انواع چرخ گوشت صنعتی موجود در بازار:

چرخ گوشت صنعتی در مکان های تجاری که با چرخ کردن گوشت فراورده و محصولاتی را تولید می کنند، کاربرد دارد. از جمله این مکان های تجاری می توان به رستوران ها و کترینگ های بزرگ و کوچک، فست فودها، قصابی ها، آشپزخانه های صنعتی، برخی فروشگاه ها و... اشاره کرد.

انواع چرخ گوشت صنعتی براساس ویژگی و عملکردهایی که دارند و همچنین با توجه به نوع گوشت ها می توان آنها را تقسیم بندی کرد.

 برای مثال می توان آنها را براساس دمای گوشت تقسیم بندی کرد. اگر گوشت ها را به دو قسمت تازه و یخ زده(منجمد) دسته بندی کنیم، می بینیم در چرخ گوشت صنعتی آن دسته که از قدرت بالایی در موتور برخوردار است و بیشتر در رستوران های بزرگ و زنجیره ای بکار می رود، قابلیت چرخ کردن هر دو نوع گوشت(تازه و منجمد) را خواهند داشت. اما چرخ گوشت های صنعتی که بیشتر در رستوران های کوچک یا فست فود های کوچکتر بکار می رود، قابلیت چرخ گوشت یخ زده(منجمد) را ندارند این چرخ گوشت ها به ترتیب به دو دسته ی چرخ گوشت های زیر صفری و بالای صفری نامیده می شوند. اصطلاح چرخ گوشت بالای صفری برای گوشت های گرم و تازه و چرخ گوشت زیر صفری برای گوشت های منجمد بکار می رود.

چرخ گوشت های زیر صفری به دلیل وجود اره استخوان بر تفاوت چشمگیری را با چرخ گوشت خانگی نشان می دهد. این اره استخوان بر می تواند به راحتی گوشت های منجمد و یخ زده را برش داده و خرد کند.

اما نوع دیگری از تقسیم بندی وجود دارد که بر اساس اندازه چرخ گوشت می باشد که به دو دسته ی رومیزی و مبله(ایستاده) تقسیم می شوند. چرخ گوشت های رومیزی کوچکتر است و حجم کمتری از گوشت را چرخ می کند و در سایز های 12 تا 42 قرار دارد و چرخ گوشت های مبله(ایستاده) بزرگتر بوده و حجم بیشتری از گوشت را چرخ می کند و در سایز های 32 تا 42 یا حتی در رنج های بالاتر نیز قرار دارد.

بررسی چرخ گوشت صنعتی:

نوع آخری که در اینجا به آن می پردازیم براساس چگونگی انتقال توان و نیروی موتور چرخ گوشت می باشد که در این نوع تقسیم بندی چرخ گوشت ها به دو حالت تسمه ای و  گیربکسی دسته بندی می شوند. این دو حالت در مدت زمان کارکرد و همچنین نوع کارکرد خود متفاوت اند به این صورت که می توان از چرخ گوشت گیربکسی به مدت طولانی استفاده کرد و همچنین این چرخ گوشت نسبت به نوع چرخ گوشت تسمه ای نرمتر کار می کند که این ویژگی آن را از چرخ گوشت تسمه ای جدا کرده است و به عبارتی برای آن مزیت به حساب می آید. این نوع چرخ گوشت از طریق چرخ دنده نیروی موتور را انتقال می دهد در حالی که در چرخ گوشت تسمه ای از تسمه برای انتقال به کار گرفته می شود. در این چرخ گوشت نیز وجود استیل ضد زنگ و ضدخش در تیغ و پنجره ی آن، همچنین شست و شوی راحت این دستگاه و ساختار متفاوت آن با نوع گیربکسی(عدم نیاز به چک کردن و تخلیه آب یا ذرات باقی مانده از مواد چرخ شده) از ویژگی های مهم این نوع چرخ گوشت صنعتی به شمار می آید و باعث تمایز آن از چرخ گوشت گیربکسی می باشد. در ادامه شما را با برخی از انواع چرخ گوشت صنعتی موجود در بازار معرفی می کنم.برای خرید چرخ گوشت به سایت مراجعه کنید.

 مدل EC16  :

نمره 32 دارد، تسمه ای است، موتور آن 2 اسب است، دارای تیغ و پنجره ایتالیایی است، گنجایشی به اندازه 300 کیلوگرم در ساعت دارد.

مدل EC03  :

گیر بکسی 42 است، کامل استیل می باشد، موتور  قدرت 5/5 اسب دارد، گنجایش میکسر آن 150 لیتر است، گنجایش 500 کیلو گرم در ساعت دارد.

 

 

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701

02166919619 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 883
نمایش همه
علاقه مندی ها ()