ویدئو پروژکتور به دستگاهی گفته می شود که از قابلیت بزرگ نمایی تصاویر برخوردار باشد. هدف از طراحی دستگاه ویدئو پروژکتور، این است که افراد بتوانند با اتصال دستگاه به منابع دیجیتالی مختلف، داده های پردازش شده توسط دستگاه را در ابعاد بزرگ به مخاطبان خود نمایش دهند. تحقیقات مختلف نشان داده است که استفاده از جلوه های بصری و نمایش تصویری برای مباحث آموزشی بسیار مفید و کاربردی است. لذا معلّمان و اساتید تلاش می کنند که با ارائه مطالب درسی و موضوعات مختلف به صورت نمایش تصاویر، درک بهتری از مباحث را برای دانش آموزان بوجود می آورد. به همین دلیل خرید ویدئو پروژکتور نسبت به گذشته در سراسر جهان گسترش یافته است. با مشاهدۀ فروشگاه اینترنتی نیزا کالا می توانید پس از بررسی مدل های متنوع دستگاه های ویدئو پروژکتور ، نوع دستگاه مورد نیاز خود را بر اساس قابلیت و مشخصات فنی انتخاب نمائید.

فروش ویدئو پروژکتور با سیستم عامل اندروید

در حال حاضر بخش نرم افزار نسل جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور با سیستم عامل اندروید ساخته می شوند چون این نوع سیستم عامل دارای محیط کاربری ساده و در عین حال زیبا می باشد. لذا برای اکثر دستگاه های دیجیتال چون گوشی های هوشمند، دوربین فیلمبرداری و عکاسی و تبلت نیز مجهز به سیستم عامل اندروید می باشند. به این ترتیب برای اینکه کاربران به راحتی بتوانند تنظیمات و اتصالات دستگاه را انجام دهند، از این نوع سیستم عامل بهره گرفته اند. لذا فروش ویدئو پروژکتور اندروید مورد استقبال متقاضیان این دستگاه قرار گرفت.

پروجکش، مدیا پروژکتور و دیتا پروژکتور از اسامی رایج ویدئو پروژکتور محسوب می شوند. مبنای اصلی پروژکتور لامپ و لنز است که از جنس LED استفاده نموده اند، تا میزان کنتراست و وضوح تصویر را نسبت به نسخه های قدیمی ارتقاء ببخشند.

چند سال اخیر طراحی و فروش انواع ویدئو پروژکتور ساخت ایران رواج پیدا کرده است و افراد زیادی را مجذوب تکنولوژی پیشرفتۀ آنها نموده اند. فروشگاه نیزا کالا نیز جزء یکی از مجموعه های فعال و پیشگام در عرصۀ تولید و فروش انواع ویدئو پروژکتور در سراسر کشور می باشد.

کاربرد گستردۀ دستگاه ویدئو پروژکتور

امروزه کاربرد ویدئو پروژکتور نسبت به گذشته افزایش یافته است چون به امکانات و قابلیت های پیشرفته ای مجهز هستند. کاهش ابعاد و وزن، تنوع پورت های ورودی و خروجی، قیمت ارزان، تنوع مدل، قابلیت جابجایی راحت، امکان نصب بر روی زمین، دیوار و سقف، پشتیبانی از قابلیت WIFI، پورت USB، نمایش تصاویر سه بعدی و امکان اتصال به شبکه از مهمترین ویژگی های ویدئو پروژکتور نسخه های جدید و پیشرفتۀ ساخت ایران محسوب می شوند.

از این رو عموم افراد و مؤسسات دانشگاهی، شرکت ها، مدارس و محیط های فرهنگی و آموزشی می توانند متناسب با فضای محیط و بودجۀ مالی در نظر گرفته شده، سفارش ویدئو پروژکتور مورد نیاز خود را از فروشگاه های معتبر ثبت نمایند. بنابراین جهت تماشای مدل های متنوع دستگاه ویدئو پروژکتور می توانید فروشگاه اینترنتی نیزا کالا را مشاهده نمائید.

خرید ویدئو پروژکتور با تخفیف فوق العاده

قابلیت نسخه های جدید ویدئو پروژکتور ارتقاء پیدا کرده است و این مسئله بر روی قیمت ویدئو پروژکتور تأثیر مثبت داشته است. از این رو امکان خرید ویدئو پروژکتور با تخفیف ویژه از مجموعه های تولید کننده و عرضه کنندۀ مستقیم، برای عموم مشتریان فراهم می باشد.برای  خرید ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی  به سایت مراجعه کنید. 

لذا قیمت ویدئو پروژکتور بر اساس امکانات و مشخصات فنی ساخت پروژکتور معین می شود. لذا با تنوع مدل های این دستگاه در سطح بازار، امکان خرید ویدئو پروژکتور با قیمت ارزان برای متقاضیان خرید این دستگاه فراهم می باشد.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا به عنوان یکی از شناخته ترین برندهای تولید کنندۀ ویدئو پروژکتور با فناوری پیشرفته در سراسر کشور می باشد.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 499
نمایش همه
علاقه مندی ها ()