاه پهن کن خمیر:

وسیله ای از حیث پهن کردن خمیر و قطعه کردن آن در اندازه های مختلف و یکسان به جهت افزایش کیفیت فرآورده و محصول که به کار سرعت داده است و کار را برای کاربرها ساده و آسان کرده است. در گذشته پهن کردن خمیر به روش دستی انجام می گرفت که بسیار کار کند پیش می رفت و کیفیت جالبی هم نداشت. در ادامه به توضیح بیشتری از این وسیله خواهیم پرداخت:

این دستگاه یکی از ابزارهای عمده و کاربردی  در شیرینی فروشی ها، نانوایی ها، فست فودی ها، هتل ها، آشپزخانه های صنعتی، رستوران ها و... است که هر کدام برای ایجاد محصولی با کیفیت بالا و همچنین سرعت دادن به کار خود و افزایش در جذب مشتری به این دستگاه نیازمندند.

شیرینی فروشی ها برای تهیه باقلوا، انواع شیرینی های نوروزی، پیراشکی و... فست فودی ها و رستوران ها برای تهیه پیتزا و نانواها برای پخت نان انواع خمیر را بکار می گیرند  به همین دلیل از انواع خمیر پهن کن ها برای به کار بردن آن استفاده می کنند که هر کدام ویژگی خاصی را در ارتباط با پهن کردن خمیر و برش آن به همراه دارد. تاثیر خمیر در کیفیت پیتزا به شرح زیر است:

همانطور که گفته شد یکی از کاربرد های این دستگاه در فست فودی و رستوران ها برای تهیه ی پیتزا است. مهم ترین قسمت در کیفیت و ارزش پیتزا نان آن می باشد و جذب مشتری یا دفع مشتری نیز به آن بستگی زیادی  دارد. نان زمانی که بیش از حد نازک باشد متقابلا  ریز ریز شده و به اصطلاح شکننده خواهد بود و برعکس اگر بیش از حد ضخیم باشد مشتری احساس می کند بیشتر خمیر خورده و به هیچ وجه احساس رضایت نخواهد کرد به همین علت ضخامت نان پیتزا همیشه حائز اهمیت بوده و مورد توجه فست فودی ها و رستوران های بزرگ و کوچک قرار می گیرد.

انواع خمیر پهن کن:

برای خرید هر کالایی کاربر در ابتدا باید به نیاز خود توجه کند و سپس بر اساس بودجه ی خود کالایی با قیمت مناسب بودجه ی خود را انتخاب نماید. باید به این موضوع توجه شود که کالا با توجه به کیفیت دوام عمر بیشتری خواهد داشت. انتخاب دستگاه خمیر پهن کن نیز به همین منوال است و بهتر است در انتخاب این دستگاه به کارایی آن و کیفیت آن توجه شود تا از هزینه تعمیر مداوم آن جلوگیری به عمل آید و به عبارتی موجب افزایش طول عمر دستگاه خواهد شد. 

در ادامه شما را به نمونه هایی از این دستگاه با ویژگی های مخصوص  به خود معرفی می کنم.

 خمیر پهن کن GGF

دستگاه پهن کن خمیر GGF از نوع رومیزی است و نمونه ای از شرکت ایتالیایی می باشد. این مدل یکی از مهم ترین و معتمد ترین مارک ها را از لحاظ لوازم آشپزخانه دارا می باشد. همچنین این دستگاه از ارزش بالایی برخوردار است.

 

خمیر پهن کن GAM

این مدل نیز از معتمد ترین و رایج ترین نمونه های مربوط به شرکت ایتالیایی می باشد. به علاوه این نوع مدل دستگاه که دارای ساختاری خودکار جهت چرخش خمیر در حالت نیم پهن است، باعث شده خمیر بسیار آسان و راحت تر پهن شود. برای خرید خمیر پهن کن اصفهان نوآوران به سایت مراجعه کنید.

خمیر پهن کن itm

این مدل دستگاه مربوط به شرکت ایرانی است و از نمونه های برتر و معتبر خمیر پهن کن های ایران است.

همچنین این مدل کاملا با خمیر پهن کن های کشور ایتالیا شباهت دارد و می توان آن را هم تراز و هم سطح با نمونه های ایتالیایی این دستگاه بدانیم.

در ساختار این نمونه دقت بسیاری  به عمل آمده از جمله جنس بدنه دستگاه که تمام استیل است و جنس اسکلت آن نیز فولادی است به همین علت این دستگاه نه تنها ظاهری زیبا دارد بلکه از کیفیت بالایی برخوردار است و همین موضوع سبب شده از قیمت بالایی نسبت به مدل های دیگر ایرانی خود برخوردار باشد.

 

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701

02166919619 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 866
نمایش همه
علاقه مندی ها ()