ویدئو پروژکتور از کاربردی ترین دستگاه هایی است که در محیط های آموزشی و ارائه مطالب به صورت تصویری مورد استفاده قرار گرفته می شود. با استفاده از دستگاه پروژکتور به راحتی می توان، تصاویر را در ابعاد بزرگ بر روی پردۀ نمایشگر نشان داد. لذا همچون دوربین معکوس عمل می کند و طراحی قطعاتی چون لنز و عدسی در داخل پروژکتور، موجب نمایش تصاویر و داده های دیجیتالی در سایز بزرگ تر می شود. برای مشاهدۀ تصاویر با کیفیت بالا و سایز بزرگ تر، نیاز به استفاده از عدسی با بزرگ نمایی بالا می باشد. خرید  ویدئو پروژکتور نسبت به اویل اختراع این دستگاه، در سراسر جهان صورت می گیرد چون عوامل کاهش قیمت و ارتقاء کیفیت و قابلیت های دستگاه های پروجکشن، عوامل موفقیت آمیزی برای جلب مخاطبان خود بوده است. فروشگاه اینترنتی نیزا کالا نیز به عنوان یکی از مجموعه های تولید کنندۀ با سابقه و معتبر در حوزۀ نسخه های پیشرفتۀ ویدئو پروژکتور در تهران می باشد و تحولی در کاهش قیمت پروژکتور در سراسر کشور داشته است.

فروش ویدئو پروژکتور دیجیتال اندرویدی

فناوری سیستم نرم افزار نسخه های جدید ویدئو پروژکتور از سیستم عامل اندروید بهره گرفته شده است. این نوع سیستم عامل به دلیل ویژگی های ساختاری و نرم افزاری که از آن برخوردار می باشد، از محبوبیت زیادی برخوردار است و باعث گردیده که در ساخت دستگاه پروژکتور نیز مورد استفاده قرار گرفته شود. لذا گوشی های هوشمند و تبلت و برخی از دستگاه های دیجیتالی نیز به سیستم عامل اندروید مجهز هستند که کار کردن با محیط کاربری این نوع سیستم ها بسیار ساده و راحت است و افراد عادی نیز به سهولت قادر به تنظیم منوی پروجکشن خواهند بود.

فروش ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار

برخی از اوقات از دستگاه های ویدئو پروژکتور، با نام سیستم های پخش دو قسمتی یاد می شود چون علاوه بر دستگاه، دارای پردۀ نمایشگر به صورت مجزا است که بر روی دیوار نصب می شود و تصویر نهایی بر روی آن به مخاطبان نمایش داده می شود. از جمله قابلیت هایی که به نسخه های پیشرفته و مدرن دیتا پروژکتور می توان به قابلیت WiFi، پشتیبانی از کلیۀ پورت های USB، HDMI، X BOX، Audio و VGA، نمایش تصاویر سه بعدی، وضوح تصویر و رزولوشن بالا، وزن سبک و کاهش ابعاد و افزایش طول عمر لامپ و باتری اشاره کرد. در نتیجه افرادی که خواستار خرید پروژکتور هستند، متناسب با توان مالی و همچنین فضایی که قرار است، پروژکتور را استفاده نمایند، نوع مدل ویدئو پروژکتور را انتخاب می کنند. البته باید توجه داشته باشند که برای خرید پروژکتور، بهتر است به فروشگاه های معتبر مراجعه کنند که از خدمات پشتیبان قوی برخوردار باشند. فروشگاه اینترنتی نیزا که خود تولید کنندۀ مدل های متنوع ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار می باشد، می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای خرید نسل جدید پروژکتور محسوب شود.برای  خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی  به سایت مراجعه کنید. 

خرید ویدئو پروژکتور با بهترین قیمت

همانطور که در ابتدای این مقاله به آن اشاره کردیم، تنوع مدل پروژکتور، باعث کاهش قیمت این دستگاه در سراسر کشور شده است. بنابراین افرادی که توان و بودجۀ مالی اندک برخوردار می باشند، با قیمت ارزان قادر به خرید نسخه های جدید ویدئو پروژکتور جیبی و اندرویدی خواهند بود.

به همین جهت پیشنهاد می کنیم با مراجعه به فروشگاه های معتبر، می توانید انواع ویدئو پروژکتور با قیمت ارزان و قابلیت های پیشرفته و مدرن را به واسطۀ فروشگاه های معتبر و یا تولیدکنندگان با سابقۀ دستگاه های پروجکشن خریداری نمائید.

اگر تمایل به سفارش و خرید اینترنتی ویدئو پروژکتور به صورت کاملاً تضمین شده هستید، می توانید فروشگاه اینترنتی نیزا کالا را مشاهده نمائیدو پس از بررسی دقیق، مناسب ترین مدل پروژکتور را سفارش دهید.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 602
نمایش همه
علاقه مندی ها ()