ویدئو پروژکتور جیبی به عنوان یکی از نسخه های جدید دستگاه پروجکشن در جهان محسوب می شود. به این ترتیب افرادی که علاقه مند به خرید پروژکتور با فناوری پیشرفته می باشند، می توانند از مزایای مینی ویدئو پروژکتور استفاده نمایند. توجه به این مسئله بسیار حائز اهمیت است چون انواع ویدئو پروژکتور جببی در سطح بازار تولید و عرضه می شوند که مجهز به قابلیت های مختلف می باشند. فروشگاه اینترنتی نیزا کالا  نیز به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر در زمینۀ تولید و عرضۀ انواع ویدئو پروژکتور پیشرفته در ابعاد کوچک و سبک می باشد. بنابراین برای مشاهدۀ تنوع مدل های عرضه شدۀ این برند می توانید به وب سایت رسمی نیزا کالا مراجعه نمائید.

خرید ویدئو پروژکتور جیبی  

به این ترتیب افرادی که علاقه مند به خرید ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار با سیستم عامل اندروید هستند، می توانند با قیمت مناسب، این نوع پروژکتور را خریداری نمایند. توجه به قابلیت های پروژکتور، پیش از خرید این دستگاه بسیار حائز اهمیت است چون میزان سطح کاربری شما را نسبت به گذشته بهبود می بخشد. بنابراین با مراجعه به فروشگاه های معتبر عرضه کنندۀ دستگاه های پروژکتور، می توانید متناسب با نیاز خود، کاربردی ترین نوع ویدئو پروژکتور را به صورت تضمین شده، به همراه خدمات گارانتی خریداری نمائید. برای خرید مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل به سایت مراجعه کنید. 

از مهمترین قابلیت های ویدئو پروژکتور جیبی می توان به وضوح تصویر بالا، کنتراست بالا، برخورداری از پورت های VGA، USB، HDMI، آدیو، S-Video ، نمایش تصاویر سه بعدی و قابلیت امواج WiFi اشاره نمود که تنها برخی از قابلیت های کاربردی دستگاه پروژکتور جیبی به حساب می آید.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا  به صورت کاملاً تخصصی در حوزۀ طراحی و ساخت انواع ویدئو پروژکتور فعالیت می کند. از این رو افرادی که علاقه مند به خرید ویدئو پروژکتور جیبی با فناوری پیشرفته می باشند، می توانند از فروشگاه اینترنتی این مجموعه دیدن نمایند.

 

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 596
نمایش همه
علاقه مندی ها ()