شما برای خرید هر یک از انواع ترازوی دیجیتال باید به خوبی ویژگی های هر یک از آنها را مورد بررسی قرار دهید تا بهترین نمونه آن را خریداری کنید. این وسیله پرکاربرد از دیرباز تاکنون در بین بسیاری از افراد جامعه جایگاه بالایی داشته است. در واقع باید بدانید از زمانی که داد و ستد کالا بین  مردم آغاز شد این وسیله هم برای اندازه گیری کالاها اختراع گشت. اما امروزه طی مرور زمان نوع دیجیتالی و پیشرفته آن را در انواع مختلفی طراحی و تولید کرده اند. از این طریق هر فردی به راحتی می تواند از آنها استفاده بهینه ای داشته باشد.

در گذشته  ترازوی دیجیتال وجود نداشته است، اما امروزه این ترازو را در انواع مختلفی طراحی کرده و به فروش می رسانند. شما می توانید در بین انواع این وسیله یکی را که با نیازهای شما مطابقت بیشتری دارد خریداری کنید. برخی از آنها پیشرفته تر می باشد و برخی از آنها ساده تر است. شما می توانید یکی از انواع آنها را که نیاز دارید خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

نکاتی در مورد نحوه استفاده از ترازوی دیجیتال  :

شما هر یک از انواع وسیله های دیجیتالی که خریداری می کنید را باید به خوبی نگهداری نمایید. برای مراقبت و نگهداری از آن وسیله ها بهتر است به خوبی در مورد کارکرد آنها اطلاعات لازم را داشته باشید. بر همین اساس بهتر است زمان استفاده از ترازوی دیجیتال به خوبی برخی از نکات را جدی بگیرید. برخی از نکات بسیار مهمی که در مورد استفاده از این ترازو باید بدانید و به آن توجه داشته باشید عبارت می باشد از :

  1. شما زمان استفاده از ترازو به هیچ عنوان نباید آن را روی سطحی که صاف نیست قرار دهید. در واقع دقت داشته باشید که تنها باید ترازو را روی سطح صافی بگذارید. محکم بودن و صاف بودن آن زمین را به خوبی مورد بررسی قرار دهید و سپس ترازو را در آن زمین بگذارید. زمانی که سطح زمین برای قرار دادن ترازو مناسب نباشد، بدون شک اندازه ها را به درستی نشان نمی دهد.
  2. شما برای اینکه عمر دستگاه و ترازوی دیجیتال خود را افزایش دهید بهتر است هر چند روز یک بار آن را به خوبی تمیز کنید. در واقع با تمیز کردن این وسیله از ورود گرد و غبار به درون آن جلوگیری خواهید کرد.
  3. یکی از نکاتی که اهمیت بسیار زیادی دارد و بادی به آن توجه داشته باشید این است که هرگز روی دستگاه آب نریزید. در صورتی که ترازو شما خیس شود باید سریعا آن را با یک دستمال خشک تمیز کنید تا آب وارد سیستم آن نشود. سیستم ترازوهای دیجیتالی حساسیت زیادی دارند و شما باید به این مورد دقت بسیاری داشته باشید.برای خرید ترازو گرمی  به سایت فروشگاه دیجی اسکال  مراجعه کنید. 
  4. از قرار دادن وسیله هایی که بسیار سنگین هستند روی ترازوی دیجیتال باید به طور جدی خودداری کنید. برخی از این وسیله ها سنگین می باشند و شما هرگز نباید آنها را روی ترازو بگذارید.
  5. اگر شما بهترین ترازو را در خانه خود داشته باشید ولی از آن مراقبت های لازم را انجام ندهید بدون شک بعد از مدتی کارایی خود را از دست می دهد. بر همین اساس هر زمان که می خواهید از این وسیله استفاده کنید باید تمامی نکات مراقبتی و نگهداری از آن را جدی بگیرید. در این صورت تا سال های سال می توانید از آن استفاده بهینه ای داشته باشید.
  6. از آنجایی که ترازو حساسیت زیادی دارد دقت داشته باشید که آن را از ارتفاع به زمین نیندازید. این ترازوها مقاومت بسیار زیادی دارند ولی با این وجود باید دقت داشته باشید که هرگز آنها از دستتان نیفتند و به زمین نیفتند.

 فروشگاه دیجی اسکال 

ساعت پاسخ گویی تلفنی ← 8 صبح الی 20
تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 815
نمایش همه
علاقه مندی ها ()