ویدئو پروژکتور از جمله کاربردی ترین دستگاه های آموزشی و دیجیتالی است که چند سال اخیر مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته شده است. هدف اصلی از طراحی دستگاه پروژکتور، نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ به بینندگان و حضار می باشد. فناوری ساخت ویدئو پروژکتور به نحوی است که بر پایۀ لنز و لامپ استوار است. پس از اتصال دستگاه پروژکتور به دستگاه های منبع دیجیتال چون لپ تاپ، کامپیوتر، دستگاه های مدیا پلیر، ایکس باکس، دوربین های فیلمبرداری، گوشی های هوشمند و غیره داده های دریافت شده توسط بخش پردازندۀ سیستم پروژکتور، مورد پردازش و تجزیه و تحلیل قرار گرفته می شود و سپس به واسطۀ قطعۀ عدسی در ابعاد بزرگ به صورت پرتو نور لامپ LED به پردۀ نمایش منعکس می شود.

برای خرید و سفارش انواع  ویدئو پروژکتور جیبی و ساده می توانید از فروشگاه اینترنتی نیزا کالا مراجعه نمائید. لذا با مشاهده و بررسی مدل های متنوع دستگاه ویدئو پروژکتور می توانند راحت تر انتخاب و خرید خود را انجام دهید.

فروش اینترنتی ویدئو پروژکتور

با گسترش فضای اینترنت، فروشگاه های اینترنتی مختلفی راه اندازی شده اند که توانسته اند سیستم فروش محصولات مجموعۀ خود را از طریق این بستر مدیریت و دنبال کنند. لذا برای عرضۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور نیزا کالا نیز از این فضا استفاده می نمایند. به این ترتیب افرادی که علاقه مند به خرید اینترنتی هستند، می توانند تجربۀ خرید آنلاین ویدئو پروژکتور را از فروشگاه های معتبر داشته باشند.

کاربرد و قابلیت های ویدئو پروژکتور نسبت به گذشته ارتقاء پیدا کرده است. لذا پیش از انتخاب ویدئو پروژکتور می توانید با بررسی ویژگی های پروژکتور، مناسب ترین نسخۀ این دستگاه را خریداری نمائید. داشتن ابعاد کوچک و وزن سبک، ساپورت از پورت های HDMI، S-VIDEO، AUDIO، USB، قابلیت وای فای، میکروفن و بلندگو، نمایش تصاویر سه بعدی، وضوح تصویر با رزولوشن بالا  از مهمترین ویژگی های مینی ویدئو پروژکتور محسوب می شوند.

در نتیجه افراد متناسب با نیاز خود می توانند، مناسب ترین مدل و برند ویدئو پروژکتور را با قیمت ارزان و امکانات پیشرفته خریداری نمایند. توجه به قابلیت های پروکتور، اولین رکن برای انتخاب این دستگاه می باشد. در واقع به دلیل تنوع مدل های این دستگاه، تفاوت قیمت ویدئو پروژکتور نیز بر همین اساس مشخص می گردد.

طول عمر لامپ در حالت عادی و ECO، نوع لامپ، نوع عدسی، قابلیت زوم دستگاه، نحوۀ اتصال پروژکتور، وضوح تصویر، شدت روشنایی برحسب لومنس انسل، قابلیت نمایش نوع داده، رزولوشن نمایشگر، سایز نمایشگر، فاصله تا پرده نمایش، میزان تصحیح زاویۀ تصویر و ... برخی از مؤلفه های مهم و کاربردی انتخاب و خرید ویدئو پروژکتور محسوب می شوند. به این ترتیب می توانید مزایای این دستگاه در جهت نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ بهره گیرید. توجه به قابلیت های ویدئو پروژکتور، هنگام خرید این دستگاه لازم و ضروری است چون ممکن است سایزها به صورت استاندارد انتخاب نشده باشند که در نتیجۀ آن، نمایش تصاویر از کیفیت پایین تر برخوردار خواهند بود.برای خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار به سایت مراجعه کنید. 

همانطور که می دانید با خرید ویدئو پروژکتور جیبی که از ابعاد بسیار کوچک برخوردار می باشد، تحول بزرگی در صنعت ساخت دستگاه های ویدئو پروژکتور ایجاد شده است که در نتیجۀ آن افراد راحت تر از گذشته می توانند از ویژگی های پروژکتور استفاده کنند. توجه به مؤلفه های مهم و کاربردی ویدئو پروژکتور بسیار لازم است و به شما کمک می کند که از کیفیت بالای تصاویر نمایش داده بهره مند شوید و نیاز به زوم بیش از اندازه و همچنین تصحیح زاویه تصویر نداشته باشید.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا  به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر و با سابقه در کشور، توانسته موفق به ساخت و توزیع انواع مینی ویدئو پروژکتور اندرویدی وای فای دار با قیمت مناسب شده است.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 499
نمایش همه
علاقه مندی ها ()