ویدئو پروژکتور جزء یکی از دستگاه های پر کاربرد در محیط های آموزشی و همچنین مراکزی است که برای نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ به مخاطبان خود، از ویژگی های دستگاه ویدئو پروژکتور بهره می گیرند. خرید و فروش ویدئو پروژکتور تنها توسط یک قشر خاص صورت نمی گیرد، بلکه در حال حاضر شرایط مناسبی برای خرید انواع ویدئو پروژکتور ارزان برای علاقه مندان این دستگاه در سراسر جهان محیا شده است. در ایران نیز با مراجعه به فروشگاه های تولید کننده و عرضه کننده، قادر به خرید موفقیت آمیز دستگاه ویدئو پروژکتور در مدل های پیشرفته خواهید بود. در همین راستا فروشگاه اینترنتی نیزا کالا نیز به عنوان یکی از مجموعه های با سابقه در حوزۀ ساخت نسخه های پیشرفتۀ ویدئو پروژکتور در ایران فعالیت می کند که در نتیجۀ آن باعث کاهش قیمت این دستگاه در سراسر کشور شده است. بنابراین افراد با اطمینان بالا و تضمین کیفیت، قادر به خرید پروژکتور مورد نظر خود خواهند بود.

نحوۀ استفاده از ویدئو پروژکتور

نحوۀ نصب و راه اندازی ویدئو پروژکتور بسیار ساده است. به عبارتی افرادی که تا کنون با گوشی های هوشمند کار کرده باشند، قادر به اجرای پروژکتور و تنظیمات منوی پروژکتور خواهند بود. دستگاه های ویدئو پروژکتور قابلیت اتصال بر روی دیوار، سقف و زمین را دارد. لذا افراد به راحتی می توانند متناسب با مکان های مختلف، این دستگاه را در موقعیت های مختلفی نصب نمایند و در صورت پشتیبانی از قابلیت wifi دیگر نیاز به اتصال با کابل به دستگاه دیجیتالی منبع نمی باشد. از این رو به راحتی می توان پروژکتور را به دستگاه های دیجیتالی چون کامپیوتر، لپ تاپ، دوربین های فیلمبرداری دیجیتال، دستگاه ایکس باکس و مدیا پلیر، گوشی هوشمند و تبلت و ... متصل نمود.

از دیگر مزایای عمدۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور دیجیتالی می توان به هزینۀ پایین تعمیر و نگهداری آنها اشاره نمود. البته به طول عمر لامپ و باتری دستگاه پروژکتور بستگی دارد. به این ترتیب افراد متناسب با نیاز خود، می توانند مناسب ترین مدل پروژکتور را با قیمت مناسب خریداری نمایند که از قابلیت های پیشرفته برخوردار هستند. لذا برای خرید ویدئو پروزکتور نیزا می توانید از فروشگاه اینترنتی نیزا کالا دیدن فرمائید و پس از بررسی و مشاهدۀ ویژگی و قیمت مدل های مختلف پروژکتور، مناسب ترین مدل پروجکشن را به صورت کاملاً اینترنتی به همراه خدمات پس از فروش سفارش دهید.

فروش مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل

نسل پیشرفتۀ دستگاه ویدئو پروژکتور از امکانات متنوعی برخوردار می باشند، که موجب جلب نظر متقاضیان این دستگاه در سراسر کشور شده است. داشتن وزن سبک و ابعاد کوچک، قابلیت نمایش تصاویر 3D، وضوح تصویر و کنتراست بالا، پشتیبانی از رزولوشن بالا، قیمت ارزان، حافظۀ داخلی، کیفیت بالا، قابلیت زوم، پشتیبانی از پورت های ورودی و خروجی S- Video، HDMI، VGA، Audio، پورت USB، شبکه، میکروفن، اسپیکر به همراه وسایل جانبی پاور آداپتور و ریموت کنترل از مهم ترین و کاربردی ترین ویژگی های ویدئو پروژکتور محسوب می شوند، که در نتیجۀ آن، استفاده از نسخه های پیشرفتۀ دستگاه پروژکتور بسیار راحت تر از گذشته می باشد.برای  خرید ویدئو پروژکتور  به سایت مراجعه کنید. 

از این رو فروش مینی ویدئو پروژکتور اندرویدی وای فای دار مورد استقبال خریداران قرار گرفته است. لذا افراد می توانند متناسب با توان مالی و ابعاد فضای اتاق، مناسب ترین مدل پروژکتور را انتخاب نمایند و در دسترس مصرف کنندگان قرار گیرد. هنگام خرید پروجکشن، بهتر است که کیفیت وضوح تصویر، کنتراست و رزولوشن تصویر را مد نظر داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا با در اختیار داشتن پرسنل مجرب و پر تلاش، همواره آمادۀ ارائه مشاوره و راهنمائی مشتریان گرامی برای انتخاب و خرید بهترین مدل پروژکتور در سراسر کشور می باشد.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 557
نمایش همه
علاقه مندی ها ()