معرفی انواع چرخ گوشت قصابی:

  • نوعی دیگر از چرخ گوشت ها بر اساس میزان خروج گوشت دسته بندی می شوند. در قصابی معمولاً نیاز است که حجم گوشت زیادی به یکباره خرد شده و از چرخ گوشت خارج شود. از این رو این مدل از چرخ گوشت قصابی که میزان زیادی خروجی دارند بسیار محبوب هستند. از مزایای این مدل صرفه ‌جویی در زمان بوده و از معایب آن مصرف زیاد انرژی و گران قیمت بودن آن است.
  • قدرت موتور چرخ گوشت قصابی نیز می ‌تواند متفاوت باشد. از این رو با توجه به این تفاوت مدل های مختلفی را می توانید از چرخ گوشت های قصابی در بازار مشاهده نمایید. به طور کلی دو نوع موتور تسمه ای و گیربکسی داریم که هر کدام دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود می باشند.

 ویژگی های یک چرخ گوشت قصابی خوب:

 همان طور که در بالا نیز به آن اشاره شد. معمولاً اندازه، توان، قدرت موتور و کارایی این چرخ گوشت ها بسیار مورد اهمیت است. به همین جهت با توجه به این معیار ها می توانید مدل های مختلف از چرخ گوشت های قصابی را داشته باشیم.

  • از معیارهای مهم برای تشخیص چرخ گوشت قصابی خوب میزان چرخش سیستم می باشد.
  • یکی دیگر از مزیت هایی که چرخ گوشت های قصابی دارند، وجود سنسور یا به عبارتی دیگر حسگر هایی است که در هنگام گرم شدن موتور چرخ گوشت قصابی باعث خاموش شدن آن خواهند شد. این امر باعث می شود که چرخ گوشت های قصابی شما دارای طول عمر بسیار زیادی بوده و موتور آن ها دچار آسیب نشوند. عملکرد این چرخ گوشت ها بر اساس دما می باشد. در واقع سنسور ها در زمانی که گرمای موتور را حس می کنند به سرعت موتور را خاموش کرده و از ادامه عملکرد چرخ ‌گوشت جلوگیری می نمایند.
  • تیغه و چرخ دنده های چرخ گوشت قصابی از مهم ترین معیار هایی است که آن را خوب یا بد می کند. به طور کلی نوع تیغه و چرخ دنده تاثیر بسیار زیادی بر عملکرد این دو چرخ گوشت را دارد.
  • شما می توانید در بازار انواع بسیار متفاوتی از چرخ گوشت های قصابی را مشاهده نمایید اما بهترین چرخ گوشت قصابی دارای صدای بسیار کم می باشد یا این که به طور کلی بی صدا است.

 تفاوت های چرخ گوشت قصابی با چرخ گوشت خانگی:

  • باید بدانید که میزان بازده چرخ گوشت های قصابی و چرخ گوشت های خانگی با هم بسیار متفاوت بوده و در واقع می توان اصلی ترین تفاوت این دو نوع چرخ گوشت را در میزان بازده دانست.
  • چرخ گوشت های قصابی می توانند گوشت های یخ زده را خرد کرده و در انواع مدل های مختلف می توانند حتی استخوان را نیز چرخ کنند. این درحالی است که چرخ گوشت های خانگی این توانایی را نداشته و در صورت وجود استخوان در گوشت ممکن است تیغه های آن شکسته و یا حتی موتور آن دچار مشکل شود.
  • قدرت موتور می تواند بزرگ ترین تفاوت میان این دو نوع چرخ گوشت باشد. برای اطلاع از فروش چرخ گوشت به سایت مراجعه کنید.
  • تعداد قطعات درونی و جنس چرخ گوشت قصابی با چرخ گوشت های خانگی متفاوت است. معمولاً تعداد قطعات چرخ گوشت های خانگی بیش تر بوده و از جنس مقاوم تری در تولید آن استفاده می ‌کنند. زیرا کارایی چرخ گوشت های قصابی زیاد بوده و نیاز به مقاومت بیشتری دارد.
  • میزان گوشت چرخ شده در هر بار استفاده می تواند از تفاوت ‌های این دو نوع چرخ گوشت باشد. جالب است بدانید چرخ گوشت های قصابی حداقل ۵۰۰ گرم تا ۱ کیلوگرم را به راحتی چرخ می کنند.
  • میزان مصرف انرژی این دو نوع چرخ گوشت با هم متفاوت است به طوری که چرخ گوشت های قصابی میزان برق بیش تری را مصرف می نماید. مدت زمانی که یک چرخ گوشت قصابی نیاز به خرد کردن یک میزان معین گوشت دارد نسبت به چرخ گوشت های خانگی بسیار کمتر بوده و شما می توانید با استفاده از چرخ گوشت های قصابی در زمان خود صرفه جویی نمایید.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701

02166919619 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1001
نمایش همه
علاقه مندی ها ()